Idemo dalje, hala 9:
BredaMenarinibus/Karsan
I svima nama dobro poznat prizor, Avancity+ 18
Euro 6 motor koji će ga uskoro obavezno pogoniti:
Radno mesto vozača:
Putnički prostor, daleeeko bolji od onog kakav prave u Zemunu:
Zatim, španski proizvođač Vectia sa prototipom modela Veris 12
Mislim da bi ovakav enterijer bio pun pogodak za GSP Beograd
Izvinjavam se zbog kvaliteta ove slike, a biće i još nekoliko takvih. Fotoaparat je poludeo načisto tamo, i pokazao ih kao mutne tek kad smo se vratili u Beograd!
Pričao sam malo sam ljudima iz Vectie, ovaj bus je prototip i još nije testiran tako da nemaju nikakve podatke o performansama i autonomiji baterija. Cena nije ni približno određena, a proizvođač celog pogonskog sistema je nama dobro poznati CAF
Sunsundegui SC7 na Volvo platformi i sa Euro 6 motorom:
Češki SOR EBN 8
Legenda opet živi pod starim logoom, TAM/Durabus
VivAir
Vive TH, koji se bar na prvi pogled zaista ne može pohvaliti nekim kvalitetom izrade, a i sedišta u ovom primerku su bila dosta neudobna
Bilo je tu još dosta nadgradnji, pre svega novog Sprintera...
...starog Sprintera
...i još nešto mnogo ružno
Bilo je i proizvođača sedišta i dodatne opreme:
koji su puštali crnu hroniku na promo materijalu: