Nibus-ja je napisao:У ГБр-402 постављен МТС-ов рутер за бесплатан интернет, значи да је почело са увођењем интернета и у градским возилима. И за сад још једна информација а тиче се појачања возног парка, примећени су МЕРЦЕДЕС СИТАРО ГБр-404 и МАН,ГБР-180 и 411. Иначе, морам да похвалим НИБУС, ГБр-224, у коме грејање ради као ненормално,преко 40 степени је у њему прекјуче сам се возио са њим.
Aleks_BGD je napisao:Biće da su menjane gume a brezoni ostali nezategnuti ili su zategnuti a majstori to posle nisu proveravali.Obicaj i neko pravilo je da posle menjanja guma ili skidanje tocka jedno 900-1000km predjenih rucno dotegnes i proveris brezone.U principu ako masina to stegne kako treba to je to,ali opet desava se da popusti.
bobanmilijic je napisao:ovoje temsa upitanju ona diskove ima pozadi a brezono po kisi se sami odpustaju svaki vozac iskusan to zna kada je sneg i kisa da treba kontrolisati tockove
negas je napisao:Nibus-ja je napisao:У ГБр-402 постављен МТС-ов рутер за бесплатан интернет, значи да је почело са увођењем интернета и у градским возилима. И за сад још једна информација а тиче се појачања возног парка, примећени су МЕРЦЕДЕС СИТАРО ГБр-404 и МАН,ГБР-180 и 411. Иначе, морам да похвалим НИБУС, ГБр-224, у коме грејање ради као ненормално,преко 40 степени је у њему прекјуче сам се возио са њим.
Ko ga vozi, neki mlađi ili stariji? Jel su ga skršili nakon farbanja ili se drži? Neće ni on dugo, bojim se da do kraja godine ostanemo bez svih starijih nibusa, sem Lajonsa ekspresnih i ona dva troosovinca + midi.Aleks_BGD je napisao:Biće da su menjane gume a brezoni ostali nezategnuti ili su zategnuti a majstori to posle nisu proveravali.Obicaj i neko pravilo je da posle menjanja guma ili skidanje tocka jedno 900-1000km predjenih rucno dotegnes i proveris brezone.U principu ako masina to stegne kako treba to je to,ali opet desava se da popusti.bobanmilijic je napisao:ovoje temsa upitanju ona diskove ima pozadi a brezono po kisi se sami odpustaju svaki vozac iskusan to zna kada je sneg i kisa da treba kontrolisati tockove
Ovaj možda čak ima diskove i napred, ugrađuju se oni još poodavno, ova nova RD sve diskovi.
Ovo je što ste naveli 100%, a to je nemar. Mora se znati da ni Niš-ekspres nije ono št je bio. Nakon što su oterali Dragoslava Stevanovića, dugogdišnjeg rukovodioca održavanja i onog koji je napravio nibus, i krenuo sa ozbiljnijim zahvatima na autobusima od 1994g. (sa prvim podizanjem niskog Sanosa) pa sve do 2010 (otprilike) oterali su i njegovu ekipu dobrih inženjera, majstora i mehaničara, i to svih vrsta, od mašinaca, preko elektraša i elektroničara, do tapetara i farbara.
Zbog toga je "pala" disciplina u održavanju auta a tako i kvalitet.
Bus verovatno nema ratkapne koje su na nibusima bile obavezne kod Dragoslava i na kapiji nije bus smeo da izađe bez njih. Sada Temsa izađe kako hoće, retko neka ima "šešir" pozadi.
Sigurno je da nisu brezoni proveravani, jer da jesu ne bi to ispalo. Drugo, kako se vozači menjaju, možda je bio neko neiskusan koji nije ni znao da treba da proveri. Po preporukama - podatak iz knjiga za autobuse i ona tehnička uputstva koja Vam da na primer Mersedes i svaki ozbiljan proizvođač, i Temsa to daje, stoji da nakon promene, posle 50km obavezno proveravaš zategnutost a pride objašnjeno je i kojim redosledom se zavrću brezoni (prvo verikalni 1-1, pa unakrs 3-4 po dijagonali s desna na levo, pa obrnuto da se postigne neka ravnomernost i navlačenje i td.). Oni pucaju verovatno onda kada se dva samoodvrte i ovi popucaju pod pritiskom sile obrtanja.
Ako točak spada zbog brezona nemar je u pitanju, ako je zamor materijala na nekom drugom delu, tu nisu krivi mehaničari, vozač i td, to je nešto drugo, ali ovde je nemar i verovatno će neko da snosi posledice posle ovoga. Sad će da se naredi da se svaki točak proverava, ali šteta je napravljena. Sva sreća je da točkovi nisu ubili nekog iz auta koji je dolazio u susret ili bio iza ako je auto-put.
Povratak na Prevoznici iz južne Srbije
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju