od branik » Uto Dec 23, 2014 12:08 am
Хвала.
Вечерас сам имао непријатно изненађање. Кад сам кренуо са посла било је негде око -2, лепо је упалио, али се после двадесетак секунди почео поприлично да тресе. Јасно ми је било да не раде сви цилиндри.
Сачекао сам који тренутак, мало се ублажило и кренуо сам. Након неколико секунду чек енџин почиње да трепће , а ускоро и да сија непрекидно. Кад је температура прешла 35 степени прорадио је нормално.
Употребио сам ЕЛМ 327 и добио очекивани резултат. Дошло је до прекида паљења код 1. и 3. цилиндра.
Остаје само да проверим сутра да ли је у питању бобина или квар свећица. Послао сам извештај себи мејлом:
Fault log report generated by Torque for Android
=================================================
Vehicle VIN: WF0HXXWPJH3C44217
Vehicle Manufacturer: Ford
Vehicle Calibration ID: F14D403A4VB
Current Fault Log
------------------
P0304: Cylinder 4 Misfire Detected
Pending Fault Log
------------------
P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0130: O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1)
P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
End of report.
након десет минута вожње по граду, ишчитао сам грешке поново. Оно што је било црвено (301) постало је сиво, а оно што је било сиво, постало је на чекању. После сам возио још петнаестак километара и контролка се на моје изненађење угасила. Нисам хтео да поништавам грешку јер сам планирао да одем код мојих мајстора сутра, а који су иначе (веле)мајстори за фордове.