Gasa Toplica je napisao:Da li jos rade Nibusi;150,154,155,194,203,216,221 i 228?
Radi 194, 210 radi al se vidi da se ne računa na njega bilo je onih slika pre nekoliko dana Djole postavio sa onim vratima sa visokog napred, 212 radi, sasvim korektan, mečka prede, mogao bi "ladno" da se radi, i vozač Miško kaže da je odličan,"samo prede", radi i 217 promenio i reg tablu, sada napred ceo crven, 227 nova reg tabla do 02.2020. a sav truo napred ispod prozora (hm...), radi Kladovo često u 14.30, 219 radi odličan, 220 solidan, 221 radi al nije baš u zavidnom stanju iako sam mislio drugačije, 222 odličan dosta dobro izgleda, 223 drži se još, sasvim solidan, 224 perfektan, ulazio unutra pre nedelju dana, dobro ga drži majstor i unutra čist apoteka, 225 radi Kladovo 11h umesto 200 (nzm šta je sa 200), 230 radi, 232 radi, 233, 348 radi (nije u zavidnom stanju, barem po mom utisku unutra), spolja napred ofarbali sve u crveno...
Dakle iz ekipe otišao jedino 231 očerupan, ali ako bude "priliv" iz jEvrope, moguće da bolje i prodaju (224,219,222...). Video sam i 15X radi...al to će da odleti vrlo brzo, ni sam ne znam kako još radi...
Miki Machak je napisao:216 čini mi se da vozi onaj Šurda iz Minićevo još radi, 154 kao da sam video negde da je završio svoje a za ostale ne znam.
Do kraja godine komplet Nibusi idu u istoriju.
216 nisam video odavno...dobro ostaće ovi ekspresni Lajonsi, midi i možda oni troosovinci mada će da "načnu" one prve sa Isuzu farovima vrlo brzo...Jedino Kinezi mogu da spasu Nibus ako uđu u Ikbus i "spuste" rampu na E3 za buseve.