Logo

Raketa, Užice

Fotografije voznih parkova i rasprave o prevoznicima iz centralne Srbije.

Raketa, Užice

Postod Nibus-ja » Uto Mar 25, 2008 5:45 pm

Pa ako vise ne postoje bar da obradimo ovu temu i da se podsetimo necega sto je bilo lepo...
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Raketa, Užice

Sponzor

 

Postod Stefan Bgd » Čet Mar 27, 2008 12:00 am

Slika je mala,ali puno znaci:
Image
Nego,Nibuse reci mi jel Raketa nacisto propala?I,drze li oni jos koju liniju?
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod sasa-74 » Čet Mar 27, 2008 12:13 am

Image

ovog sam slikao u februaru na Bas-ovom parkingu dosao iz Uzica . E sad vidite li ovu Setru parkiranu na kojoj pise Raketa e ta firma se zove " Raketa AB " Bajina Basta (imam jos jednu sliku njihove 303 ) da li su oni uzeli Raketine linije i rade njihiv posao ne znam mozda je i ovaj bus kupila ta nova firma pa nije jos prefarbala bus ili sta vec mogu samo da nagadjam . Ko zna nesto vise neka kaze :idea:
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod djole » Čet Mar 27, 2008 4:53 pm

Sale,tog Sanosa sam i ja vidjao,i jos jednu visoku 315-icu iste kolor seme.Nisam siguran,ali mi se cini da jos voze :?:
Juce sam video onu plavu Setru,bila u Lazarevcu,vozi neku ekskurziju.
djole
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 3086
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 10:14 pm
Lokacija: Novi Beograd

Postod negas » Čet Mar 27, 2008 6:24 pm

Negas je si car, ma ne ja to ovako :lol: :wink:
Nisam majstor da napravim bure, al sam majstor da sad ide bez rime, da ukokam sve zivo od buseva :lol: !

Image Image Image

Ovi Berkofi su sad u lasti, a ovaj takodje, uslikan jos kad je Raketa bila u Ok polozaju! Isao na relaciju Uzice-Kg-Pozarevac, datum 25.10.2005!

E, a evo ovde mozete dosta saznati u kakom je stanju sad raketa-tekst dole, a ja vidjam svakog drugog meseca njihov bus na relaciji (vidja ga i sasa-74) Pozarevac-kg-Uzice, jedan mesec vozi ASKG, drugi Raketa, e sad u Aprilu ce raketa da tera!
Al sta je zanimljivo, da na busevima ima nalepnica, Libertas i Pegaz!
Odnosno ovako- da Raketa to vozi, znaci i liniju i Raketini vozaci, znaci sve isto kao pre, ali uz pomoc ovih gore pomenutih firmi, kako bi mogli da rade, preko nnih jer je Raketin racun blokiran! Znaci oni im pomazu, tako nekako, ali procitajte i ovaj tekst- skinut davno sa neta.
A pegaz je nekad bio njihov pogon, Raketa Ivanjica!
Te mogu da se izvuku ako je ovako kao sto ja napisah, jer ce nadam se kroz prodaju nepokretnosti u stecaju uspeti da sacuvaju buseve i linije-e sad neznam cuo sam da su bez nekih linija ostali!

Evo teksta sa neta: (pokusajte da trazite po googlu), jer neznam link,


Slučaj "Raketa"
Zaplena budućnosti

Preduzeće ,,Raketa - putnički saobraćaj” u Užicu postoji od 1949. godine. Privatizovano je u decembru 2002. kada je vlasnik postao kraqevački biznismen Miloš Radenković. Nedugo zatim Radenković je postao vlasnik i još tri preduzeća - ,,Raketa promet”, ,,Raketa - autoremont” i ,,Raketa - teretni saobraćaj”



Prvi potezi novog vlasnika davali su nadu da je preduzeće krenulo pravim putem pa je većina ovu privatizaciju smatrala uspešnom. Međutim, ubrzo je stvarnost demantovala prve utiske. ,,Raketa - putnički saobraćaj” je sve više tonula u probleme, da bi se danas približila svom potpunom krahu, dok ostala tri preduzeća iz ovog sistema već odavno ne rade.

