Pa mozda ,ali u to vreme je je radjenno veliki broj sasija dnevno,kroz Priboj prolazi pruga Beograd -Bar i postoji zeleznicka stanica sa utovarnom rampom,sad da li zeleznica nije mogla da postigne toliki kontigent ili je to bila mnogo skuplja varijanta ne znam tacno ali znam da je to vozacima dobro placano.arsenal je napisao:buca je napisao:Ovako FAP je u to vreme za dubrave i sanose radio takozvane mobilne sasije.Znaci kompletna sasija bez nadgradnje u voznom stanu sa ugradjenom svom signalizacijom farovima....E verovali ili ne takva vozila su u specijalnim koznim odelima fapovi vozaci vozili iz fabrike u Priboju u fabrike u Skoplju i Zagrebu.Postoji i jedna anegdota.Naime jedne prilike na jednom od svoih putovanja drug TITO naidje na tu cudnu kolonu vozila, inaredi svom vozacu da stane i zaustavi jedno od njih.Vozac stane i kada je video ko ga je stopiri normalno sta ce kaze IZVOLITE DRUZE TITO a ovaj ce ,, DRUZE SAMO SAM TE ZAUSTAVIO DA VIDIM KAKVE TO MERDEVINE VOZIS,,negas je napisao:Iosis je napisao:Ma neznam sta je ali cini mi se da sam napred mu vidio znak FAP-a zato i jesam mislio da je FAP, ali ipak mi licio na Sanosa, ali ne poznajem bas te stare buseve mnogo nisam znao koji je tacno.
Za Sanose i DEubrave FAP je radio diferencijale, kardane, naplatke... pa i nekad sasiju (iako je to samonoseca resetka...), i zbog toga znak FAP!!!
Pa zar nije bilo jednostavnije u slucaju FAP-a da se takva sasija iz Priboja doveze do prve zeljeznicke stanice, a onda vozom transportuje do Zagreba ili Skoplja ?!