Miki 162 je napisao:Koliko znam Arriva je samo trovratne prodavala?
Ako malo bolje zagledaš, videćeš da su sa desne i leve strane na prozorima još uvek prisutni ostaci nekadašnjih reklama za
S Leasing i
EKO, što uz ostale detalje najbolje potvrđuje činjenicu da je to jedan od nekadašnjih 65 komada iz
LUV-a. U Beogradu je bio angažovan do 2014. godine, kada je
Arriva odlučila da nekolicinu tih starijih
IK-103-ki zameni tada relativno novim
IK-103P koje su tim povodom doterali iz Požarevca. Tako su dvovratni
IK-103P poslati u
Ikarbus gde su im naknadno ugrađivana treća vrata, dok su ovi stariji
IK-103 bivali prepravljeni u dvovratne, te su tom prilikom dobili i kompletno osveženje i farbanje karoserije. Nakon toga su poslati na rad u Požarevac, gde su se na njihovim lokalnim linijama zadržali sve do nabavke polovnjaka iz Holandije, nakon čega su dati na prodaju. Igrom slučaja, ovaj primerak koji je u međuvremenu dobio i naknadno ugrađenu klimu, vratio se u Beograd odakle je svojevremeno i otišao, s tim što je sada angažovan na prevozu radnika građevinske firme koja izvodi radove na
Beogradu na vodi. Na poklopcu motora, u gornjem levom uglu i dalje je prisutan
SR garažni broj iz Požarevca. Proverićemo uskoro koji je tačno, pa da imamo i taj podatak.
Eto, sada imaš kompletan i proveren odgovor otkud noviji
IK-103 u varijanti sa dvoje vrata i prozorima sa kederima.