ČETIRI – PET RADNIKA

U Putničkom saobraćaju od kapitala skoro da ništa nije ostalo. Kako za “Vesti” kaže Veroljub Vasiljević, predsednik organizacije samostalnog sindikata u preduzeću, svi objekti su pod hipotekom, a nakon što su sudski izvršitelji oduzeli kombi, servisno vozilo i 20 autobusa pre desetak dana, ostala su samo dva – tri autobusa. Protekle sedmice revoltirani novonastalom situacijom posle plenidbe, radnici su izduvali gume na preostalim autobusima i blokirali autobusku stanicu u Užicu. Ova blokada, kako su poručili javnosti, trajaće sve dok se ne razreši sadašnja veoma teška situacija u preduzeću.

-Blokada stanice uklonjena je u sredu. Ona nije bila posledica organizovanog rada sindikata. Radi se o četiri-pet radnika koji su samoinicijativno i neovlašćeno to uradili. Sada autobuska stanica normalno funkcioniše. Naša biletarnica ne radi iz tehničkih razloga, jer zbog blokade računa ne možemo da obavljamo promet novca. Nekoliko prevoznika, zakupili su lokale u stanici i prodaju karte za svoje polaske,- kaže za “Vesti” Milinko Milivojčević, direktor ,,Rakete- putnički saobraćaj.

I manjinski akcionari, po rečima Milutina Lečića, predsednika njihovog Udruženja osudili su postupak blokade autobuske stanice. Nakon ovog događaja, Tihomir Petković, predsednik opštine Užice, oglasio se saopštenjem u kojem kaže da užička opština nije primarno odgovorna za stanje u ,,Raketi” Putnički saobraćaj, ali je zainteresovana da se problem što pre reši.

U saopštenju se kaže da je u proteklih sedam meseci opština imala niz sastanaka sa rukovodstvom, sindikatima i zaposlenima u ,,Raketi”, da je organizovala sastanke u nadležnim ministarstvima i da je tom prilikom pružala svoju pomoć u skladu sa svojim mogućnostima i ovlašćenjima. Rukovodstvo opštine i dalje će podržavati opravdane zahteve radnika ,,Rakete” i predstavljati sponu sa republičkim institucijama koje jedino, kako se navodi u saopštenju, mogu u potpunosti rešiti ovaj problem. Očekuje se i konačna presuda Trgovinskog suda koja je uslov za preduzimanje konkretnih koraka.

PLAĆENO ODSUSTVO

Što se imovine ,,Rakete “ tiče, direktor Milivojčević kaže da preduzeće još raspolaže sa oko 25 voznih jedinica kojima su potrebna sitna ulaganja da bi bile u voznom stanju.

-Problem je što ,,Raketa” više nema tržišta, linije na kojima je obavljala prevoz putnika su ,,obrisane”, nemamo pravo polazaka na njima jer ih nismo uredno održavali. Što se tiče objekata preduzeća, veliki broj njih jeste pod hipotekom, između ostalog i autobuska stanica u Užicu koja je pod hipotekom HVB banke, objekti u Krčagovu, Požegi i Bajinoj Bašti su pod hipotekom Poreske uprave. Objekti u Novoj Varoši, Kosjeriću i Arilju nisu pod hipotekom kao ni peroni autobuskih stanica i parterno uređenje,- kaže Milivojčević i ukazuje da spor koji se vodi između ,,Rakete” i užičke Direkcije za izgradnju u vezi Autobuske stanice, plaćanja građevinskog zemljišta, datira još od 1992. godine.

-Naš stav je da smo platili, njihov da nismo i zato je nastao spor. Pokušali smo nekoliko puta da izvršimo vansudsko poravnanje, ali nije došlo do toga. Sudski postupak traje i sud će reći konačnu reč. Mislim da treba pokušati da ta stanica ostane gradu. Možda je trebalo razmotriti da li je objekat takve vrste trebalo uopšte privatizovati,- kaže Milivojčević.

Protekle nedelje počela je podela i rešenja zaposlenima za plaćeno odsustvo od 45 dana.

-U rešenju piše da će nam biti za tih 45 dana isplaćeno 60 procenata proseka zarada u zadnja tri meseca , a mi u zadnja tri meseca nismo primili ništa. Šta ću onda sada da primim? - pita se Mihailo Stanojević, radnik ,,Rakete” i član Skupštine preduzeća u kojoj predstavlja zaposlene.

