Mercedes-Benz O530 Citaro C2 - Nordest Trasporti #5957Na crnoj šatl liniji u Monci, povodom VN Italije, osim ATM iz Milana je radio i regionalni prevoznik Nordest Trasporti sa autobusima koji su konfigurisani za prigradske linije. Sa ovakvom navalom putnika, solo autobus sa dvoja vrata je bio daleko od pogotka, ali su se organizatori odlično potrudili da limitiraju broj ljudi u vozilima.
Mercedes-Benz O530 Citaro C2 by
Slobodan Kostic, on Flickr
Mercedes-Benz O345G Conecto - IETT Istanbul - #M-4889Selimo se u Istanbul, gde na čuvenoj liniji 34, poznatoj kao Metrobus, autobusi rade neprestano pod stravičnim opterećenjem - prepuni putnika, u toplim klimatskim uslovima i sa izrazito brdovitim terenom. Jedan od njih je ovaj Conecto, koji u večernjim satima ide po liniji do najzapadnijeg terminala Beylikduzu, udaljenog oko 50 kilometara od najistočnijeg.
Mercedes-Benz O345G Conecto by
Slobodan Kostic, on Flickr
Mercedes-Benz O530GL Capacity - IETT Istanbul #M-3145Oslonac Metrobus sistema u Istanbulu čine Capacity vozila, koja su nabavljena 2007. godine kada je sistem pušten u rad. Zahvaljujući relativno dobrom održavanju, vozila i dalje izgledaju veoma dobro s obzirom na to u kakvim uslovima rade. Vozilo M-3145 je na kraju jedne od skraćenih trasa i ide prazan ka okretnici.
Mercedes-Benz O530GL Capacity by
Slobodan Kostic, on Flickr
Mercedes-Benz O530GL Capacity by
Slobodan Kostic, on Flickr
Mercedes-Benz O530GL Capacity - IETT Istanbul #M-3216Na azijskoj strani Istanbula, M-3216 prilazi najistočnijem terminalu, jedinom na azijskoj strani, Sogutlucesme.
Mercedes-Benz O530GL Capacity by
Slobodan Kostic, on Flickr
Mercedes-Benz O530GL Capacity - IETT Istanbul #M-3021Reklame su retke na Metrobus liniji, ali se mogu videti na nekoliko autobusa. U ovom slučaju, možemo videti i dodatne otvore na haubi, ispod koje se krije 12-litarski motor.
Mercedes-Benz O530GL Capacity by
Slobodan Kostic, on Flickr
Mercedes-Benz O530GL Capacity - IETT Istanbul #M-3250Metrobus je fantastičan podsistem javnog prevoza u Istanbulu i jedini kojeg sam sa divljenjem koristio. Na ovoj slici možete videti i koliko često autobusi idu duž autoputa u ovom velegradu. Linija 34 ima pet terminala duž svoje trase a vozila se kombinuju tako da se ostvari najveća pouzdanost i najbolji takt. Celom dužinom trase od 50 kilometara autobusi idu vikendom i noću. Na liniji se mogu videti poneka dvozglobna Akia i zglobni Otokar sa 4 osovine, ali Mercedes-Benz i dalje drži primat u ovoj floti.
Mercedes-Benz O530GL Capacity by
Slobodan Kostic, on Flickr
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa