Miki Machak je napisao:Niski je 280/353 a visoki može da bude i 310/391 ili 394.
Za manjeg lepotana nije problem, jer su samo ta dva sa malom klimom i trebalo bi po polozaju da je 570...ali veliki nam pravi problem - sve dok neko ne ufotka klimu, ili br sasije na stepenicama
pa cu lako da vidim u tablici.
Vagao sam izmedju 394 i 387 opredelio se za 387 jer se u poslednjim fotkama pojavljuje sa prednjim vratima bez bravice, i zadnji boksevi su "popadali" isto ko kod ovog belog... ali opet je sve pod znakom pitanja...391 bi trebalo odmah eliminisati jer ima Isuzu lampe pozadi...
bogda78 je napisao:310,378 JE U JEREMIĆ PREVOZU I RADI PIROT SVAKODNEVNO.ALA IH JE OČERUPAO OVAJ IZ MOTO BOEMA STRAŠNO!
Pre su ga u Ekspresu ocerupali i tako dali na prodaju, jer pogledaj kod malog unutra slika kod zadnjih vrata pa levo odmah dva reda sedista bez Pilot mehanizma - to samo nibus moze da ih zameni i niko drugi - nekom trebala, izvukli sa mehanizmom vratili bez. Gde MotoBoem ima takva sedista...zna se ko ih je tako jedini reparirao u Srbiji
Ne bi mi bilo krivo da su sve nibuse prodali, ali da se nisu spustali sa polovnjacima nize od MAN-ova Lajonsa pa i dobrih Temsi. Ali uvesti neke aute za koje su ovi jos cak i bolji, bezveze je...MAN 444 bio je dokaz ovoj prici, stare prigrad IC Temse s klimom napred...ali dzaba polako se vracaju na nivo iz cak 1989/1990 -te kada su znali ko i svi samo da ofarbaju bus. Jednostavno razjurili su Dragcetovu ekipu iz garaze i to je sada ovo...bojim se da vise ne liju ni plastiku, to pokazuju Isuzu lampe na sveze ofarbanim Lajonsima- daj boze da gresim ali
Zna li neko da li 313 i 308 jos stoje pored auto-puta
308 ce mozda biti dobar bus ako se dotegne, ofarba. ovako beli a da se zacrveni veliki zakoseni cirilicni natpis nis-ekspres, bili bi prelepi...ko nekad bela ekipa 925, 968, kockice 934, 939, 940, 965...lokalna 415-ca s meckom 402...