-Na plaćeno odsustvo će otići ovih dana skoro svi zaposleni, jer nemamo šta da radimo, dodaje direktor Milivojčević.

U vreme privatizacije, ,,Raketa” Putnički saobraćaj zapošljavala je oko 800 radnika, a do nedavno broj se prepolovio. Samostalni sindikat, po rečima Veroljuba Vasiljevića, ne zna tačno koliko je radnika ostalo u radnim jedinicama u Požegi i Novoj Varoši koje je uzeo pod zakup privatni prevoznik ,,Pegaz”, i u Bajinoj Bašti gde je RJ zakupio takođe privatnik.

- I mi u Užicu došli smo u situaciju da pregovaramo sa ,,Pegazom” u vezi zakupa. Pregovarali smo oko dva meseca, čak smo potpisali blanko i ugovore o radu, napravljen je i neki sporazum o poslovno tehničkoj saradnji između ,,Libertasa”, ,,Pegazovog” preduzeća, i ,,Rakete”. Ovaj zakup se radio, verovatno, u dogovoru sa vlasnikom i rukovodiocima. Faktički, trebalo je da cela ,,Raketa” bez Bajine Bašte pripadne pod zakup vlasnicima ,,Pegaza”, a za to su tražili saglasnost i od manjinskih akcionara koji su to odmah prihvatili , jer žele da produže život preduzeću do poništenja privatizacije za koju se svi nadamo da će uskoro doći. Međutim, svi ti pregovori pali su u vodu zbog nesporazuma između nas zaposlenih i budućih zakupaca čiji su autobusi u lošijem stanju nego naši. Smetalo nam je to što zakupac nije hteo ni dinara da uloži u njihovo održavanje. Tako smo u tom periodu rashodovali skoro 15 - 20 autobusa da bismo osposobili za saobraćaj drugih 20. Nešto tu nije štimalo kako treba. Vlasnik ,,Pegaza” krivi nas, mi njega, tvrdi Mihailo Stanojević.

RAD U TURNUSU

Po rečima direktora Milivojčevića, RJ u Požegi i Novoj Varoši zakupio je ivanjički ,,Libertas” koji posluje u okviru privatnog preduzeća ,,Pegaz” , a u Bajinoj Bašti privatno preduzeće ,,Raketa AB”.

U junu prošle godine uz saglasnost vlasnika zakupljena je RJ u Požegi koja je bila ostala bez saobraćaja, jer ga ,,Raketa” nije mogla zbog blokade računa obavqati. U RJ koje su pod zakupom radnici normalno rade i primaju plate.

- Na naše insistiranje ,,Libertas” je prihvatio da u Požegi od 117 radnika svi zasnuju radni odnos kod njih na određeno vreme, ako to žele, a mogli su u svakom momentu da se vrate u ,,Raketu”. Ugovor su potpisali 104 radnika, a u Novoj Varoši od 40, dok su u Bajinoj Bašti od 50 radnika ugovor potpisali njih 36. Oni koji nisu to uradili, ostali su u ,,Raketi”, kaže Milivojčević i ukazuje da je i RJ u Užicu u avgustu prošle godine imala mogućnost da potpiše ugovor o zakupu sa ,,Libertasom”.

-To se nije dogodilo na insistiranje sindikata koji je imao svog zakupca. Tako se sindikat direktno umešao u poslovnu politiku preduzeća. Zapravo, RJ u Užicu ima oko 240 zaposlenih, a smatrali smo da proces proizvodnje možemo da obavljamo sa 180. Taj višak koji se pojavljivao, činili su radnici koji nisu bukvalno dolazili na posao. Izgovarali su se radom u turnusu pa nisu raspoređeni. Međutim, problem je bio što isti ljudi uvek nisu bili raspoređeni po tri, četiri meseca. Mi nismo rešili taj višak, a ”Libertas” je odustao od zakupa jer nije mogao da plaća 240 radnika. Inače, sa ,,Libertasom” smo krajem decembra prošle godine skopili i ugovor o poslovno tehničkoj saradnji. Tokom poslovanja sa njima isplaćena je plata za oktobar, novembar, decembar, a za januar ove godine isplaćena je 6. marta. Istog momenta stigla je ucena da se naredna plata odmah isplati, a vlasniku je rečeno da i on nosi džakove para iz ,,Rakete” i to je bilo finale. Sva sreća što sam insistirao i što je kompletne finansije u ovom periodu nadzirala nezavisna agencija, jer u preduzeću niko nikome ne veruje. Upravo završavamo
finansijski izveštaj koji će biti svima dostupan, kaže Milivojčević.

NAMIRIVANJE RADNIKA

Po mišljenju Veroljuba Vasiljevića veliki problemi u preduzeću počeli su u februaru prošle godine kada su oduzeta međugradska vozila, ,,berkof” autobusi.
-Tada smo zadnju platu dobili u martu prošle godine. Zatim smo jedno vreme radili bez plate, pa smo štrajkovali, pa smo pokušali da radimo preko računa sindikata iako to nije u skladu sa zakonskim propisima, ali smo želeli da nešto plaćamo qudima koji su dolazili na posao. Zatim je usledio moratorijum od suda zbog pokretanja predstečajnog postupka od strane Poreske uprave. Tako smo dva meseca radili preko suda, usledilo je odbijanje zahteva za uvođenje stečaja, zato smo morali da razmišljamo i o zakupu da bismo radili. Međutim, ni ,,Pegaz” kao zakupac nije bio rešenje. Eto, sada je došla i zaplena autobusa da se makar radnicima namire potraživanja, kaže između ostalog Veroljub Vasiljević koji dodaje da mnogi radnici nisu ni tužili preduzeće za potraživanja.

- Ružno je da sečeš granu na kojoj sediš, ali nismo imali izbora. Ovi autobusi, ako ne od radnika, sigurno bi bili zaplenjeni od drugih poverilaca, jer su već neki dolazili da ih popisuju za potraživanja. Mislim da ovi autobusi neće biti dovoljni da se isplate dugovanja radnicima. Mislim da se, takođe, mora naći neko rešenje da se namire svi radnici bez obzira da li su tužili preduzeće ili ne, kaže Vasiljević.

Direktor Milivojčević ukazuje da je sud zaplenio 21 autobus, servisno i putničko vozilo, na osnovu izvršnih presuda na osnovu zaostalih zarada radnicima.

-Nije uobičajeno da se prodaju osnovna sredstva za rad. Ima još nekoliko objekata nad kojima nije uspostavljena hipoteka, pa su oni mogli prodati nešto od toga. Pitanje je da li će prodaja ovih vozila podmiriti zaostale zarade i troškove koji uz ovo idu,- kaže Milivojčević i podseća da je ,,Raketi” ostalo nekoliko međugradskih linija i da ne bi potpuno ostali bez njih dali su ih na privremeno korišćenje drugim prevoznicima.
-Pokušaćemo da prevoznike kojima budemo te linije davali na duži rok, uslovimo primanjem određenog broja radnika ,,Rakete” i tako im omogućimo da nastave da rade. Učinićemo sve da zbrinemo što više radnika, ali situacija je teška,- kaže Milivojčević.

PET MILIONA U KEŠU

Lokalne linije su u nadležnosti opštine. U ,,Raketi” zaposleni iščekuju poništenje privatizacije. Agencija za privatizaciju je na inicijativu, pre svega zaposlenih i penzionera ovog preduzeća, imala do sada već četiri ročišta za poništenje privatizacije, poslednje je bila 12. aprila. Glavna rasprava zakazana je za 17. maj.

-Vlasnik Miloš Radenković ispunio je samo jedan uslov iz kupoprodajnog ugovora, a to je da je platio odjednom onih oko 56 miliona dinara kada je firmu kupio. To je izgleda zavaralo sve da pomisle da on ima novac i da će sve biti u redu. Sve ostalo, ivesticije i ulaganje u preduzeće, on nije uradio kako treba. Eto, pet autobusa ,,mercedes” kupljeni su kao vlasnikova investicija. Međutim, njih više nema, prodati su za male pare. A kada su kupljeni dolazila je kontrola iz Agencije za privatizaciju i ona je tvrdila da je vlasnik uložio u investicije više pet miliona dinara nego što je po kupoprodajnom ugovoru predviđeno. Tako je, zamislite, Odlukom UO ,,Rakete” pet miliona preduzeće vratilo vlasniku . On je taj novac uzeo u kešu, kaže Vasiljević.

