Logo

FAP

Slike i komentari kamiona, prikolica i dostavnih vozila izloženih na Beotruck 12 razvrstani po proizvođačima

Postod 98989 » Ned Apr 15, 2012 8:12 pm

svake godine sve ružniji.....
Korisnikov avatar
98989
Član
 
Postovi: 12
Pridružio se: Sub Apr 07, 2012 3:13 pm

Sponzor

 

Postod Siera » Pon Apr 16, 2012 8:59 am

negas je napisao:U Kolubari one Lopove treba sve isterati i EPSU kupiti ovakvih 120 komada, pa nek voze po Kolubari! Ej FAP pravi 120 ovakvih!

ALI NEMA PAMETI !!!

Jer imate uslikane karakteristike sto su stavili na ovom panelu, dajte turajte :?:


FAP mašina! Šteta što ne postaviše jedan tegljač! Da sam otišao na sajam, najviše bih se zadržao na Mečki busu, i Higeru, a kod kamiona na FAP masinama!

Siera, ajd opisi mi kad bi nekako mogao da biras, kako bi izabrao da ti u FAP-u urade mašinu. Dakle po meni karoserija sa spojlerima naravno, e sada mašina ok E5, ali koja.

Sta msiliš bi li mogli da iskopiraju neki kamion, tj da nakaleme u FAP kabinu sadasnje moderne komponente i da takav kamion cepa do Rusije a da bude pouzdan i da trosi kao i svi moderni kamioni (trosenje svih pogonskih materijalaod goriva pa na dalje)

Voleo bih da na primer imam FAP makinu, sa modernom prikolicom, a u FAP makini sve moderno, bukvalno na primer kamion Aktros ali FAP kabina, i naravno, MNOGO jeftinije nego AKTROS, kad bi moglo. Al ajd da zanemarimo cenu!!!

Ja kontam da bi sa nekim Kaminsom i drugom dobrom opremom moglo nešto da se zbudži.

Ono, ja cepam za Rusiju, i svi se čude čime radim a razbijam. Siera, nacrtaj mi crtani kojeg sam ispričao. Koja oprema, komponente!?

Šteta što ne staviše tegljača !!! na BEOTRUCKU! Ne znam, ali sve se nekako nadam da će u Priboj da dođe opet Mečka barem da se sklapa Aktros i Axor, a kasnije da bude i proizvodnje. Ovi naši pametnjakovići treba i tamo da ponude 10 000evra po radniku, ili koliko već, i da se ode u Mercedes i da se klekne...

Siera, piši u temi svojoj, da ne gušimo ovu!!!


Kasnim sa odgovorom ali imam svoje vidjenje ove materije. Bilo je pokušaja od strane Fapa sa pravljenjem tegljača za medjunarodni prevoz i uradjeno je par komada i svi su imali nekakve nedostatke po putu padali su na kontrolama i za jednog znam da je na prvoj turi imao problem na Nickelsdorfui zbog ne ispravnosti kočionog sistema. To je bila ukrštena varijanta Man kabina ostalo Famos i Fap, pa je bila varijanta Fap kabina a Cumins motor, pa Fap kabina Steyer motor, pa Fap kabina Renault motor znači izukrštano do be svesti a završna obrada i pouzdanost veoma loša. Cena za to vozilo kada sam dobio ponudu bila je veoma malo manja od Volva FH12 460 koga sam kupio novog. Belorusi su sa Mazom napravili mislim solidnu varijantu za njihove uslove kamion E5 sa MB 435ks i MAN motorom 410ks i ZF menjačima 181. Oni rade sa tim kamionima medjunarodni prevoz prema Evropi. Ne u velikom broju komada ali rade jel ipak više su zastupljeni ostali proizvodjači iz Evrope. Zato u domaćem saobraćaju ogroman broj vozila su upravo Maz vozila i Kamaz. Tehnički su ih relativno solidno opremili i unapredili za njihove uslove i mogućnosti i uspešno odradjuju taj deo posla. Slično je u Rusiji sa Kamazom a sada su krenuli u saradnju sa MB i koriste kabine od Axora za vozila koja rade na domaćem tržištu. Za Fapa mislim da ima kapacitet i da bi mogla da se razvije solidna varijanta vozila koja bi bila tehnički unapredjena E5 za recimo komunalne poslove, manje gradjevinske firme normalno da budu konkurentni sa cenom a ne da bude slučaj da je Fap cenovno skoro u rangu sa FM-om ili Axorom. Verovatno da su bila velika zahvatanja od strane države a moramo se setiti da su bivšu zemlju od 20 i nešto miliona stanovnika podizali i izgradjivali fapovi trinestice i tamovi odnosno dajčevi. Moje mišljenje da bi u segmentu malih firmi, komunalnih poslova, vojne potrebe Fap mogao biti uspešan ( ali da im se ne desi kao slučaj od jesenas kada su za potrebe vojske isporučili vozila pa im vozilo ostalo na Zlatiboru u kvaru zbog dovoda nafte, u tom slučaju mislim da je u pitanju čista aljkavost i ne mar)
Siera
Profesionalni vozač
 
Postovi: 1221
Pridružio se: Pon Jun 27, 2011 7:26 pm
Lokacija: Negde u zapadnoj Srbiji 3

Postod negas » Pon Maj 14, 2012 4:01 am

Siera hvala na odgovoru, eto ja sam najgore dete, jos vise kasnim od tebe :D citiram:

To je bila ukrštena varijanta Man kabina ostalo Famos i Fap, pa je bila varijanta Fap kabina a Cumins motor, pa Fap kabina Steyer motor, pa Fap kabina Renault motor znači izukrštano do be svesti a završna obrada i pouzdanost veoma loša. Cena za to vozilo kada sam dobio ponudu bila je veoma malo manja od Volva FH12 460 koga sam kupio novog.

Kraj citata!

Toga sam se i plasio, kada repnu cenu, dodjemu na isto tj na duplo gori kamion a za iste pare. Da se napravi kamion sa 60% cene, e onda bi bilo ok tu i tamo.

Cudno da se kinezi nisu probili sa tegljacima kao sa busevima...OK teze je uraditi tegljac... :wink:
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Postod Siera » Pon Maj 14, 2012 9:20 am

Ima kineza samo ih srecom nema na ovim prostorima,sve su kopije poznatih brendova
Siera
Profesionalni vozač
 
Postovi: 1221
Pridružio se: Pon Jun 27, 2011 7:26 pm
Lokacija: Negde u zapadnoj Srbiji 3

Postod boyan92 » Pon Maj 14, 2012 12:37 pm

Ja bi njma zabranio da svoja vozila prodaju u Evropi, kopiraju kao nenormalni. :evil:
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Prethodni

Povratak na Kamioni, dostavna i priključna vozila

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost