Mala ispravka, u pitanju je
ik-102, solo model sa motorom smeštenim u sredini. Zglobni imaju oznaku
ik-201, kod ovog su se očigledno prilikom remonta malo igrali sa brojevima.
Ovakvu prepravku kod drugih vrata još nikada nismo imali prilike da vidimo. Predpostavljam, i to bi bili najlogičniji razlozi da je do iste došlo zbog postavke drugog-većeg rezerovara za gorivo, ili je pak u pitanju izmeštanje nekog od delova iz motornog prostora (postoji mogućnosti da je ugrađen drugi motor ako je stari bio prilično izrabljen, pa je taj novi zahtevao nešto veći prostor za smeštaj svih sistema, crevovoda...). Uglavnom, kao što se da videti, podest je produžen za jedno krilo vrata. Ostaje upitno koliko im je funkcionalno ovo jedno krilo, možda bi bilo bolje da su elimisali kompletna vrata i uz određene prepravke ugradili prozor, te u tom delu i još koje sedište.
Sve pohvale za detaljne i sveže slike
Arsenal! Ako ti nije problem, i ako stigneš, slikaj instrument-tablu kada budeš u prilici, živo me interesuje kako izgleda.