Evo malo obećanog osvežavanja teme...
Hala 4 još uvek, na redu je Irizar:
i4
i6
Briga o detaljima...
Novi enterijer na koji su u Irizaru dosta ponosni:
A onda je na red došla perjanica flote! Tu sam već bio zamoljen da prestanem da slikam unutrašnjost Irizarovih autobusa
pa sam ja tu prirodno napravio najviše fotki!
PB
Kao što svi već znate, Irizar nije više samo karoserista, već sam pravi šasije, pa je na ovom primerku Skanijin logo zamenio novi logo Irizara! Još je samo motor od Skanije, što je naravno opciono...
Magic Eye je opcija, vidi se kako izgleda na prethodnoj slici...
Autobus je već više od decenije van svog vremena, i svaka im čast na tome
Ali jedino mesto na kom se vidi trag godina je zadnji deo, koji nije menjan i koji bar meni jako odudara od novog dizajna...
Radno mesto vozača je takođe malo izmenjeno, ako ne grešim... Vide se i sitne razlike u poređenju sa i6
A onda enterijer
Ono što svaki PB čini onim što jeste... A ovaj me je posebno oduševio, i 100% garantujem da je ovo bio najudobniji autobus na sajmu, a sigurno i šire! 46 vrhunskih sedišta sa naslonima za noge, stočići koji se približavaju sve do putnika, monitori u svakom sedištu i još mnogo toga će svako putovanje učiniti posebnim doživljajem! Blago onom u čije ruke ovo ode. Potpuno sam oduševljen! Slike su špijunske, jer su me gledali šta radim, pa se izvinjavam zbog kvaliteta...
Pravi način da se putuje!
Moj saputnik koji do tad nije puno znao o busevima, sada jedno sigurno zna - šta je Irizar!
A sasvim prirodno je bilo da obilazak Irizarovog štanda završimo pomirenjem i slikanjem sa čovekom koji mi nije dozvolio da slikam...
Jedan od direktora prodaje, čije sam ime naravno uspeo da zaboravim... Fino smo porazgovarali, nije hteo da mi kaže cenu izloženog PB-a, ali je rekao da je ispod 500 000€
Po njegovom mišljenju, i6 je bolja mašina i kaže da bi u paketu opreme kakav ima ovaj PB, bio još bolji, što je naravno moguće naručiti jer je Irizar jedna od najfleksibilnijih fabrika za koje ja znam. Naravno, kaže da im je Balkan slabo tržište, što znamo i sami, a i nije prepoznao Kanis kad sam ih spomenuo. To sam namerno uradio, jer je neko ovde spominjao neke prinove u Kanisu, pa da ih ima računao sam da bi ovaj čovek znao za to. Pitao sam ga i za proizvodnju New Century modela, kaže da i6 jeste izbačen kao zamena, ali da narudžbine za Century ni malo ne jenjavaju i da će nastaviti proizvodnju dok bude zainteresovanih, što malo ide na štetu i6... Izloženi primerak PB-a je aktuelni, i trenutni planovi fabrike su da tako ostane u doglednoj budućnosti. To naglašavam jer se sećam da je ovde bilo diskusije o nasledniku ovog modela, pa ću morati da vas razočaram da toga bar u skorijoj budućnosti verovatno neće biti. A i realno, samo ga pogledajte, nema potrebe
Nisam mogao a da ga ne pitam da li bi me primili da radim kod njih i koje bih kvalifikacije morao da imam. Prvo i poslednje što me je pitao je da li znam španski, što ja naravno ne znam... Rekao mi je da je to njima jako bitno, jer je
politika fabrike da svaki zaposleni mora da silazi u proizvodnju, da komunicira sa svim radnicima na traci i da upozna ceo proces proizvodnje i proizvod koji nudi kupcima! Sve pohvale Irizaru zbog ovoga
Rekao mi je da je najbolje da ako želim da radim za njih, krenem od lokalnog distributera... Što bih mogao da razmotrim jednog dana
i još jedna za kraj, mnogo mi se svideo!