Ako ste videli nekada servisnu knjizicu vozila koje je doslo sa zapada,mogli ste da primetite da su serivisi radjeni na 20 000 kilometara,i neko moje misljenje je da su ovlasceni servisi obicne derikoze sa sertifikatom. Kod nas ovlasceni kada rade mali servis na 10 000 km,mislim da ga ni ne urade,samo dospu ulje i teraj,a ostalo se uredno naplati,pa na 20 000 ajmo da ga uradimo,ovaj put stvarno,ne kobajagi!
U Zrenjaninu jedan ovlasceni servis (necu da imenujem marku) skracuje servisni interval zato sto je losije ulje kod nas,ovo ono...pa rodjace,ja te placam da mi sipas ulje vrhunskog kvaliteta,iz Nemacke ces da ga nabavis,ne znam kako,ja te placam sa oridjidji delove,jel si ovlasceni ili nisi?! Zbog toga i mnogih drugih brljotina su i na losem glasu...Pa moja firma je najbolji primer,kada smo nasa 4 auta (FIAT i Dacija) prebacili iz ovllasvcenih na jedan skorman auto-servis "na kraju grada" vozila su procvetala,nema vise packi od strane knjigovodstva. Ljudi naplate servis 1 radni sat,veliki 4 sata najvise,on ima dobar posao,a mi dobra vozila!