Sloba je napisao:Analiza? Zar je moguće da nemaju "live" podatke koliko putnika imaju na takvim linijama? Ipak autobusi izlaze iz Srbije i više ne kupe putnike do destinacije, valjda znaju koliko su karata prodali?
Nisi poslovan, analiza se plaća. Dakle, neko treći radi analizu i uzima deo
Elem, sama procena je jako sumnjiva kod Laste, nekoliko baš unosnih linija su otpisali, koje su danas u vlasništvu privatnika i jako dobro posluju. Primera radi, pogon Titel je ugašen kao "gubitaški", a radilo se samo o tome da se kralo bez kontrole i da je neko namestio drugom privatniku da sve to preuzme. Privatnik danas razbija, a kada su odrađivali poslednje dane drugi pogoni Laste, svedočili su da su tu pazari veći bili nego na nekim jakim linijama koje su držali, da je puno posla i puno putnika, ipak, neko je bacio oko i tu je kraj.
I ovo bi verovatno promaklo, da gase Đenovu, Geteborg x2, još neke međunarodne i međugradske, da neki nisu hteli da blokiraju Lastu dok ne saznaju razloge. U međuvremenu, poništene su odluke i ponovo će raditi te polaske.