Logo

Setra serije 200

Diskusije posvećene turističkim i visokoturističkim autobusima.

Setra S 216 HDS

Postod lav » Sub Feb 23, 2008 12:51 pm

Image

Image

Image

Image

Image
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Setra S 216 HDS

Sponzor

 

Postod Jovan » Sub Feb 23, 2008 5:22 pm

lav je napisao:Setra S 215 HR

Image

Image


Setra S 215 H

Image

Image


Ista ko ova plava je i ona sto si ti poslao u proslom postu i ona sto je Volvos poslao pa pise HR, to mi nije jasno
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod lav » Sub Feb 23, 2008 7:06 pm

***CENZURISANO*** sad to neznam.Dali je za Setru S 215 HDH skuplje održavanje od HD modela:?:
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Postod s215hdh » Sub Feb 23, 2008 7:40 pm

Pa samo da uzmes da moras uvek da menjas 2 gume vise pa ti je skuplje :) Vise tockova, vise trosi, skuplji je svakako...
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod lav » Sub Feb 23, 2008 7:43 pm

Koliko troši HDH a koliko HD model :?:
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Postod s215hdh » Sub Feb 23, 2008 8:00 pm

Lave, druze, molim te ispravi u prethodnim postovima, nije 415 HR i H nego je 215...

HR model je sa ravnom soversajbnom, svi oni na kojima pise da je HR sa ozbocenom soferkom su H modeli, a sto lepe R, pojma stvarno nemam niti me nesto interesuje, ali samo unose zabunu ...

215 HD trosi recimo (354 KS) oko 32 litre, dok HDH 36, na 100 km/h....
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Luka » Sub Feb 23, 2008 8:17 pm

Dule, nisam te pitao, koliko ti treba da navuces do stotke? Jesi merio nekad? :lol:
Luka
Gazda
 
Postovi: 409
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:36 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod s215hdh » Sub Feb 23, 2008 8:28 pm

to se kod autobusa ne meri... nije mi pali na pamet
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Jovan » Sub Feb 23, 2008 8:41 pm

s215hdh je napisao:Lave, druze, molim te ispravi u prethodnim postovima, nije 415 HR i H nego je 215...

HR model je sa ravnom soversajbnom, svi oni na kojima pise da je HR sa ozbocenom soferkom su H modeli, a sto lepe R, pojma stvarno nemam niti me nesto interesuje, ali samo unose zabunu ...

215 HD trosi recimo (354 KS) oko 32 litre, dok HDH 36, na 100 km/h....


To je ipak neka razlika. Koja je razlika u voznji osim sto ima veci prostor za prtljag?
Znas li ima li razlike u potrosnji izmedju 315 HD i HDH/2
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod sasa-74 » Sub Feb 23, 2008 8:43 pm

svaki bus sa tri osovine vise trosi od busa sa dve osovine .
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod Jovan » Sub Feb 23, 2008 8:45 pm

sasa-74 je napisao:svaki bus sa tri osovine vise trosi od busa sa dve osovine .

To sam i pretpostavljao, samo da li po vama "vrijedi" ta treca osovina te potrosnje?
Jer 215 HD i HDH imaju isto sjedista, da je 217 to je drugo
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod sasa-74 » Sub Feb 23, 2008 8:51 pm

ja licno mislim da je bolje voziti bus sa dve osovine vise se isplati a ako bas zafali mesta za prtljag okacis pozadi sanduk i to je to
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod s215hdh » Sub Feb 23, 2008 9:09 pm

Treca osovina doprinosi komforu i stabilnosti na putu na kome ima kolotraga tako da je po meni onda vredna te potrosnje. Ja tako mislim, a sto se tice prtljaga i to je znacajan faktor.

Ima razlike u potrosnji 315 HD i HDH/2 naravno, jer je HDH/2 visa nego HD i samim tim vise trosi. Ali bih ja taj bus uzeo i forsirao jer ima puno mesta za prtaljag a 2 osovine... Mada volim ja 3 osovine i prateca je dobra na knap skretanjima...
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod lav » Sub Feb 23, 2008 10:13 pm

s215hdh je napisao:Lave, druze, molim te ispravi u prethodnim postovima, nije 415 HR i H nego je 215...

HR model je sa ravnom soversajbnom, svi oni na kojima pise da je HR sa ozbocenom soferkom su H modeli, a sto lepe R, pojma stvarno nemam niti me nesto interesuje, ali samo unose zabunu ...

215 HD trosi recimo (354 KS) oko 32 litre, dok HDH 36, na 100 km/h....


Brate mili puno troši.Setra serije 400 što se tiče potrošnje ne prelazi 30l/100km

Ima Setri 215 HD sa Manovim motorom.One bi trebale da troše manje :!:
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Postod lav » Sub Feb 23, 2008 10:27 pm

Ja lično mislim da će se Setre serije 200 voziti još jedno 5 godina i gotovo :roll:

Setra S 215 HDH

Lijepo izgleda,nego šta će volan od serije 300 :?:

Image

Image

Image

Image

Image
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Turisticki, Visokoturisticki

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 18 gostiju