Mihailo Stanojević u vezi ovih autobusa kaže da su oni prodati za malo novca, a da se sada razlika do ugovorene cene koju vlasnik nije isplatio potražuje od preduzeća a ne od vlasnika.

- Ne mogu da verujem da ne postoji institucija u zemqi, možda to postoji u Evropi, ali za to ne znam, kojoj možemo da se obratimo i da tražimo neku zaštitu. Preduzeća koja su privatizovana posle 2001. godine su prevarena. Ovo je smešna i jadna situacija. Možda je vlast privatizacijom htela da pomogne radnicima, ali nije, ona nam je odmogla. Privatizaciju ,,Rakete” treba poništiti. Mislim da dokaze za to imaju u Agenciji, ali kao da postoji nečija žeqa da se to odugovlači, dok u međuvremenu ,,Raketa” propada. Ko će na kraju da kupi praznu kuću, a imali smo dnevni pazar od dva do dva i po miliona dinara, 60 do 80 miliona mesečni, neka sposobna ruka od toga je mogla da napravi idealno preduzeće, kaže Stanojević.

Udruženje malih akcionara ,,Rakete” smatra da je prikupilo dovoljno dokaza koji govore o lošem radu vlasnika Radenkovića i zloupotrebama službenog položaja.

-Ne mogu da verujem da se Radenkoviću toleriše tri godine da ne plaća poreze i doprinose za zaposlene. Zatim, sva četiri preduzeća koja su posle privatizacije činila sistem MR ,,Raketa” bila su u blokadama žiro računa. Na primer Putnički saobraćaj 26. maja 2005. godine bio je u blokadi već 301 dan i do danas blokada nije rešena. Radenković je uzimao novac i gradio zgrade, ali kasnije ga nije vraćao u ,,Raketu” da bi joj omogućio da radi. Najgore je što je vlasnik objekte i placeve dao pod hipoteku. I ovo što su sudski izvršitelji prodali autobuse - nečuveno je. Kako može sud da uzme da proda osnovno sredstvo za rad, a nije popisao stanove i imovinu Miloša Radenkovića da tako isplati dugovanja radnicima. To nema nigde, kaže Militin Lečić ističući da su manjinski akcionari o nepravilnostima rada vlasnika obaveštavali Agenciju za privatizaciju, ali su stizali odgovori da je sve u redu. Prvi put zvanično su zatražili poništenje privatizacije krajem 2005. godine. Zahtevali su i sastanke sa nadležnim ministrima, predstavnicima opštine Užice i sastajali su se sa njima, ali problemi u ,,Raketi” nisu rešavani.

A ŠTA POSLE

Mali akcionari smatraju da ima dovoljno razloga da privatizacija bude poništena, a za svaki postoje dokazi. Lečić ističe da je Odeljenje za kriminal u užičkom SUP-u odradilo dobro svoj posao i da je vlasnik preduzeća i bio tri meseca pod istragom, ali još niko nije konkretno odgovarao zbog grešaka u vođenju poslovne politike. Međutim, raskid kupoprodajnog ugovora sa Radenkovićem se odugovlači.

I Veroljub Vasiljević smatra da se sa poništenjem privatizacije odugovlači. A šta posle, kada se to i desi i da li će ,,Raketu” hteti iko da kupi?

-To je pitanje. Do sada smo se borili svim snagama i na razne načine pokušavali da održimo firmu. Međutim, više ne možemo da se dovijamo. Sve smo iscrpeli. Evo, polako ističe i vreme za registraciju linija. Doduše međugradske smo sačuvali, ali šta će biti sa ostalima ne znam. Sada svi dolaze ko lešinari i traže linije. Opet, skoro sve naše objekte Radenković je stavio pod hipoteku, kaže Vasiljević i napominje da nezvanično saznaje da su izraelski vlasnici čačanskog Autoprevoznika ponovo zainteresovani za ,,Raketu”.
-Sud će reći da li je bilo zloupotreba od strane Radenkovića ili nije. Mogu da tvrdim samo da pare u džakovima nije odnosio iz ,,Rakete”, a da li će doći do poništenja privatizacije, opet je stvar suda,- kaže Milivojčević. Po njegovim rečima sve optužbe na račun Radenkovića trebalo bi dobro razmotriti i one moraju imati dokaza. Po njegovim rečima 27 ,,berkof” autobusa koji su nabavljeni na lizing nisu bili obaveza ulaganja vlasnika po kupoprodajnom ugovoru i sve obaveze u vezi njih tiču se Radenkovića.


