Ja se slazem da je 200 vec stara iako je ima jos 1994. godiste, dakle moze jos 5 godina da ide, a tu je i serija 300. Ali, ono sto ja pokusavam da kazem da je 400 serija pravi krs, jer se rastrese jer je odvratno skupa. Kada ovi autobusi koji su kvalitetni i isplativi zastare i ne budu se mogli vise voziti, Srbiji i zemljama u regionu ce se smanjiti jako broj prevoznika, jer je malo onih koji ce moci da opstanu.
Sasa, reci ti molim te, da ti sada ima 400 000 evra, da li bi kupio ganc novi Starliner ili Cityliner, ili bi mozda uzeo neki 2000. godiste pa sa njim radio? Da li bi mogao da finansiras autobus poslednje generacije.
Ja licno nikada. KAda do toga dodje, vozicu Neobus, Temsu, nesto sto se moze priustiti. Ja samo znam da sam kao vozac bio nezadovoljan serijom 400, da je gazda isto tako nezadovoljan, i sve kolege iz firmi koje su kupile 400 seriju su kivne. Nije to do brzine i slicno. Ja kada sam bio na BestBus Vienna sajmu EvoBusa, bio je jedan Nemac, vozac... ima autoprevoznicku firmu, kupio je jednu 415 gt-hd i jednu 415 HDH, jako je bio nezadovoljan i kvalitetom i troskovima odrzavanja, prodao ih je, kupio dve odlicne 315 HDH/3 i srecan radi sa tim. I nikada vise da ne mora ne bi pomislio da menja 200 i 300 seriju...
Svako ima pravo na svoje misljenje. Ja ti, Jovane, samo kazem da smatram da si vozac ili vlasnik autoprevoznicke firme, da bi mnogo drugacije razmisljao i govorio..