Mare66 je napisao:Fipi 494 je napisao:Ma koja Arriva, idi u Beogradu na bilo koju njihovu gradsku liniju i pogledaj koliko penzionera imaju. Propali su u prethodne dve godine...
Kakva je veza penzionera sa. propadanjem firme u prethodne dve godine ?
Imam preveliku želju i inspircaju da ispričam i pohvalim Arrivu. Nekada, dok je Veolia bila, to je bio pojam, bili su sila. Nisi mogao bez preporuke da dođeš kao perač a da ne pričam za vozača tek. Ljudi su predavali papire po 5 puta, čekali po dve godine na posao, danas je to samo kuc-kuc ja došao, prvi koji te primi pita te 'Da li znate kuda ide linija npr. 74, menjate tog i tog aj zdravo'
Sećam se 2016te godine kad su počeli da rade kao udruženje i svi privatnici sa njima, hvalili se kako su nosioci posla tamo vamo.
Od septembra 2018. godine su ukinuli sve dopune na polascima, sve polaske im rade dva čoveka, bilo to 7 ili 9ipo sati. Rade ljudi mesečno po 250 sati za 57-58.000. Isto tako, dovodili su ljude iz unutrašnjosti da voze gradske autobuse u BG.
I da se vratim na penzionere, kada im je počela frka sa vozačima, krenuli su da zovu svoje penzionere da se vrate, navodno kao rade za bruto platu, teraju autobuse po 9 sati sa svojih 60 i kusur godina. E sad ja njih hoću da pitam ako svog radnika pošalju u penziju kao matorog konja sa 65 godina, što ga onda zovu. A ti ako misliš da su penzioneri svetla tačka za posao vozača autobusa, onda svaka čast.