Logo

Bileća - Munchen - Bielefeld - Bochum - Bileća Avgust 2011

Reportaže članova sa putovanja.

Bileća - Munchen - Bielefeld - Bochum - Bileća Avgust 2011

Postod Kassbohrer » Čet Mar 01, 2012 4:55 am

Pozdrav

Pokušaću ovdje da napravim jednu mini reportažu sa putovanja. U avgustu mjesecu prošle godine sam išao sa dvojicom drugova u Njemačku, cilj putovanja - kupovina kamiona Atego. Nisam baš bio vrijedan što se tiče slikanja a i slike nisu nešto sa telefona, ali obećavam da će biti bolje idući put :D

Od kuće smo pošli uveče tako da noćnih slika nemam, prve sam napravio poslije Vilaha gdje smo odmorili i popili kafu:

Image



Image



Image



Na slijedećoj slici lijevo od tunela se vidi poznati zamak Hohenverfen u kome je sniman čuveni film ''U Orlovskom Gnijezdu'':

Image
Poslednji put menjao Kassbohrer dana Čet Mar 01, 2012 5:11 am, izmenjena 2 puta
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Bileća - Munchen - Bielefeld - Bochum - Bileća Avgust 2011

Sponzor

 

Postod Kassbohrer » Čet Mar 01, 2012 4:58 am

Ulazak u Njemačku naravno granica više nema

Image



Poslije toga svraćamo u Rozenhajm prvi grad po ulasku u Njemačku. Pošto tu ima masa auto-placeva svratili smo čisto da se promuvamo i da vidimo šta ima. Većinom preovlađuju krševi koje kupuju naši i Rumuni i naguravaju na šlepe pošto se više od pola ne može ni upaliti na ključ. Mada su cijene povoljne. Slike nažalost nemam.
Sledeća stanica Minhen tu smo kupovali neke tonere za kopir-mašinu jer su duplo jeftiniji nego kod nas, a u Minhenu hladno usred avgusta, jedini smo bili u kratkim rukavima :D
Minhenski Rathaus ili ti po naški ''opština''

Image



Poslije toga idemo u Štutgart da gledamo jednog Atega i par slika sa puta do Štutgarta:

Image



Image




Image



Milina za vožnju samo nagazi:

Image



Image



Aerodromski parking u Štutgartu:

Image



Ulazak u Štutgart:

Image



Na nesreću stigli smo kasno i auto-plac je već bio zatvoren. A pošto je to je to u nekom selu 15-ak kilometara od Štutgarta dok smo se vratili bilo je već kasno i da nađemo hotel za spavanje pa smo produžili za Krefeld. Kad hoće - hoće tunel kojim se ulazi/izlazi iz grada je bio zatvoren a navigacija pobrljavila i tri puta nas vraća u krug na isto mjesto. Onda nas je čak i odvela u neku šumu a tamo kraj puta i 10-ak parkiranih auta, da izvinete je*alište :D , uglavnom izvučemo se nekako do Forchajma i spavanje u kolima na pumpi Aral Forchajm Nord.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Kassbohrer » Čet Mar 01, 2012 5:03 am

U cik zore polazimo dalje za Krefeld i svraćamo po gorivo na pumpu pored Hokenhajma a tamo par šlepera koji prevoze ovo:

Image



Pauza za jutarnju kaficu na pumpi kod Daksvajlera i Berkof na parkingu:

Image



Nastavljamo dalje:

Image



Radovi na putu u blizini Kotbusa:

Image



U Krefeldu nalazimo Atega ko boca, jastučar, klima, utovarna rampa, 2004 godina, prešao 300000, jeftin ali na probi se pokazalo da mu je kvačilo na izdisaju tako da nismo htjeli da rizikujemo, a na drugom placu takođe nalazimo dobrog Atega ali nismo mogli da se nađemo oko cijene. Idemo dalje u Esen, tamo kad smo došli kamion već prodat, pa idemo dalje za Bilefeld, tamo nadjemo Atega 818 2005 u extra stanju i ostajemo da prespavamo pa da ujutro završavamo papire i uzmemo kamion, međutim kad smo već pogodili cijenu i drug maltene izbrojao pare pokazalo se da ne može da se otvori ladica od tahografa :x Gazda zove servis i kaže da mu treba 7 dana da popravi tahograf, odustajemo i idemo dalje u Bohum.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Kassbohrer » Čet Mar 01, 2012 5:04 am

U Bohumu konačno nalazimo kamion Atego 818 2005 godište sa utovarnom rampom u odličnom stanju, drug daje kaparu da se ujutro završe papiri i col table dok mi dođemo, a onda idemo u grad da se smjestimo:

Pogled iz hotela:

Image



Hauptbahnhof i ICE voz:

Image



Inače na ovim stepenicama su do kasno u noć sjedili neki klošari pili pivo svirali gitaru i pjevali ili bolje reći dernjali se da bi se na kraju i potukli pa ih je konačno policija rastjerala. To je valjda cijena spavanja u centru grada.

Pošto je centar odmah sa druge strane željezničke stanice otišli smo malo da prošetamo. Hotel od centra dijeli samo jedan podvožnjak ispod pruge koji je inače pun klošara koji piju iz onih zamotanih boca ko u američkim filmovim, nisu agresivni ali smo ipak u povratku išli kroz željezničku stanicu.

Malo gradskog prevoza koji je zajednički za Bohum i Gelzenkirhen otud i naziv (BOchum GElSenkicher TRAnsport):

Image



Iznedadio me centar Bohuma koji je zaista veliki, lijepo uređen i pun života za razliku od Bilefelda koji je iako veliki grad ipak uspavana sjevernjačka vuko*ebina.
Ujutro krećemo opet radovi na putu i petljavina sa navigacijom, dolazimo na plac u 9, a papiri nisu gotovi. Tu čekamo još 4 sata da konačno završe papire i razgledamo pošto tu na jednom mjestu ima preko 10 auto-placeva i 5-6 velikih otpada, ono što upada u oči da u Bilefeldu na auto placevima bukvalno nemaju ni kapije a u Bohumu (ustvari to selo se zove Gerte 7-8 kilometara od centra Bohuma) visoke ograde, bodljikava žica, reflektori i kerovi :D Vrvi od arapa i cigana koji su isti ko naši samo voze bolja kola.

Atego čeka na col table:

Image



Posle toga nas neka žena vodi na carinu u Dortmund da uzmemo papire i idemo, međutim zaboravili su nam dati izjavu o preferencijalnom porijeklu vozila pa se vraćamo nazad u Bohum i tek oko pola četiri uspjevamo da krenemo. Odatle sam ja vozio drugovog pasata (2.0 TDI 140 KS) do Kranja pa nemam slika sa tog dijela. Tu sam se prilično napatio vozeći 90 na sat sve do Karavanki da bi mogli da se pratimo. Sve desnom trakom a šleperi sviraju, ablenduju, pretiču, još kad je pala noć i počela neka kišurina pa radovi na putu (na koje me navigacija za divno čudo blagovremeno obavjestila), haos totalni. Kad smo ušli u Austriju kod Salcburga smo svratili na pumpu da spavamo, pun parking ko oko a do mene lik parkirao Voyagera, navukao zavjese i *ebe pa razvaljuje :D jedva sam zaspao od buke :D Na ulazu u Karavanke paklena gužva stajali smo preko sat u koloni i konačno dolazimo u Kranj i tu pijemo jutarnju kaficu i mjenjamo se.

Kolega u akciji:

Image



Opet problemi sa navigacijom, odnosno ja nisam kad sam izašao iz auta prebacio navigaciju sa centra Ljubljane na GP Obrežje misleći da će to drug da uradi a on nije misleći da sam ja već prebacio. Tako nas je poslala u centar:

Image



Na sreću na vrijeme smo skontali i okrenuli se. Jedan LPP:

Image



Dalje se više nije ništa zanimljivo dešavalo osim što nam je policajac na Bregani prodao foru za idući put ali srećom nije nas skupo koštala :D
Ostatak puta sam uglavnom kunjao tako da slika više nemam. Oko osam smo stigli na carinu u grude gdje smo završili špediciju i ostavili kamion i stigli kući oko jedenaest, nakon 31 i po sat od polaska. Inače cijela tura je bila oko 4000 kilometara.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Krle » Čet Mar 01, 2012 9:45 am

Navozaste se, ali zavrsiste posao-nek je sa srecom :D
Kako se pokazao "Atego"?
Krle
Profesionalni vozač
 
Postovi: 4986
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:55 pm
Lokacija: negde po Srbiji

Postod Kassbohrer » Čet Mar 01, 2012 1:57 pm

Za sada extra, otkad je došao zamjenjeno je samo ulje i dvije sijalice, jedino mu je možda mana što nema klimu al' ajde...
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Sotir » Čet Mar 01, 2012 6:36 pm

Presli ste veliku kilometrazu za ovakvu kupovinu,koliko vas je kostala ovakva "ekskurzija",ima dosta da se da za gorivo,putarine i ostale usputne troskove.
Korisnikov avatar
Sotir
Član
 
Postovi: 423
Pridružio se: Pon Apr 04, 2011 9:33 pm
Lokacija: Vazdušna banja Pančevo

Postod Kassbohrer » Čet Mar 01, 2012 7:00 pm

Teško je tu sabrati troškove ali otprilike dodje oko 700-750 eura kad se saberu gorivo, putarina, vinjete, smještaj hrana.... E sad isti ovakav Atego je bio u BIH da se kupi za 3500 - 4500 eura skuplje i to neocarinjen, tako da se itekako isplatilo
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Sotir » Čet Mar 01, 2012 7:54 pm

Nisam znao kakva je cena ovde,ne da se isplati nego je sigurno i u finansijskom i u svakom drugom smislu razlika neuporediva.
Korisnikov avatar
Sotir
Član
 
Postovi: 423
Pridružio se: Pon Apr 04, 2011 9:33 pm
Lokacija: Vazdušna banja Pančevo

Postod Kassbohrer » Čet Mar 01, 2012 8:07 pm

U BIH su polovni mercedesovi kamioni papreno skupi, ali su i daleko najtraženiji.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod boyan92 » Čet Mar 01, 2012 11:49 pm

Meni je Atego extra kamion, kao da vozis auto. :D
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod aleksovski » Pet Mar 02, 2012 1:20 am

Atego nije los, ipak Actros je Actros :)
Mercedes-Benz. The best or nothing.
Korisnikov avatar
aleksovski
Član
 
Postovi: 1188
Pridružio se: Sub Maj 29, 2010 11:21 pm
Lokacija: Skopje, Macedonia

Postod boyan92 » Pet Mar 02, 2012 1:42 am

Mislio sam u njegovoj klasi :)
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod Kassbohrer » Pet Mar 02, 2012 3:17 pm

Meni se svidio što je prostrano vozačko mjesto, nema problema ni za dvometraša da se udobno smjesti i stvarno se vozi ko malo auto.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Ikaca201 » Sub Mar 03, 2012 12:26 am

Ti si kupio Atega za sopstvene potrebe,tj da prevozis u Crnu Goru?
Neka ti je sa srecom,ako je tako :!:
Fin je to kamion.
Ikaca201
 

Sledeća

Povratak na Reportaže sa putovanja

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju