s215hdh je napisao:Pa dobro, ali svako opet ima slobodu da kupi sta hoce... nije svugde tako, u Novom Sadu se ne namestaju tenderi...
markotar je napisao: Sa druge strane, u novim niskopodnim Ikarbusima ipak je u sustini Hess-ova sasija.
cone je napisao:markotar je napisao: Sa druge strane, u novim niskopodnim Ikarbusima ipak je u sustini Hess-ova sasija.
Ne. Hess je nadogradio Volvo šasiju, što znači da je Ikarbusu uzor bila šasija od Volvoa, a karoserija od Hess-a.
s215hdh je napisao:Pa da... mislim kad bi stitili domace... je*** ga onda, sta da stitimo zastavu koja 30 godina nije nista novo napravila, ajde ne bas 30, ali FLorida je poslednji razvijen model ore 20 godina, 21... I onda treba da kupis krs koji nema ni klimu ni abs ni airbag ni abs ni nista... samo jer je domace... nikad ne bih ro uradio
I ti busevi su ostali samo prototipovi kao mnogi pre njih. Sa zglobom su imali problema. Ugasio se na Karaburmi, dva dana nisu mogli da ga upale, probali da ga VUKU pa kad su videli da ce zlo da naprave pozvali ljude iz VOLVO-a da dodju da rese problem!cone je napisao:markotar je napisao: Sa druge strane, u novim niskopodnim Ikarbusima ipak je u sustini Hess-ova sasija.
Ne. Hess je nadogradio Volvo šasiju, što znači da je Ikarbusu uzor bila šasija od Volvoa, a karoserija od Hess-a.
Povratak na Gradski, Prigradski, Medjugradski
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju