od miham » Pon Sep 16, 2013 8:30 am
Autobusi lensa i jadrana kao i njihove linije se mogu na prste prebrojati,dok Bozur ima gomilu linija(mkd,hr,srb) a jos vise autobusa koji drze iskljucivo medjunarodne linije,a dobro znamo kako su te linije zahtjevne sto se troskova tice i odrzavanja kao i organizacije..ne bi ljudi drzali tolike godine te linije da se to ne isplati i da nema putnika..Ja sam proslo ljeto svaku noc izreda sretao 1lens,1jadran i po 3 bozura,tako da ne prdite da vas zamolim..Jadran ekspres crnogorski ima 2 autobusa i 2 linije,ne daj Boze da im se pokvari koliko god novi bio,mogu se slikati..kao sto se desilo da se barbi kvario pa su slali dobru staru setru 215 da pokrije liniju..cuveni jadranov volvo jednom ne bi otisao na liniju da ga ja sa starom 303-om nijesam prespajao sa akumulatorima da upali,jedva je stigao na liniju..Covjek vjerovatno salje autobuse na liniju u zavisnosti od raspolozivosti,pa nekad ide smit,nekad tourismo,nekad vanhool,nekad deker neoplan,nekad kinglong,nekad 303-ka..autobusi takvi kakvi su,dosta su i dobri kakvih sve ima..lens je citavo ljeto,vozio jednu liniju sa zlatnom bovom ili bijelom,a drugu sa starom bijelom bovom koju je Novica vozio koja je raspad sistema bila dok joj se nije prosuo motor niz Brajice iznad Budve..To je sve splet okolnosti,svima se desavaju kvarovi,kako na nova,tako na starija vozila..sto se vozaca tice,svi do jednog svercuju,neko manje,neko vise,neko gospodski neko seljacki i to je to..a osim vozaca,putnici su mnogo veca stoka od vozaca..