od FiuMAN » Pon Jul 16, 2018 11:21 am
Kupuje se puno novih buseva na leasing jer ima puno posla i nije ga problem otplaćivat. Od kružnih tura sa japancima, koreancima, indijcima, židovima ..... (Bled/Bohinj - Venezia - Opatija - Dubrovnik - Sarajevo ...) a dosta privatnika vozi ture po zapadnoj Europi ali za njihove agencije tako da uopće ne dolaze autobusi u Hrvatsku. To su recimo dobre stvari koje su došle kod nas ulaskom u EU. Vozni park se drastično obnovio na turizmu jer se može otplaćivat vozilo, a u gradskom prevozu se masovno kupuju nova vozila jer EU financira ekološko obnavljanje voznog parka.
Što se tiče novog MAN Lion's Coacha, moram da reagiram da nije ni ovo kompletno novo vozilo. Motor je ostao isti, Euro6 kao i u zadnjim modelima prethodne serije, napravljen je kompletan facelift karoserije (za prostor vozača nisam siguran), ali najvažnije da je autobus ostao na staroj R07 šasiji. Znači podvozje je isto kao kod prethodnog modela. Kod Setre barem znaš kad seriju 415 zamjeni 515 da je sve novo. Ovdje nažalost nije tako. Gradski model Lion's City jest kompletno novi bus sa novom šasijom i novim D15 motorima, dok je kod ovog turističkog ipak riječ samo o malo jačem faceliftu