-U vezi pet ,,mercedes” autobusa, Radenkoviću nisu nikakve pare date. Mislim da je na konto tih pet miliona dinara povećan procenat njegovog udela u vlasništvu preduzeća. Njemu sigurno taj novac nije isplaćen, a da li postoji odluka UO za to ne znam jer nisam tada bio u Upravnom odboru. Jedan ,,mercedes” ,,turizmo” bio je njegova obaveza u investiranju i on ga je u potpunosti isplatio. Drugo je što je sud taj autobus zaplenio kasnije po osnovu drugih dugovanja ,,Rakete”. Ti autobusi, ,,turizmo” i pet ,,mercedesa”, prodati su, a potraživanje razlike novca od onoga što je trebalo da bude plaćeno za autobuse prilikom kupovine do ove cene po kojoj su prodati na licitaciji po osnovu sudskih presuda verovatno će se naći na sudu pa će se videti ko je i koliko dužan,- kaže Milivojčević.

Milutin Lečić kaže da manjinski akcionari imaju nekoliko predloga šta posle poništenja privatizacije, ali prvo do toga mora doći i mora se postaviti zastupnik akcijskog kapitala.

-Biće dobro ako uspemo da spasimo objekte koji su svi pod hipotekom i mislim da nam u tom delu Opština i Republika mogu pomoći kod poverilaca, kaže Lečić.

NEFORMALNO I NEZVANIČNO

Budućnost preduzeća je po rečima Milivojčevića, veoma neizvesna. Postoje samo dve mogućnosti, stečaj ili poništenje privatizacije, ili pak da se postojeće stanje koje sada jeste produži.

-I sada tvrdim da bi novac koji bi se dobio prodajom dela imovine preduzeća u Krčagovu, o čemu se govorilo prošle godine, bio upotrebljen za oporavak preduzeća. Međutim, sindikat je loše radio, dobio je brojna lažna obećanja, nastao je štrajk, pa nezakonit rad preko sindikalnog računa, pa preko suda u vreme moratorijuma, a ovo sad je posledica svih ovih događanja. Mislim da je ,,Raketi” trebalo pomoći pre godinu dana iako je to privatna firma. Jednostavno, došao je loš momenat. Mislim da se u startu digla prevelika prašina. Trebalo je prvo malo bolje pogledati sve papire, a sud je nadležan da utvrdi ko je kriv. I Radenković ne krije da je ovo njegov poslovni neuspeh i mislim da je on spreman na svaki dogovor u granicama realnog, ističe Milivojčević. Što se tiče eventualnog interesovanja potencijalnih novih kupaca ,,Rakete”, on kaže da nema nikakvih zvaničnih ni razgovora ni dogovora, mada ima neformalnih i nezvaničnih raspitivanja o preduzeću.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Postod petar » Pet Mar 28, 2008 1:20 pm

nazalost ta raketa ne postoji vise a vise nemaju ni jednu liniju raketa ab je prevoznik iz bajine baste privatna preuzela je njihove linije iz b.b za beograd i uzice pak pegaz je uzeo poslovnice u pozegi i novoj varosi i najbolje linije za pozarevac,beograd,skoplje,leskovac...a po jednu liniju su preuzela gaga tours za beograd i zlatan raisen za bg sa zlatibora i to je to.firma je propala ljudi su bili kupili tj.njihov vlasnik 28 berkhofa 10 gradski mercedesa i 10 dafovih slepera.totalno suludo.zamislite kolika im je bila mesecna lising rata.
Korisnikov avatar
petar
Član
 
Postovi: 1388
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 6:31 pm
Lokacija: PRIBOJ

Postod Nibus-ja » Pet Mar 28, 2008 6:46 pm

Idite na sajt bas.co.yu i otvorite red voznje,ukucajte BG-UE ili UE-BG i videce te da nema prevoznika RAKETA-Uzice
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Postod Nibus-ja » Pet Mar 28, 2008 8:50 pm

Ove 2 su sa njihovog sajta :(

Image

Image

A ova je valjda sa proslog foruma ili neznam vise nisam siguran bitno da je s315 na levoj strani slike nekako TUZAN?

Image
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Postod Sashco » Pet Mar 28, 2008 9:33 pm

Izgleda da se neka polovna Raketina vozila se nude na prodaju preko ovog sajta
http://www.raketa-mr.co.yu/serbian_ponuda_polovno.htm
Image
Korisnikov avatar
Sashco
Član
 
Postovi: 4190
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 2:59 pm
Lokacija: iza objektiva

Postod sanos_a » Pet Mar 28, 2008 9:38 pm

:shock: :shock: skapi avotbusi :wink:
Image
Prof. Dr. Sanos Avtobusovski redoven profesor na univerzitetot AUTOBUSI.NET
sanos_a
Član
 
Postovi: 10974
Pridružio se: Pet Feb 29, 2008 11:40 am
Lokacija: Kocani Makedonija

Postod Stefan Bgd » Sub Mar 29, 2008 12:10 am

Kad bi mogao,kupio bi sve Raketine auobuse,reparirao im celu karoseriju unutrasnjost,motore...Izgledali bi originalno,bili jedinstveni,sa Dubravama i Mercedesima bi drzao medjugradske linije,sa Scaniama i Sanosom S415
gradske...
Bas mi je zao autobusa,sto su do onde dogurali. :cry:
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Jovan » Sub Mar 29, 2008 9:28 am

Ko zna od kad im sajt stoji ovako, a ovi krsevi su preskupi
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod Stefan Bgd » Pon Mar 31, 2008 11:09 am

Juce sam se vracao sa placa,i na Ibarskoj magistrali,u blizini groblja Orlovaca sam video Raketin o303 kako pici za Uzice pun putnika.Nazalost nisam uspeo da ga ukokam,ali mi je bilo veoma drago sto sam ga video.
Evo slike sa isporuke Ikarbusa Raketi Uzice:
Ik-103P
Image
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod petar » Pon Mar 31, 2008 2:24 pm

LJUDI OPET VAM GOVORIM RAKETA MR,NE POSTOJI VISE NEMAJU AUTOBUSA,NEMAJU LINIJA,IZBRISANI IZ REGISTRA PREDUZECA.TAJ BUS KOJI SI PRIMETIO KOD ORLOVACE JE VLASNISTVO LIBERTASA IZ IVANJICE TJ.PEGAZA TAKODJE IZ IVANJICE KUPLJENI SU NA AUKCIJI TJ.RASPRODAJI PROSLOG LETA DA BI SE IZMIRILI DUZNICI I SUDSKI TROSKOVI.
A BRE BILI SU DIGLI NOS MOJIM VOZACIMA AUTOPREVOZ JANJUSEVIC KOJI JE BIO NEKAD SASTAVNI DEO NISU HTELI NI DA ODPOZDRAVE BLICANJEM JER SU ONI GOSPODA U BERKOFIMA A MI SIROTINJA I BEDA U SANOSIMA.
A VIDI SAD ONI NA ULICI A KOD NAS SE PREGOVARA O KUPOVINI SETRA IZ TOP KLASE.ZAO MI JE RAKETE ALI PRIVATIZACIJE SU MNOGE UNISTILI NEKA PREDUZECA KAO STO JE RAKETA,POLIMLJETRANS,AUTOPREVOZ VRNJACKA BANJA I TD.
Korisnikov avatar
petar
Član
 
Postovi: 1388
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 6:31 pm
Lokacija: PRIBOJ

Postod negas » Pon Mar 31, 2008 2:33 pm

petar je napisao:LJUDI OPET VAM GOVORIM RAKETA MR,NE POSTOJI VISE ...KAO STO JE RAKETA,POLIMLJETRANS,AUTOPREVOZ VRNJACKA BANJA I TD.


Dobro, banja se oporavlja polako, nisu izgubili linije sto je bitno, trude se da remontuju one 315ce i tako...
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Sledeća

Povratak na Prevoznici iz centralne Srbije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju

cron