Logo

Niš-ekspres, Niš (6)

Fotografije voznih parkova i rasprave o prevoznicima iz južne Srbije.

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod branik » Uto Dec 18, 2018 10:04 am

Dešava se. Devedesetih u beogradskom GSP gotovo svakodnevno. Uglavnom bi bilo primećeno da yu se izvukli izvan karoserije, pa su ređe skroz spadali. Inače, kad bi u vožnji udarili u neki auto iz suprotnog smera, bilo bi mnogo gadno.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Sponzor

 

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod Sashco » Uto Dec 18, 2018 10:47 am

Hmmm, obično su im prednji stradali, ovo je novitet...
Pročitah naslov "oba leva" i zabezeknuh se, ali klasika - novinarske egzibicije, što naravno ne umanjuje situaciju.
Image
Korisnikov avatar
Sashco
Član
 
Postovi: 4190
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 2:59 pm
Lokacija: iza objektiva

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod Miki Machak » Uto Dec 18, 2018 11:53 am

Možda nisu lepo napisali ali oba zadnja leva jer pozadi imaju na obe strane po 2 točka.
Miki Machak
Član
 
Postovi: 838
Pridružio se: Pon Jan 23, 2017 8:51 pm
Lokacija: Niš, Čalije

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod branik » Uto Dec 18, 2018 1:27 pm

Па, оба лева, шта није јасно?Обе фелне са гумама завртњима причвршћене, заједно са механизмом кочнице су се свукла са осовине. Све заједно, око 300кг. Због дужине аутобус теже губи правац. У десној кривини, кад не оптерећење на њима не би ни спали јер их тада навлачи. Највећа је опасност где ће точкови завршити.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod branik » Uto Dec 18, 2018 2:10 pm

To bi trebalo u kombinaciji sa doboš kočnicom da izgleda ovako
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod Miki Machak » Uto Dec 18, 2018 5:05 pm

Upravo tako, ja lično i još dosta kolega kad god nešto rade da skidaju neki točak obavezno ključ i cevku provera brezona da li su svi stegnuti jer mi se jednom desilo još 353 stari dok sam vozio da su skidali zadnji točak i samo što isteran bio iz remonta nisam stigao u garažu da proverim zvali me da odmah krenem da pretovaram neki bus za Skoplje iz Bg na stanicu da ga isključe zbog klimu, tek u Skoplje kad sam stigao uzeo da proverim točak ono samo unakrs bili zategnuti brezoni ostali labavi.
Svašta mi tad prođe kroz glavu šta je sve moglo da se desi za mal da bude ko u Žikinoj dinastiji čiji je ono točak zvao remont psovao ih ko zna šta sam sve rekao al dobro je prošlo.
No svi ti pehovi su se i ranije ne samo ekspresu nego svima dešavali ali nije bilo toliko društvene mreže i ovi ultra mega giga telefoni pa se nije toliko ni znalo ono jedino između ljudi i između nas po firmi, a i drugačiji ljudi bili sad da pukne guma ili da se popreči bus negde po put sad po ovo loše vreme niko neće od putnika priđe da pomogne neg će izađu s telefoni da slikaju.
Miki Machak
Član
 
Postovi: 838
Pridružio se: Pon Jan 23, 2017 8:51 pm
Lokacija: Niš, Čalije

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod Aleks_BGD » Uto Dec 18, 2018 8:00 pm

Biće da su menjane gume a brezoni ostali nezategnuti ili su zategnuti a majstori to posle nisu proveravali.Obicaj i neko pravilo je da posle menjanja guma ili skidanje tocka jedno 900-1000km predjenih rucno dotegnes i proveris brezone.U principu ako masina to stegne kako treba to je to,ali opet desava se da popusti.
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod branik » Uto Dec 18, 2018 10:26 pm

Na jednj slici izgleda kao da leži na glavčini. Felne i doboš otišle zajedno. Raspao se ležaj ili glavčina. Da su brezoni spoljni bi spao i otišao, a unutrašnji bi se svalio i zaglavio pod karoserijom zbog dužih brezona.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod Nibus-ja » Sre Dec 19, 2018 7:49 am

У ГБр-402 постављен МТС-ов рутер за бесплатан интернет, значи да је почело са увођењем интернета и у градским возилима. И за сад још једна информација а тиче се појачања возног парка, примећени су МЕРЦЕДЕС СИТАРО ГБр-404 и МАН,ГБР-180 и 411. Иначе, морам да похвалим НИБУС, ГБр-224, у коме грејање ради као ненормално,преко 40 степени је у њему прекјуче сам се возио са њим.
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod bobanmilijic » Sre Dec 19, 2018 9:04 pm

ovoje temsa upitanju ona diskove ima pozadi a brezono po kisi se sami odpustaju svaki vozac iskusan to zna kada je sneg i kisa da treba kontrolisati tockove
bobanmilijic
Član
 
Postovi: 213
Pridružio se: Pon Jun 24, 2013 2:09 pm

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod negas » Čet Dec 20, 2018 4:49 am

Nibus-ja je napisao:У ГБр-402 постављен МТС-ов рутер за бесплатан интернет, значи да је почело са увођењем интернета и у градским возилима. И за сад још једна информација а тиче се појачања возног парка, примећени су МЕРЦЕДЕС СИТАРО ГБр-404 и МАН,ГБР-180 и 411. Иначе, морам да похвалим НИБУС, ГБр-224, у коме грејање ради као ненормално,преко 40 степени је у њему прекјуче сам се возио са њим.

Ko ga vozi, neki mlađi ili stariji? Jel su ga skršili nakon farbanja ili se drži? Neće ni on dugo, bojim se da do kraja godine ostanemo bez svih starijih nibusa, sem Lajonsa ekspresnih i ona dva troosovinca + midi.

Aleks_BGD je napisao:Biće da su menjane gume a brezoni ostali nezategnuti ili su zategnuti a majstori to posle nisu proveravali.Obicaj i neko pravilo je da posle menjanja guma ili skidanje tocka jedno 900-1000km predjenih rucno dotegnes i proveris brezone.U principu ako masina to stegne kako treba to je to,ali opet desava se da popusti.


bobanmilijic je napisao:ovoje temsa upitanju ona diskove ima pozadi a brezono po kisi se sami odpustaju svaki vozac iskusan to zna kada je sneg i kisa da treba kontrolisati tockove


Ovaj možda čak ima diskove i napred, ugrađuju se oni još poodavno, ova nova RD sve diskovi.

Ovo je što ste naveli 100%, a to je nemar. Mora se znati da ni Niš-ekspres nije ono št je bio. Nakon što su oterali Dragoslava Stevanovića, dugogdišnjeg rukovodioca održavanja i onog koji je napravio nibus, i krenuo sa ozbiljnijim zahvatima na autobusima od 1994g. (sa prvim podizanjem niskog Sanosa) pa sve do 2010 (otprilike) oterali su i njegovu ekipu dobrih inženjera, majstora i mehaničara, i to svih vrsta, od mašinaca, preko elektraša i elektroničara, do tapetara i farbara.
Zbog toga je "pala" disciplina u održavanju auta a tako i kvalitet.
Bus verovatno nema ratkapne koje su na nibusima bile obavezne kod Dragoslava i na kapiji nije bus smeo da izađe bez njih. Sada Temsa izađe kako hoće, retko neka ima "šešir" pozadi.

Sigurno je da nisu brezoni proveravani, jer da jesu ne bi to ispalo. Drugo, kako se vozači menjaju, možda je bio neko neiskusan koji nije ni znao da treba da proveri. Po preporukama - podatak iz knjiga za autobuse i ona tehnička uputstva koja Vam da na primer Mersedes i svaki ozbiljan proizvođač, i Temsa to daje, stoji da nakon promene, posle 50km obavezno proveravaš zategnutost a pride objašnjeno je i kojim redosledom se zavrću brezoni (prvo verikalni 1-1, pa unakrs 3-4 po dijagonali s desna na levo, pa obrnuto da se postigne neka ravnomernost i navlačenje i td.). Oni pucaju verovatno onda kada se dva samoodvrte i ovi popucaju pod pritiskom sile obrtanja.

Ako točak spada zbog brezona nemar je u pitanju, ako je zamor materijala na nekom drugom delu, tu nisu krivi mehaničari, vozač i td, to je nešto drugo, ali ovde je nemar i verovatno će neko da snosi posledice posle ovoga. Sad će da se naredi da se svaki točak proverava, ali šteta je napravljena. Sva sreća je da točkovi nisu ubili nekog iz auta koji je dolazio u susret ili bio iza ako je auto-put.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod FiuMAN » Čet Dec 20, 2018 11:36 am

Zato se lijepo montiraju one kričavo žute obujmice i odma vidiš dal je matica popustila ili sve drži kako treba.
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod Nikola N.Banovci » Čet Dec 20, 2018 9:06 pm

