Logo

Ikarbus-Novi modeli

Diskusije posvećene gradskim, prigradskim i međugradskim autobusima.

Postod moskese » Pet Avg 14, 2009 12:43 am

Pozdrav!Vidim vodite debatu oko propasti jedne od najperspektivnijih fabrika u regionu (nekad bila).Nema teorija zavere da su ga unistili da bi gsp kupovao ruske autobuse, nit je drzava najvecim delom kriva za raspad tog preduzeca, al jeste bar za polovinu.Krivo je neobrazovano rukovodstvo koje vodi tu fabriku.Kao sto znate do sad je Njemcevic bio direktor, a Rusi su kupili fabriku i naravno do privatizacije pola preduzeca je pokrdadeno i ostavljena je fabrika na milost i nemilost rukom vlasniku.E sad ljudi koji su vodili fabriku odnosno njihove pogone za proizvodnju su ljudi sa zavrsenim srednjim skolama i pola ih ima kupljene diplome visih skola.Bas se desio slucaj pre godinu dana kada je jedan od sefova pogona doneo posle 30 godina diplomu zavrseog masinskog fakulteta i to znate odakle iz Peci, a covek ceo zivot proveo u Vojvodini, sto samo znaci da nije stecena na legalan nacin, a i kobi mogao da ga proveri kad to vise i ne postoji.Zatim pijancenja radnika za vreme radnog vremena u fabrici nisu retkost.Zatim ovi novi autobusi sa klimama po beogradu su spolja gladac iznutra jadac, to su sve komponetnte loseg kvaliteta, ali na jedan protest radnika zbog losih komponenata prosle godine receno je "Sklapajte kako znate i umete i ne pitajte puno".Tako da Ikarbusu su jedino falili obrazovani ljudi.Pored ovoga tu je jos jedna stvar, 80 posto delova autobusa je iz srbije, dok ostale konkurentne kompanije uvoze delove iz zemalja u kojima je jeftinija radna snaga, dok ikarbus za to nije imao uslove, zato se kupci najcesce opredeljuju za druge marke prevashodno zbog cene, tako da Ikarbus u tom pogledu nema sanse u takmicenju sa njima. Eto toliko od mene, i nadamo se da ce doci do boljitka ali kako stvari stoje od Ikarbusa ce samo ostati price i ove slike autobusa.
moskese
Član
 
Postovi: 3
Pridružio se: Pet Avg 14, 2009 12:13 am

Sponzor

 

Postod Krle » Pet Avg 14, 2009 9:28 am

Ima istine sto se tice rukovodstva, umwesto da se "preorjentisu" i osvajaju nove prozivodne programe(kao sto rece brat Joza-turisticke minibuseve, za koje "ima perspektive") oni su se "uljuljkali" radeci "dirigovane tendere cekajuci privatizaciju"...
Krle
Profesionalni vozač
 
Postovi: 4986
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:55 pm
Lokacija: negde po Srbiji

Postod petar » Sub Avg 15, 2009 2:12 pm

da je imala buducnost javili bi se na tender jos koja jaka firma sem firme koja proizvodi delove ma ocajna firma vas je uzela!
Korisnikov avatar
petar
Član
 
Postovi: 1388
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 6:31 pm
Lokacija: PRIBOJ

Postod Stefan Bgd » Uto Avg 18, 2009 2:20 pm

Zlatan Reisen koji u kooperaciji sa Angel Star-om iz Beograda održava međumesni saobraćaj u Užicama sa svojim ik-107 na Zlatiboru:
Image
Image
Image
Image
Image

Inače u pitanju je sajamski primerak sa Beotraka 08.
Poslednji put menjao Stefan Bgd dana Uto Avg 18, 2009 7:50 pm, izmenjena samo jedanput
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Verotronix » Uto Avg 18, 2009 3:25 pm

Bas lepo izgleda i super si ga uslikao Stefi :wink:
Verotronix
 

Postod Stefan Bgd » Pon Avg 24, 2009 4:17 pm

I ovom je mesto ovde: :)
Raketin gar.broj 11,Ikarbus ik-103P koji prevozi radnike preduzeća "Putevi Užice" na izlasku sa Zlatibora: 8)
Image
Image
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod mishko-genija » Sub Avg 29, 2009 12:13 pm

aleksa1 je napisao:Da li neko moze da mi napravi kratak pregled od najboljeg do najgoreg IKARBUSOVOG autobusa?I kada je napravljen prvi ik-103 :?:

Najbolji: IK-5
Najgori: IK-112N & IK-218N dele prvo mesto
mishko-genija
Član
 
Postovi: 321
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:23 am
Lokacija: Beograd

Postod aleksa1 » Sub Avg 29, 2009 1:25 pm

ja bih rekao obrnuto :evil: :!:
aleksa1
Član
 
Postovi: 1060
Pridružio se: Ned Jul 27, 2008 9:21 pm
Lokacija: Zemun

Postod profa_chb » Sub Avg 29, 2009 1:49 pm

reci ti kako 'oćeš ali nažalost je istina :wink:
prvi ik 103 je valjda '94 mislim da je završio u Su-Transu (gb42), i ima lepljena stakla :)
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod suikar » Sub Avg 29, 2009 1:58 pm

profa_chb je napisao:reci ti kako 'oćeš ali nažalost je istina :wink:
prvi ik 103 je valjda '94 mislim da je završio u Su-Transu (gb42), i ima lepljena stakla :)

IK-103,G.Br.82 i IK-103P,G.Br.49.Još su u funkciji i rade bez ikakvih problema.
suikar
 

Postod profa_chb » Sub Avg 29, 2009 2:03 pm

znači to su prvi ik103 :) prvi ik201 je iz '93 (ex1161), stefi zna najbolje o njemu :wink:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod mishko-genija » Sub Avg 29, 2009 3:49 pm

aleksa1 je napisao:ja bih rekao obrnuto :evil: :!:


Da li uopshte znash shta je IK-5? Da li si ga ikada video uzivo? Troshio je
bukvalno UPOLA manje goriva nego -218N, bio je nesalomiv, a mogao je da "proguta" 400+ ljudi. Provereno. Sumnjam da si ga ikada video.
mishko-genija
Član
 
Postovi: 321
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:23 am
Lokacija: Beograd

Postod markotar » Sub Avg 29, 2009 4:35 pm

Ik-5 je legenda!!! Odrastao sam uz te buseve! Ali potpuno je nepošteno prema tim divnim busevima porediti ih sa današnjim modelima!! To je kao kad bih se neko od nas poredio sa svojim dedom!! Živeli smo u različita vremena pa su potrebna i različita poređenja.

Dakle, poređenje buseva ima smisla samo ako gledamo iste generacije, a u odnosu na svoje ispisnike (konkurente) N su ubedljivo najgori (da ne upotrebim neku težu reč)... Dobro, bolji su od LiAZ-a (niskopodnih naravno), govorim o kvalitetu. :-)
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod mishko-genija » Sub Avg 29, 2009 5:24 pm

markotar je napisao:Ik-5 je legenda!!! Odrastao sam uz te buseve! Ali potpuno je nepošteno prema tim divnim busevima porediti ih sa današnjim modelima!! To je kao kad bih se neko od nas poredio sa svojim dedom!! Živeli smo u različita vremena pa su potrebna i različita poređenja.

Dakle, poređenje buseva ima smisla samo ako gledamo iste generacije, a u odnosu na svoje ispisnike (konkurente) N su ubedljivo najgori (da ne upotrebim neku težu reč)... Dobro, bolji su od LiAZ-a (niskopodnih naravno), govorim o kvalitetu. :-)


Brojke su vrlo konkretne: IK-5 je troshio upola manje, imao veci kapacitet, bio pouzdaniji i dugovecniji (ovo cemo videti, ali ne sumnjam).
Osim toga, vozacevo mesto na IK-112N/-218N je do bola nepregledno i skalupljeno, dakle opasno. Jedino shto nije poredivo je nabavna cena, ali IK-112/218 su bezobrazno skupi
mishko-genija
Član
 
Postovi: 321
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:23 am
Lokacija: Beograd

Postod cone » Sub Avg 29, 2009 5:57 pm

“Ikarbus” bez Rusa

Image

Naredne srede ističe rok kupcu većinskog kapitala “Ikarbusa” da izmiri sve zaostale obaveze prema radnicima. Ukoliko to ne učini, u četvrtak ćemo raskinuti kupoprodajni ugovor s ruskim partnerom “Avtodetal servisom” - rekao je u četvrtak za “Novosti” Vladislav Cvetković, direktor Agencije za privatizaciju.
Ruski partner se za sada ne pojavljuje, tako da je gotovo izvesno da “Avtodetal servis” više i nije zainteresovan za “Ikarbus”.
- U situacijama kada ima problema u ostvarivanju dogovorenih obaveza prema kompaniji i radnicima, a mi najavimo da ćemo raskinuti ugovor, novi vlasnici firmi obično reaguju
i pokušaju da, pritisnuti rokovima, naknadno regulišu svoje obaveze. Sa “Avtodetal servisom” nismo uspeli da stupimo u kontakt kako bismo se dogovarali o bilo čemu, pa pretpostavljamo i da ćemo iduće nedelje biti primorani da raskinemo kupoprodajni ugovor - objašnjava direktor Agencije za privatizaciju.
Inače, zbog neispunjenih obaveza prema radnicima, zaposleni u ovoj firmi štrajkovali su gotovo dva meseca. Prema tvrdnjama sindikata ove fabrike, ruski vlasnik zaposlenima duguje sedam plata.
Radnici tvrde da Rusi, koji su pre godinu dana kupili “Ikarbus”, ne poštuju odredbe kolektivnog ugovora, a nisu zaključili ni jedan novi posao.
Agencija za privatizaciju je 10. juna ove godine donela odluku kojom se kupcu “Ikarbusa” ostavlja rok od 60 dana da dostavi dokaze da se isplata zarada vrši u skladu sa zakonom. Rok za postupanje po ovoj odluci istekao je 17. avgusta, kada su i predstavnici sektora za kontrolu Agencije za privatizaciju započeli vanredno kontrolisanje ove firme. Posle toga je zaključeno da se ruskom partneru ostavi rok od još nedelju dana kako bi dostavio sve dokaze o ispunjavanju obaveza, koji ističe naredne srede.

Večernje novosti
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski, Prigradski, Medjugradski

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju