od branik » Sre Apr 12, 2017 9:13 am
Naravno. U njemu je bilo sadrzano bubino nasledje, a onda ga je polako potiskivalo golfovo. Prvi motori su bili vazdusno hladjeni bokseri. To je jedno od poslednjih vozila nekadasnje koncepcije sve nazad: i motor i pogon. Najrasprostranjeniji motor kod nas bio je 1,6td, neznatno modifikovan u odnosu na onaj kog znamo iz golfa 2 i njemu savremenog pasata, zbog specificnog polozaja. Medjutim, bilo mu je jako tesko da se bori sa preko 2t nd mase. Medjutim, kao i ostala wv vozila osamdesetih, neverovatno kvalitetno je uradjen, pa su i danas, kad najmladji ima 25 godina, pouzdani. Vlasnici se nerado odlucuju na prodaju.
Doziveli su ogromnu popularnost i proizvodili su se na 3 kontinenta. Popularnost je donela, pored velikog broja fabrickih karoserijskih varijanti, i veliki broj prerada, od kojih je sigurno najpoznatija Vestfalijin kamper. Cak se i Porse igrao njime, ugradjujuci mu motor karere. Bio je putnicki i teretni i sanitetski i vojni...
Za danasnje prilike spor, naravno, ali uprkos tome, brzo je postao legenda i tamo stoji parkiran zajedno sa prethodnikom, sa bubom i g1 koji su stvorili ono sto vec godinama unazad njihova kuca lagano trosi.
Lak je bio za voznju, cak mislim da je bio malo meksi od ostalih wv. Pregledan, sa velikim retrovizorima, vozacu je nudio lep i uzvisen polozaj u potpuno karakteristicnom okruzenju.