Kako mi rekoše Željeznička stanica Doboj je drugi po veličini željeznički čvor u bivšoj Jugoslaviji. Za razliku od prije 20 godina, kad se koristio svaki kolosjek, sada je samo manji dio u funkciji.
Sada su tu ostali mnogi vagoni koji propadaju pod uticajem vremena.
Željeznička stanica Doboj je prije 2 godine novi izgled. Krov zgrade je dobio novi oblik, a i peroni su poboljsani, napravljene su nastresnice na svakom peronu i iskopani su podzemni prilazi peronima.
Zgrada željezničke stanice:
Peron koji se vidi desno je prije bio jedini natkriven, a ovaj lijevo je bio bez nadstrešnice.
Ovo je ulaz na željeznički čvor iz pravca Banja Luke, a onaj toranj koji se vidi ima istu ulogu kao na aerodromu toranj kontrole leta.
Na ovoj slici se vidi dio zgrade stanice, a one zgrade sa plavim krovom su radionice i garaže za lokomotive.
Ovo su ranžirni kolosjeci na kojima su ostali vagoni da propadaju.
Ovakvih nekoliko dizel lokomotiva je još uvjek u upotrebi, ali ove više izgleda neće vozit.
Ovde se odvijao utovar kamena u vagone iz obližnjeg kamenoloma. Na žalost sada se kamen samo odvozi kamionima, a željeznica je zaboravljena.
Ova zgrada koja je udaljena svega 100 metara od željezničke služila je da mašinovođe i radnici JŽ iz drugih gradova tu prespavaju dok čekaju utovar ili dok se napravi kompozicija.
Iako je usluga prevoza putnika na zadovoljavajućem nivou malo je onih koji se koriste voz kao prevozno sredstvo, pa tako da ŽRS su razmatrale odluku da se ukinu putnički vozovi.
I za kraj, fotografija rijeke po kojoj je Bosna dobila ime.