od Stefan Bgd » Sub Sep 23, 2017 2:11 pm
Skupa popravka automatskog menjača i dostupnost velikog broja manuelnih iz rashodovanih vozila dovoljan su razlog za takav potez. To je i logično, kada ponestane delova najbitnije je što pre vozilo osposobiti za saobraćaj. U ovom slučaju FAP je na izmaku karijere, tako da se neće predugo zadržati u takvom izdanju, a u Autoprevoz uveliko stižu pojačanja iz Kavima sa automatskim menjačima.
GSP Beograd i ZET su prilično veliki gradski prevoznici, kod kojih je bitno ''pratiti Evropske trendove'' pa su tako gotovo sva vozila sa automatskim menjačima. To opet ne mora da znači da su nužno i bolji autobusi, jer se svi sećamo da su 2013/2014-e uoči dolaska tada novih Solarisa posečeni šaltaši koji su bili daleko bolji od dobrog dela automatika koji je zadržan u opticaju.
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!