od becks89 » Sub Nov 18, 2017 8:55 pm
Uh, hajde kad već idemo u OT, da sve sagledamo.
Ista ta tura, Prag sa obilaskom Dresdena, radi sve i svako. Uštede mogu biti razne, počevši od hotela, pa recimo samo doručak umesto punog pansiona, pa recimo nema klope za vozače, pa recimo umesto dvokrevetnih, uzimaš tro i četvorokrevetne. Priče kako radi po istoj ceni, ne znači da ćeš dobiti isto.
Posedovanje voznog parka ne znači nužno kvalitet poslovanja, jako je osetljiva tema za agenciju tražiti saradnika, jer taj bus ma koliko nebitan deo putovanja, zapravo je jedan od onih koji mogu biti neprimetni (ako je sve ok), a toliko da mogu uništiti ceo put.
Ima ih dosta ozbiljnih među agencijama koji bez svog voznog parka imaju odličnu uslugu i savršen pristup.
Birati takvog saradnika, sa reputacijom kao što je LUI ima godinama, sa neorganizovanim pristupom, prečestim ispadima je po meni pucanje u sopstveno koleno.
Naročito u periodu kada zbog mrtve sezone možeš da biraš saradnika.
Fipi džabe je relativan pojam, radi se sad sve da bilo šta imaš, rate se moraju plaćati, obaveze, porezi samo dolaze, a ako ti autobusi stoje ne možeš ništa pokriti. Sada svi imaju problema da nađu posao, jer je period godine takav da nema toliko tura i da nema toliko intresovanja, a za pojedine znam da svesno idu ispod cene.
Ipak, zašto je to tako, tema je jako velika, a pritom je prevoznički posao najmanje postao prevoznički, da je uključeno sve i svašta što je najmanje vezano sa onim zbog čega smo ovde, ljubav prema vozilima i saobraćaju.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net