od The_Mladen » Pon Feb 11, 2008 5:22 pm
Igrom slucaja znam dosta o toj firmi. Imaju liniju Leskovac - Sarajevo i upoznao sam nekoliko vozackih ekipa koji su radili tu liniju.
Gazda firme se zove Dejan i ima punca na Palama (tacnije prije Pala uz magistralni put drze hotel Olimpik). Kad bus dolazi u Sarajevo, soferi su obavezni da prodju pored hotela i da svirnu (valjda da se jave da su stigli).
Liniju drze sa Setrom S215 starom ko Grcka. Nikad nisu dosli u Sarajevo a da nisu imali problema. Putovao sam jednom kada su im niz Romaniju (planina poznata po teskom putu) otkazale kocnice, tako da smo sisli niz planinu moleci Boga da nam se ispred ne nadje kakav sleper koji mili nizbrdo jer ga nebi smo mogli zaobici. Nekako smo sisli, a kad smo stali vozaci su zvali gazdu koji im je rekao da se samo snalaze i da ne smiju potrositi vise od 100 maraka za servis, sve preko ide na njihov racun.
Ispovjest vozaca je uzasna. Jednom su dosli od Podromanije do Sarajeva (50-tak km) sa puknutom sajlom od gasa. Jedan je upravljao autobusom, dok se drugi zavukao nekuda kroz otvor na podu i povlacio sajlu od gasa. Kasnije su je svezali za nesto tako da je gas stalno bio pritisnut, a vozac je kvacilom kontrolisao bus. A sve zato sto gazda nije dao da plate zamjenski autobus lokalnom prevozniku, a nisu imali servisera (navece oko 18h).
Jednom od vozaca je autobus pao na glavu. Kako? Fino. Odvezao je autobus na servis pakni, zavukao se u kanal sa mehanicarem da mu ovaj nesto pokaze, i tada je otkazala dizalica i bus je po glavi udario vozaca.
A mehanicar je nekoliko dana prije ukazao na problem sa dizalicom.
Sreca pa mu je glava tvrda pa nije imao lom, ali je zamotane glave vec sutradan vozio za Sarajevo.
Oni i dan danas drze tu liniju, bus je isao na "reparaciju" na kojoj je dobio novu karambolku i novu farvu, a problemi ostali isti.
I sa takvim prevoznikom ja vise ne putujem, a i mnogi putnici.Jednostavno su ljudi shvatili da nijedan dan ne mogu doci a da ne zakasne, zbog kvarova. Kad su otvorili liniju imali su svaki dan pun autobus, pa su stupili u kooperaciju sa Jugoprevozom Krusevac, ali danas Jugoprevoz vise ne vozi, a i Kanis razmislja o otkazivanju linije zbog nerentabilnosti.
Nastranu sve to sto on ima u voznom parku odlicnih autobusa (ima ih ukupno 20-tak koliko ja znam) Scania, Mercedes, Setra... ali jedan ozbiljan prevoznik ne smije sebi dopustiti da mu se svaki dan na istoj liniji desavaju kvarovi i da ljudi konstantno kasne.