Označena su samo tramvajska stajališta, a betonska ograda je postavljena na 2 kritična stajališta gdje su često uljetali automobili.
Pošto 5 godina nisu primani vozači, a dosta ih je otišlo i u penziju a neki su radili na ugovor na 1-2 godine, sad trenutno GRAS kuburi sa manjkom vozača, tako da i dalje ima linija koje su ne pokrivene ili su nedovoljno pokrivene.
Što se tiče trolejbusa sad ih izlazi nešto više i radi linija 101 te je nakon nekoliko godina proradila linija 104 koja je podrška najjačoj liniji 103.
Tražili su da se u prvoj fazi odobri 40 vozača, ali pošto je na snazi zabrana prijema radnika bez odobrenja vlade kantona, upošljavanje ide otežano. Za sad su od 2 puta odobrili 24 vozača (prvi put 10 koji su počeli sa radom, i sad 14 koji trebaju da počnu raditi)
Što se tiče drugih novosti Istanbul je najavio novu donaciju 20-30 autobusa. Moguće da će opet biti O345, ali šuška se i da bi mogli biti Mercedesi Citaro iz 2006.