Nakon sletanja u Malme, uputili smo se za Kopenhagen. Jedina firma koja radi redovnu liniju je Neptunbus, koja povratnu kartu za tih sat vremena vožnje naplaćuje 200 DKK (oko 30 evra) a vozni park čine autobusi Setra i Volvo.
Kartu smo kupili preko interneta i pokazali vozaču na ulasku u vozilo. Čovek koji priča najtečniji mogući engleski jezik (kao i većina Danaca) nas čekira na spisku i pušta unutra. Volvo 9700 H ima 51 sedište, Euro 6 motor i I-Shift. Za razliku od većine, ovaj primerak nije pravljen u Poljskoj, već u Finskoj, u fabrici Carrus. Sedišta su izuzetno udobna, WiFi radi i u Švedskoj i u Danskoj, a tu su i utičnice za punjenje čega god.
Pošto smo se vozili Setrom S 517 HD u povratku, moram reći da je Volvo daleko tiši unutra i daleko komforniji pri ubrzanju. I-Shift je doveden do perfekcije i niti jedan trzaj nije napravio.
Volvo 9700 H by
Slobodan Kostic, on Flickr
Kod njih je sasvim normalno da se sedi u prvom redu iza vozača.
Volvo 9700 H by
Slobodan Kostic, on Flickr
Vozač u crnoj majici čekira putnike.
Volvo 9700 H by
Slobodan Kostic, on Flickr
Izuzetno udobna sedišta sa veoma dobrim razmakom!
Volvo 9700 H by
Slobodan Kostic, on Flickr
I jedna 'nako!
Volvo 9700 H by
Slobodan Kostic, on Flickr
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa