Logo

Najbolji turistički bus?

Diskusije posvećene turističkim i visokoturističkim autobusima.

Postod The_Mladen » Uto Feb 12, 2008 8:22 pm

Sloba je napisao:Samo preokreni da prvi bude drugi a drugi prvi :wink:


NE MOZE!!!!!!!! Kad je Setra bila prva???????
The_Mladen
Član
 
Postovi: 185
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:55 pm
Lokacija: Sarajevo

Sponzor

 

Postod lav » Uto Feb 12, 2008 8:26 pm

The_Mladen je napisao:
Sloba je napisao:Samo preokreni da prvi bude drugi a drugi prvi :wink:


NE MOZE!!!!!!!! Kad je Setra bila prva???????


OK.Pošto polako idemo ka off topicu predlažem da o neoplanu i setri diskutujemo u Pričaonici :D
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Postod The_Mladen » Uto Feb 12, 2008 8:28 pm

Slazem se...
The_Mladen
Član
 
Postovi: 185
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:55 pm
Lokacija: Sarajevo

Postod sanos_a » Ned Mar 02, 2008 1:16 am

volvos je napisao:
The_Mladen je napisao:Sveta trojica za nase puteve:

1. Neoplan N116/N117
2. Setra S215
3. Mercedes O303


Evo ja se slazem sa Mladenom


Da ne misles slucajno na patistata niz Evropa?
Vo poranesna JUGOSLAVIJA na patistata e vozen samo eden avtobus i toa SANOS.
sanos_a
Član
 
Postovi: 10344
Pridružio se: Pet Feb 29, 2008 11:40 am
Lokacija: Kocani Makedonija

Postod s215hdh » Pon Mar 03, 2008 12:43 pm

Ja se slazem sa svetom trojicom, samo jos stvaarno da prvi bude drgu a drugi da bude prvi kao sto kaze Sloba, jer Setra je ipak udobnija i malo meksa :)
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod lav » Pet Avg 22, 2008 11:11 pm

Dule ja mislim da je Sale mislio da te slike staviš u temu "Sunsundegui"ali nema veze
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Postod sasa-74 » Sub Avg 23, 2008 10:38 am

lav je napisao:Dule ja mislim da je Sale mislio da te slike staviš u temu "Sunsundegui"ali nema veze

Dobro mislis da sam ja mislio i jesam mislio :wink:
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod s215hdh » Sub Avg 23, 2008 10:40 am

Greskom sam bio ubacio. Bile su tema do teme :)
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod crobus » Ned Avg 24, 2008 9:12 pm

Evo malo priča iz Hrvatske o Neoplanima i Setrama..
Ne znam koliko znate, ali Samoborček iz Samobora ima vozni park od 40-ak turističkih i isto toliko prigradskih buseva i većina su nove Setre..
Imaju desetak S415HD, 4 S417HDH i 3 S411HD.. Turističke autobuse starije od 6 godina prodaju kao što su prodali prošle godine dvije S417HDH..
Imaju od nedavno isto tako i novi Cityliner..
I dečki mi kažu da su Setre mrak, da se osjeća razika između njih i Citylinera, ALI, i jedni i drugi su prilično loše kvalitete, pogotovo iz tvornice su došli rasklimani i loše završno obrađeni..
Ono što mi je još rečeno je da je Setra napravila veliki korak nazad serijom 400, točnije da je Mercedes uspio uništiti onu bezprijekornost koju su imale ranije serije.. Kažu dečki koji voze da je ovjes kakav ima i Travego čisto ***CENZURISANO*** u usporedbi sa serijom 300, a i motori da bi mogli biti bolji.. Kažu da je MAN-ov motor u Citylineru bolji od Mercedesovog u Setrama...
S druge strane imam par prijatelja i u Panturistu iz Osijeka koji je godinama kupovao samo Neoplane i oni mi kažu da su ti busevi izgledom uvijek bili vrh, ali da je svaka serija još od početka 90-ih osjetno bila gora i gora pogotovo po elektronici i završnoj obradi..
I što reć na kraju onda: svaka nova generacija je sve gora i gora tako da ako ovako se nastavi neće dugo trebati da Kinezi svojim kopijama dostignu sve lošije originale.. Nažalost, to je postalo tako...
crobus
Član
 
Postovi: 801
Pridružio se: Sre Jul 16, 2008 7:31 pm

Postod s215hdh » Ned Avg 24, 2008 10:51 pm

Pa ja uporno to pricam, a svi me poklapaju kako je novo novo i da ja lupetam gluposti jer je novi bus najbolji bus. Pa vozio sam i ja od serije 200 do 400 sve i valjda i ja mogu nesto da vidim. Koji novi, busevi, koji kinezi, ja sam da se cuva 200 i 300 kad vise ne budu mogle da se voze, onda cemo blago da se pocesemo i gde nas ne svrbi pa da vidimo sta cemo :)
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod igibgd » Pon Avg 25, 2008 12:01 pm

Po mom mišljenju Neoplanov Skyliner... :wink: :)
Korisnikov avatar
igibgd
Član
 
Postovi: 1454
Pridružio se: Pet Jul 11, 2008 9:06 pm
Lokacija: Beograd

Postod Jovan » Pon Avg 25, 2008 2:32 pm

Dule nisam ja rekao da ti nisi u pravu da su Setre 200 kvalitetnije od 400, ali cinenjica je da nista ne moze da traje vjecno pa ni ti autobusi. A problem je i u tome sto ih ima jos malo ocuvanih u EU, ali ne mogu da se uvezu.
Pitanje je samo koji od novih autobusa je najkvaliteni?

Crobus mozes li nam malo objasniti rekao si da su Setre mrak, ali da su nekvalitetn i imaju lose motore??? Na autobusi.org forumu vozac Samoborceka je rekao da nema bas ozbiljnih problema osim stolica koji se rasklimaju i jos nekih sitnica(ne mogu tacno da se sjetim)
Ali ja vjerujem da ce ove redizajnirane, a posebno serije 500 biti puno kvalitetnije jer jednostavno ili mora biti kvalitetan ili jeftin. Ako ne poprave kvalitet jedino im preostaje da se i Setra seli u Tursku pa nek budu ko i svi drugi proizvodjaci, kante za 200 000 eur
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2363
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod crobus » Pon Avg 25, 2008 2:44 pm

Nisam rekao da su motori u Setrama jako loši, ali dečki iz Samoborčeka kažu da je MAN-ov u Citylineru bolji štoviše da je to najbolji dio Citylinera..
Rasklimani stolovi i sjedala su najmanji problem, veći problem je bio prijatelju koji vozi u Samoborčeku kad se Setra koja je nedavno stigla stara 2 mjeseca 4 puta ugasila bez objašnjenje na liniji Zagreb - Split i to na autocesti pri 100km/h.
Kažu dečki da elektronika luduje da je to strašno.. Inače najviše problema imaju baš sa S415HD, kažu da su S417HDH i S411HD ipak malo solidnije.
Inače Samoborčekov servis je strašan, pun rezervnih djelova tako da bilo šta ako ode na autobusu odmah se popravi što znači da nije do servisa, nego je do proizvodnje.. Samoborček je prije imao par S315HD i S315GT-HD i kažu dečki da su ti autobusi više bili Setre, a da ovo danas je zapravo Mercedes u Setrinom odjelu, a Mercedes zadnjih godina nije više ono što su bile O303-ce i O404ke..
Uglavnom, ja sam veliki fan i Setre i Neoplana, ali sve to vodi ka tome da ako se sa serijom 500 nešto ne preokrene, Setra imati velike probleme, kao i ostali evropski proizvođači koji u zadnje vrijeme rade buseve da traju 5-7 godina, a jeftina najezda iz Kine samo čeka priliku da uleti.
crobus
Član
 
Postovi: 801
Pridružio se: Sre Jul 16, 2008 7:31 pm

Postod Jovan » Pon Avg 25, 2008 2:54 pm

Ja sam se nadao de ce redizajn biti bolji :cry: Setre 500 moraju biti bolje ili ce ih morati prodavati upola cijene
Koliko ih hvale za udobnost :?:
Naravno da nije do servisa, pa na autobusu starom 2mj. se i ne treba nista kvariti, jedino neka slucajnost, ali ako na svih 10-15 koliko ih Samoborcek ima onda je do proizvodjaca
Ali ja ipak mislim da je Setra i dalje najbolja na trzistu

Sto se tice serije 300, stalno vidjam njih nekoliko koje su stare 10ak god pa i vise, kupljene polovne i vec godinama voze medjunarodne linije i sad izgledaju i unutra i spolj ko nove
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2363
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod crobus » Pon Avg 25, 2008 3:04 pm

Udobnost je u redu, već sam pisao malo o tome, nije to više onaj ovjes koji su imale 300 i starije, ali i ovaj je u redu, kažu puno udobniji od Citylinera..
A Setra je postala velika šminka(isto vrijedi i za Citylinera).. Samoborček je pametnim planiranjem uspio orzanizovati firmu na nivou da si može priuštiti svakih 5-7 godina zamjenu turističkih autobusa jer ovi sadašnji autobusi su takvi.. Ono što je tužno je da dvije S417HDH koje su bile 2002. godište i koje su prodali dok su imale 900 000km su bile na zamoru materijala i kaže frend koji vozi da je to bio zadnji čas da ih uvale a pritom i dobro zarade.. Prodane su u Austriju.
Inače iz Samoborčeka jako hvale i Eurobuse AV120 za čije motore Volvo kažu da su nepoderivi. Njihovi su prešli između 3-4 mil. bez ikakvih problema, no zašli su u godine i sad su dva od tri maknuli iz voznog parka.. Bio je neki plan da Samoborček da dva Eurobusa,a uzme 2 Volva 9900, ali prodornošću domačeg zastupnika MAN-a i Neoplana, nabavljena su dva Trendlinera..
No, opet s druge strane 2006. su Brioni Pula kupili 5 Volva 9700, a ti su u dvije godine više po servisima no u prometu...
crobus
Član
 
Postovi: 801
Pridružio se: Sre Jul 16, 2008 7:31 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Turisticki, Visokoturisticki

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost