Logo

Dostavna vozila

Slike i rasprave o automobilima.

Dostavna vozila

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 2:57 am

Ovde mozemo da diskutujemo o iskustvima sa ovim tipom vozila, novim modelima, .... Mogu da se iznesu licna iskustva o pojedinim modelima. Tema moze da bude podjednako interesantna kao i o autobusima i kamionima.
Poslednji put menjao boyan92 dana Ned Avg 22, 2010 3:20 am, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Dostavna vozila

Sponzor

 

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 3:11 am

Image
Image
Image
Image

Novi VW Caddy

Volkswagen Privredna vozila predstavila su novu generaciju modela Caddy.

Kompaktni kombi sa zadnjim kliznim vratima, u Nemačkoj se nudi sa šest novih TDI i TSI motora koji su uspeli da smanje potrošnju goriva za 21%.

Novi prednji izgled u Amarok stilu, karakterističan i za novu generaciju Transportera, sada je prisutan i kod modela Caddy.

Primetne su i promene na enterijeru, pre svega, na zadnjim sedištima koja sada mogu da se lakše i brže pomeraju.

Novi Caddy se pozicionira kao gradsko dostavno vozilo sa ESP–om u standardnoj opremi.

Inače, treća generacija Caddya, u periodu od 2004. do 2009. godine prodata je u preko 800.000 primeraka, pa se iz VW-a nadaju da novi Caddy ima šanse da nastavi ovako uspešnu priču.

IZVOR : B92
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... 47877&fs=1
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 3:29 am

Image
Image
Image
Image

Novi Renault Master i Opel Movano


Posle 12 godina i prodaje milion primeraka na tržištima 45 zemalja, Renault će od aprila ove godine kupcima ponuditi osveženu varijantu modela Master, koji će biti dostupan i sa znakom nemačkog Opela (kao Opel Movano).

Sem novog izgleda (uključujući i kompletno redizajniranu unutrašnjost sa više mesta za sitnice i kvalitetnijim materijalima), novi Master se odlikuje verzijama sa prednjim i zadnjim pogonom, kao i novim 2.3 dCi dizel motorom.
Ovaj dizelaš će kupcima biti na raspolaganju sa tri nova snage (dCi100, dCi125 i dCi150), a prema fabričkom press saopštenju, potrošnja goriva kod varijante sa prednjim pogonom je sada u proseku manja za 1 litar na 100 km.Kupci će novi Master moći da biraju sa četiri različite dužine i sa tri međuosovinska rastojanja, odnosno u verzijama Panel Van, Combi, Bus, Single Cab Chassis, Crew Cab Chassis i Platform Cab. Ukratko, u 40 različitih kombinacija.

Francuska fabrika još navodi i podatak da su troškovi redovnog održavanja smanjeni do 40% u odnosu na dosadašnji model, a za proizvodnju će se brinuti Batilly fabrika u Francuskoj.

Image
Image
Image

Što se novog Opel Movana tiče, i ovaj model je dostupan sa novim 2,3 litarskim dizel agregatom (sa 74kW/100KS i 285 Nm, 92kW/125KS i 310 Nm, kao i sa 110kW/150KS i 350 Nm). Svi se standardno opremaju manuelnim šestostepenim menjačem, dok se dve najjače varijante opciono mogu dobiti i sa Easytronic automatizovanom manuelnom transmisijom.

Najekonomičniji Movano na 100 km troši 7,8 litara goriva (emisija CO2 kod tog modela je 203 grama po km), pa zavisno od verzija, Movano može imati autonomiju i do 1300 km.

Standardni deo opreme čine ABS i EBD, dok je ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti serijski kod modela sa zadnjim pogonom (kod varijante sa prednjim poognom ESP je na raspolaganju kao opcija).

IZVOR : AUTOBLOG
http://auto.blog.rs/blog/auto/video/201 ... pel-movano
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 3:40 am

Image
Image
Image
Image

2010 Fiat Doblo



Fiat će početi sa isporukom nove generacije modela Doblo od samog početka 2010, dok će porudžbine moći da se pošalju već tokom decembra meseca ove godine.



Novi Doblo je dizajniran da ispuni sve potrebe za funkcionalnošću i komforom uz mogućnost da preveze do sedam osoba. Fiat tu prostranost naziva “prostorom za familiju”, a pored tih osobina, Doblo nudi visok nivo sigurnosti i ekonomičnosti.


Fiat je prethodnu generaciju modela Doblo prodao u skoro milion jedinica. Nova generacija je u potpunosti redizajnirana po svim osnovama: stil, dizajn, motori i tehničke specifikacije sa ciljem da Doblo postane “najbolji u segmentu” kada su u pitanju karakteristike kao što su prostranost i smanjene štetne emisije.


Fiat je za projektovanje novog Dobla koristio novu platformu sa međuosovinskim rastojanjem od 2755mm (najduže u segmentu), 790l prtljažnog prostora i samo 129g/km CO2 emisija za model pogonjen 1,3 MultiJet motorom. Visok nivo sigurnosti i modularan enterijer se podrazumevaju za ovu klasu vozila.


Spoljašnjost je pretrpela vidne izmene: branici su integrisani u karoseriju, a sama karoserija je nešto mišićavija. Zadnji deo je redizajniran da omogući lakši prilazak unutrašnjosti vozila, a nova svetlosna grupa treba da učini Doblo još uočljivijim na drumu.



Inicijalna gama motora će se sastojati od benzinskog motora sa 95KS i tri MultiJet dizela (90, 105 i 135KS). Nešto kasnije se očekuje dodavanje motora pripremljenog za koriščenje zemnog gasa. Takođe, u narednom periodu će se opciono ponuditi i Dualogic robotizovani menjač. Svi motori su serijski opremljeni Start&Stop sistemom, koji pomaže povećanju ekonomičnosti i smanjenju štetnih emisija vozila. Doblo će se serijski isporučivati sa ABS, EBD, ESP i Hill Hold sistemima.

Što se tiče opreme, Doblo će imati širok spektar opreme na raspolaganju kupcima. Između ostalog tu je i automatski klima uređaj sa distribucijom protoka na zadnja sedišta, tempomat, parking senzori i Blue&Me Bluetooth sistem, kao i Blue&Me TomTom navigacija.




U paketu sa putničkim modelom, Fiat nudi i tipični komercijalni model – Doblo Cargo. On nudi prtljažni prostor dugačak 2,2m i zapremine od 3,4 do 4,2 kubna metra uz nosivost od 750 do 1000kg. Model sa 1,3 MultiJet 90 motorom prosečno troši 4,8l/100km i nudi autonomiju od 1250km. Cargo model se nudi u sedam različitih varijanti.

IZVOR : Automobilizam
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod Aleks_BGD » Ned Avg 22, 2010 7:33 am

Od novih modela komercijalnih vozila ili ti kombija i ***CENZURISANO*** upova kako ih mi zovemo imao sam prilike da provozam novog Iveca Daily 3.0EEV Bi turbo,Renault Master II generacije i novi model Renault Kangoo.

Da krenemo redom:
Iveco Daily zadnje dve generacije ovog dostavnjka pokazali su se relativno prosecno,.Zasto to kazem,zato sto su dosta osetljivi,gumice na gibnjevima brzo stradaju pa prolupaju,hladnjaci umeju cesto da pucaju pa vam izbaci svu vodu na sred puta,kao i lose soferke koje lako pucaju.To je ona losija strana ovog magarca kako ga ja zovem.
Dobra strana mu je jako zivahan motor,dobar menjac koji moze da povuce boga oca,Ali stvarno i kad ga natovarite do kraja svih 4.5tone(pricam o verziji C kategorije),verujte nece vas tako lako izdati izgurace sav teret u njemu.
Motori koji su ugradjivani u zadnje dve generacije Iveca su:
65C15 3.0 HPT sa 150KS i novija verzija 65C17 3.0EEV Bi turbo sa 2 turbine.Potrosnja se krece od 12L do 25L sve zavisi od nacina voznje i tereta kojiimate pozadi.


Reno Master II generacije odlican dostavnjak do 1500kg nosivosti dolazi sa motorom od 2300 kubika i 150KS,sa klimom i muzikom dok to kod Iveca nemate(klima se doplacuje).Mali potrosac slobodno mogu reci oko 10L na 100km i jako udobno vozilo.Retko kad se kvari,odlicno vuce mana mu je jako mali ajnslag pa ce te se malo muciti sa motanjem.

Reno Kangoo mali ***CENZURISANO*** up prava stvar za grad, 1.5DCI sa 90KS,klima i muzika u osnovonoj verziji,tovarna nosivost mu je 650kg.Malisa koji vuce kao blesav cak i kad je pun.Udoban i komforan sa potrosonjom od oko 6-7L na 100km.
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 12:01 pm

Pre mesec dana sam imao priliku da vozim Ford transit , On je 2005 godiste ,presao je oko 97000 , ova verzija koja sam ja vozio nema neki velik tovarni prostor.Ima klimu ,radio , centralno zakljucavanje .Od kvarova ne znam sta je imao . Jako lepo vuce ,nije neki vekiki potrosac ,udobnije je od mnogih kombija u kojima sam se vozio. MEnjac je ok, ali sam cuo da su u ovaj novi model ubacili jos bolji i precizniji.
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod Gligi » Ned Avg 22, 2010 2:09 pm

Vivaro je od druga, a Vito je moj :D

Image
Gligi
Član
 
Postovi: 1458
Pridružio se: Ned Okt 12, 2008 11:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod Iosis » Ned Avg 22, 2010 4:01 pm

Kako si zadovoljan Vito-m, nešto nisam vidio da su ljudi zadovljni njime, kažu korozija se pojavi.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 5:14 pm

[quote="Iosis"]Kako si zadovoljan Vito-m, nešto nisam vidio da su ljudi zadovljni njime, kažu korozija se pojavi.[/quote

Izgleda ti auto super sa tom bojom , mada sam i ja cuo a i video da se pojavljuje korozija :roll:
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod Gligi » Ned Avg 22, 2010 5:20 pm

Da to im je boljka, javlja se korozija na ivicama i oko lajsni na vratima. . . mada i zavisi od slucaja do slucaja, kazu da je to obicno kod modela proizvedenih u Spaniji, jedan kolega je uzeo vita II generacije i ima vec korozije na par mesta :? Inace sem toga, nema nikakve zamerke. . . udoban, pregledan za voznju, vozim ga radije nego putnicki auto :wink:
Gligi
Član
 
Postovi: 1458
Pridružio se: Ned Okt 12, 2008 11:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 5:25 pm

A ovaj Opel pored je isto jako dobar auto ,vozis ga kao putnicki ,bas sam se pre dve nedelje vozio u njemu. I jako lepo izgleda
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod MILE » Ned Avg 22, 2010 5:31 pm

Na slici oba izgledaju sasvim pristiojno.
MILE
Član
 
Postovi: 12938
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Postod boyan92 » Ned Avg 22, 2010 5:34 pm

Gligi je napisao:Da to im je boljka, javlja se korozija na ivicama i oko lajsni na vratima. . . mada i zavisi od slucaja do slucaja, kazu da je to obicno kod modela proizvedenih u Spaniji, jedan kolega je uzeo vita II generacije i ima vec korozije na par mesta :? Inace sem toga, nema nikakve zamerke. . . udoban, pregledan za voznju, vozim ga radije nego putnicki auto :wink:


a jesi Vita uvezao ili ... :?:
Korisnikov avatar
boyan92
Član
 
Postovi: 1284
Pridružio se: Sre Apr 07, 2010 11:45 pm

Postod Gligi » Ned Avg 22, 2010 6:17 pm

boyan92 je napisao:
Gligi je napisao:Da to im je boljka, javlja se korozija na ivicama i oko lajsni na vratima. . . mada i zavisi od slucaja do slucaja, kazu da je to obicno kod modela proizvedenih u Spaniji, jedan kolega je uzeo vita II generacije i ima vec korozije na par mesta :? Inace sem toga, nema nikakve zamerke. . . udoban, pregledan za voznju, vozim ga radije nego putnicki auto :wink:


a jesi Vita uvezao ili ... :?:


Da, 3 godine je kod mene.
Gligi
Član
 
Postovi: 1458
Pridružio se: Ned Okt 12, 2008 11:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod MILE » Ned Avg 22, 2010 6:21 pm

Koliko je prešao?
MILE
Član
 
Postovi: 12938
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Sledeća

Povratak na Automobili

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju