BRAVO Djole Sanos, dugo se zadržao živ 3156 415.5 neka ga
išao i za KG kad je bio repariran.
BRAVO Sremac, u pauzi između dva polaska na međunarodnu, ti Ayatsi rade medjugrad. Za kg u 11.2o su redovno, pa nazad u 14.
9054 lepo legao, deluje da bi mogao malo na pritezanje, mada i fotka može da zavarava! Malo su mi retrovizori čudni, drške
bogda78 je napisao:Lasta je jaka firma,ali otkad država ne dotira sredstva kako treba,i njihova vozila izgledaju sve gore i gore.
Pa hm, možda i nije baš tako moguće prosto okarakterisati. Problem je bio što je predhodno rukovodstvo (Sovorović i ekipa) napravilo ogromnu rupu koja usisava prihod Laste. Ta rupa su nepovoljni krediti koji su došli na naplatu. Jednostavno iz tekućeg poslovanja nije moglo da se servisiraju rate za kredite i sav profit je išao bankama. Onda se došlo do toga da radnicima tako ne idu plate, i kad nema plata u dužem periodu od godinu i više dana ili kasne, male su, opada radna disciplina radnika gotovo totalno, zatim se menjaju šefovi što isto dovodi do anarhije skoro grubo rečeno...
Onda je Lasta (novi menadžment Bojanić i ekipa) uspela da sa bankama izvrši reprogram (bilo je na sajtu Laste) koji je bukvalno spasio Lstu od bankrota i stečaja. Dakle, kreditima su povećani rokovi isplate, rate su smanjene i Lasta je prodisala. Toliko da je Češka banka dala kredit o kupovini prigradskih Sorova.
Suma sumarum, glavna stvar sada je loša disciplina, ne novac države. Lasta isto tržišno posluje, da nije tako ne bi ukidala ne rentabilne linije i td.
PRIVATIZACIJA:Sad će ispasti da pišemo o politici, ali ipak pišemo o privatizaciji Laste.
Razumem Vas sve da uzimate u obzir realnost i da po tom difoltu da se tako izrazim idete na to da je sasvim ok da se puste niz vodu firme koje su u blokadi i td...kao što je sada SeverTrans, do juče bila i Lasta pa je potpisala sporazum.
Na radio Beogradu, ima jedna emisja zove se "U zemlju čuda", misleći na Srbiju, gde novinar svake sedmice govori o čudima koja se dešavaju, jer se sve to što se desi u toku sedmice može okarakterisati kao čudo ili kao glupost a poenta je da u stvari to sve može samo u Srbiji da se dešava; mada sam primetio da se to dešava i kod braća hrvata, isto i tamo sve lopov do lopova, ko da ih je jedna majka rodila, a ni bugari i ostali iz okruženja nisu u boljoj situaciji...
Zašto zemlja čuda prosto. FK CZ duguje silan novac, stalno se tamo gasi požar parama iz budžeta. Ja sam veliki Zvezdaš a o tome pišem?! Isto se daje i Partizanu i td. Ko su oni? Oni su važniji od Laste? Ako Lastu pustimo, dajte i sve drugo, ali zemlja čuda. OK, to je tako i ne možemo protiv vetrenjača.
Ali postoji još jedna logika! Zašto se ARRIVA ne privatizuje. Nađoh negde (dozvolite da pogrešim) da je Arriva državna kompanija iz Nemačke. Ova "naša" Arriva, pa njen vlasnik su državne železnice Nemačke!
Ili, zašto Telenor ne privatizju, Telenor 51% vlasnik država Norveška! Dakle ima se mogućnost da se to domaćinski dokapitalizuje, ali naši političari to prodaju, jer ih kupac dobro podmaže i naravno, samo lud tada to ne želi da proda!
Voleo bih da to bude 49%, i tome se nadam...tako sam siguran da ime Laste ostaje sačuvano, sve drugo je diskutabilno, a i ovako ne bih davao nacionalnog prevoznika u privatne ruke...
Drugo, najžalosnije što smo mi na štapu EU, dakle NIKAD ući nećemmo kao i Turska, a "udaviše" nas zakonima kao da smo ravnopravan član sve na našu štetu. Tu smo sami krivi...
Najbolje bi bilo da nas prime
pa da kidnemo