Temsa Opalin
Image
Nikola N.Banovci
Član
 
Postovi: 420
Pridružio se: Pon Feb 05, 2018 5:00 pm

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod Nibus-ja » Pet Dec 21, 2018 12:02 am

negas je napisao:
Nibus-ja je napisao:У ГБр-402 постављен МТС-ов рутер за бесплатан интернет, значи да је почело са увођењем интернета и у градским возилима. И за сад још једна информација а тиче се појачања возног парка, примећени су МЕРЦЕДЕС СИТАРО ГБр-404 и МАН,ГБР-180 и 411. Иначе, морам да похвалим НИБУС, ГБр-224, у коме грејање ради као ненормално,преко 40 степени је у њему прекјуче сам се возио са њим.

Ko ga vozi, neki mlađi ili stariji? Jel su ga skršili nakon farbanja ili se drži? Neće ni on dugo, bojim se da do kraja godine ostanemo bez svih starijih nibusa, sem Lajonsa ekspresnih i ona dva troosovinca + midi.

Aleks_BGD je napisao:Biće da su menjane gume a brezoni ostali nezategnuti ili su zategnuti a majstori to posle nisu proveravali.Obicaj i neko pravilo je da posle menjanja guma ili skidanje tocka jedno 900-1000km predjenih rucno dotegnes i proveris brezone.U principu ako masina to stegne kako treba to je to,ali opet desava se da popusti.


bobanmilijic je napisao:ovoje temsa upitanju ona diskove ima pozadi a brezono po kisi se sami odpustaju svaki vozac iskusan to zna kada je sneg i kisa da treba kontrolisati tockove


Ovaj možda čak ima diskove i napred, ugrađuju se oni još poodavno, ova nova RD sve diskovi.

Ovo je što ste naveli 100%, a to je nemar. Mora se znati da ni Niš-ekspres nije ono št je bio. Nakon što su oterali Dragoslava Stevanovića, dugogdišnjeg rukovodioca održavanja i onog koji je napravio nibus, i krenuo sa ozbiljnijim zahvatima na autobusima od 1994g. (sa prvim podizanjem niskog Sanosa) pa sve do 2010 (otprilike) oterali su i njegovu ekipu dobrih inženjera, majstora i mehaničara, i to svih vrsta, od mašinaca, preko elektraša i elektroničara, do tapetara i farbara.
Zbog toga je "pala" disciplina u održavanju auta a tako i kvalitet.
Bus verovatno nema ratkapne koje su na nibusima bile obavezne kod Dragoslava i na kapiji nije bus smeo da izađe bez njih. Sada Temsa izađe kako hoće, retko neka ima "šešir" pozadi.

Sigurno je da nisu brezoni proveravani, jer da jesu ne bi to ispalo. Drugo, kako se vozači menjaju, možda je bio neko neiskusan koji nije ni znao da treba da proveri. Po preporukama - podatak iz knjiga za autobuse i ona tehnička uputstva koja Vam da na primer Mersedes i svaki ozbiljan proizvođač, i Temsa to daje, stoji da nakon promene, posle 50km obavezno proveravaš zategnutost a pride objašnjeno je i kojim redosledom se zavrću brezoni (prvo verikalni 1-1, pa unakrs 3-4 po dijagonali s desna na levo, pa obrnuto da se postigne neka ravnomernost i navlačenje i td.). Oni pucaju verovatno onda kada se dva samoodvrte i ovi popucaju pod pritiskom sile obrtanja.

Ako točak spada zbog brezona nemar je u pitanju, ako je zamor materijala na nekom drugom delu, tu nisu krivi mehaničari, vozač i td, to je nešto drugo, ali ovde je nemar i verovatno će neko da snosi posledice posle ovoga. Sad će da se naredi da se svaki točak proverava, ali šteta je napravljena. Sva sreća je da točkovi nisu ubili nekog iz auta koji je dolazio u susret ili bio iza ako je auto-put.


Негасе, ГБр-402 је отприлике од пре две недеље на улицама и у питању је Мерцедес-ситаро, можда ниси пратио ГБр-401 па све до ГБр-411 су нови Мерцедес-бенц ситари и манови у возном парку
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Re: Niš-ekspres, Niš (6)

Postod devla_pb » Pet Dec 21, 2018 9:57 am

devla_pb
Član
 
Postovi: 821
Pridružio se: Pon Maj 21, 2012 10:57 am
Lokacija: Priboj

PrethodniSledeća

Povratak na Prevoznici iz južne Srbije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju