Hvala Meni je mnogo gotivan bus, totalno je retro Ali, kaže vozač, džaba mu što vuče k'o blesav, kada se isto tako i ljulja, pa u krivine umesto sa 70, ulazi sa 50km/h
Reče za njega "da je Ikarbus hteo da napravi gori autobus, ne bi uspeo", a kada sam ga zapitao za IK308, povukao je reč
Autobus je odlican u kakvom je vremenu proizveden gde drzava nije ulozila ni dinara u Ikarbus . Tako da je autobus odlican sa odlicnim agregatom i ostalom pratecom opremom.
Vreme je učinilo svoje, postali su retkost na našim drumovima, no pre neki dan slučajno me iznenadi ovaj izuzetni primerak Ikarbusa ik-401 u vlasništvu MUP-a:
Ovaj bas fino izgleda. U Pazovackoj Lasti su bila dva ovakva.. Secam se '95 ili '96 godine tada cale vozio visoku 315-icu koja je bila medju najboljim autobusima u pogonu Pazova (on je sa njom drzao redovnu liniju prvo Bratislavu, pa Prag) bio je samo jedan Daf Smith bolji od nje (on je drzao Holandiju), prvi autobus u kojem sam video WC, kuhinju..i onda jednog dana te '95 ili '96 stigao novi Ikarbus 401 onako plavkast sa tamno plavim sarama kao lutka bio, secam se usao ja unutra ono tepisi na stepenicama i kroz hodnik, sve lepo novo. Jedan od ta dva je imao kameru pozadi, za voznju u rikverc, a napred na instrument tabli kao mali tv, to mi bas bilo zanimljivo. I onda sam molio tatu da vozi taj autobus. Mislim da su na kraju oba dozivela tuznu sudbinu-secenje. Vec ih par godina ne vidim na drumu, a jedan je do prosle godine stajao u garazi raskupusan i vise ga nema.