Što se tiče sedišta, nisam nigde seo da isprobam, ali sam svakako skeptičan kada je u pitanju Kiel, tako da verujem da je Van Hool na višem nivou po pitanju udobnosti, za kvalitet ne znam.
FlixBus i ekipa su napravili odličnu potražnju za jeftinim autobusima, ali ne primećujem da su veliki ljubitelji TX modela, što i ne čudi, s obzirom da je taj autobus stvarno u top klasi autobusa. Nije Setra, nije Mercedes, ali to ne znači da nije dobar autobus. Naprotiv.
Očekivao sam da će EX dobiti potražnju i na našem podneblju, međutim očigledno je da to nije uspelo, ako je to uopšte i bio cilj. Ipak, većina ovdašnjih prevoznika će radije voziti prastaru Setru nego novi Van Hool, Volvo i slično. Prava šteta, s obzirom da ne znaju šta propuštaju.
Vidi se da je kvalitet plastika u enterijeru na visokom nivou, paneli oko vozača su lepo uklopljeni, a oni ih i sami prave, ako se ne varam. Dovesti deset vozila na štand svakako znači i poslati određenu poruku konkurenciji.
Po dizajnu, EX gama mi najviše vuče na to da je glavna meta bila Velika Britanija. Prilično pojednostavljen i lepo uklopljen dizajn sa lakoćom zamene delova je nešto što karakteriše većinu britanskih autobusa. TX izgleda još bolje, kao prava institucija na točkovima. U metalik plavoj boji su plenili svojim izgledom, a mene je zaista najviše privukao Astron. Ljubitelj sam modela Altano, drago mi je da Van Hool i dalje neguje proizvodnju tih vozila i po prisustvu na putevima, rekao bih da im to nije promašaj.
Šta se desilo sa Scania šasijama? Nekako je Šveđanima to bio jedna od glavnih teza prošle godine, pa nisam video da se ove godine priča o tome. Čak, štaviše, ni u jednom katalogu se ne pominje bilo šta što ima veze sa brendom Scania.
VTX, ja sam jako zainteresovan da nastavimo i produbimo diskusiju o Van Hool-u. Na kraju krajeva, govorimo o jednom od najjačih, ako ne i o najjačem, samostalnom proizvođaču autobusa.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa