Logo

Autobusi sa prikolicom

Diskusije posvećene ostalim kategorijama autobusa.

Postod Milanche » Sre Okt 08, 2008 12:36 pm

Kolika je otprilike neka bezbedna brzina za ove vucne vozove (mislim zbog zanošenja prikolice i slično)?
Ja sam negde pročitao da su ovi vučni vozovi ne praktikuju jer su nebezbedni...
Pa sad, ne znam ni sam... :?:
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Sponzor

 

Postod cone » Sre Okt 08, 2008 1:01 pm

Koliko znam, maksimalna brzina je zakonski ograničena na 50 km/h, kao i za sve ostale gradske autobuse. Nemam podatak da li su ovakvi auto-vozovi testirani na "ugrtanje u krivinu" i slično.

Autobusi sa prikolicom su bili popularni nekada davno, pa su otišli u penziju pojavom zglobnih autobusa. U Novom Sadu su saobraćala 4 prikoličara do 1974. godine, kada su stigli prvi zglobni autobusi, MAN 890.

Nije mi poznato da su imali nekih problema sa bezbednošću. Sa druge strane, u 21. veku su stvari ipak malo bolje, kad se radi o bezbednosti. :wink:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Milanche » Sre Okt 08, 2008 1:42 pm

Hvala Cone!
Da li imate slika tih autobusa sa prikolicom koja su špartala po Novom Sadu. Baš bih voleo da ih vidim. Nikada ih nisam video uživo, a jako su mi interesantni.

Dobra je fora sa tim busevima, jer npr. mogu da se kače prikolice kada su "vršni udari", a da busevi u "vanvršnim periodima" idu bez prikolice. Mislim da bi to bilo zanimljivo i isplativo gledano sa aspekta iskorišćenja kapaciteta. :D
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod cone » Sre Okt 08, 2008 1:47 pm

Da, upravo im je to namena, povećanje kapaciteta u vršnim časovima bez dodatnog angažovanja vozila i osoblja. :)

Na žalost, nemam fotografija tih starih prikolica. Video sam to u nekoj knjizi ili studiji, istorijatu... Ako uspem da pronađem, objaviću.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Milanche » Sre Okt 08, 2008 1:48 pm

Hvala još jednom!
Očekujem sličice tih zanimljivih buseva! :wink:
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod cone » Sre Okt 08, 2008 1:54 pm

Ali, da ne bismo predugo čekali, pronašao sam na sajtu ZET Zagreb ovaj Alfa Romeo sa prikolicom. Koliko znam upravo ovakvi ili dosta slični su vozili i u Novom Sadu.
:)

Image
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Milanche » Sre Okt 08, 2008 2:04 pm

:D :D
Stvarno super! Hvala!
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod cone » Pet Dec 26, 2008 12:50 pm

Evo ga još jedan MaxiTrain od firme Stroh.

Image
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod SAKIBOY » Ned Maj 17, 2009 10:21 pm

Izvor pise na slikama:
Image
Image
Image
Image
Život je pun slučajnosti, pokušajte da iz polušanse napravite šansu koju ćete iskoristiti!
SAKIBOY
Član
 
Postovi: 2333
Pridružio se: Pon Jan 12, 2009 2:50 pm
Lokacija: Sremska Mitrovica

Postod cone » Uto Jun 16, 2009 11:10 am

Firma Regionalverkehr Main-Kinzig GmbH (RVMK), Gelnhausen iz Nemačke je kupila dva autovoza koje sačinjavaju MAN A20 (NÜ 363 Lion’s City) i prikolice Göppel tipa G11.

Image

Image

Image

Izvor: Stadtbus.de
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Pon Nov 02, 2009 11:02 am

Firma Heuser Omnibusunternehmen GmbH & Co. KG, Langenselbold, Nemačka, kupila je svoj prvi MidiTrain koji se sastoji od vučnog vozila MAN A35 (NM 283.3 Lion’s City) dužine 10,3 metara i prikolice Göppel G10 koja je dužine 10 metara. U ovaj MidiTrain staje ukupno 150 putnika. :)

Image

Image

Image

Izvor: Stadtbus
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod 074 » Ned Jan 17, 2010 12:29 pm

cone je napisao:Firma Heuser Omnibusunternehmen GmbH & Co. KG, Langenselbold, Nemačka, kupila je svoj prvi MidiTrain koji se sastoji od vučnog vozila MAN A35 (NM 283.3 Lion’s City) dužine 10,3 metara i prikolice Göppel G10 koja je dužine 10 metara. U ovaj MidiTrain staje ukupno 150 putnika. :)

http://img682.imageshack.us/img682/346/ ... ldmkkw.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/8206 ... ldmkke.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/8206 ... ldmkke.jpg

Izvor: Stadtbus

kakva je ovo veza izmedju prikloice i busa ovo sto je izmedju svjetala,ovo bjelo...ne vidim svrhu ovom jedino ako nije barikada da neki jugoslaven nebi preskako izmedju :D
074
Član
 
Postovi: 147
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 12:37 am

Postod profa_chb » Sre Maj 19, 2010 7:33 am

MILCHO je napisao:MAN MP
Image

IZVOR: wikipedia


Krle je napisao:"Kamionobus" :D
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod man » Sub Feb 05, 2011 4:50 pm

Imam jedno pitanje o prikolicama za autobuse, ali za stvari...kako se to ponaša u vožnji? Vidim da često imaju i one 1osovinke (uglavnom iza 431dt)...kod kamiona je problem na 2os prikolicama što šetaju dosta(posebno ako je cesta lošija), a i 2os tandemke ako nemaju razdvojene osovine nisu puno bolje. iA bus ide brže, iako su te prikolice puno lakše, pa nemogu baš utjecati puno na samu stabilnost autobusa (pretpostavljam), ali ipak koliko šetaju (pri tom mislim da kada idu iza autobusa, idu lijevo desno, ako neko nije skonto šta hoću pitati)...
man
Član
 
Postovi: 159
Pridružio se: Čet Maj 13, 2010 10:57 pm

Postod Goran sk » Pon Maj 07, 2012 12:33 am

Evo jedan MaxiTrain od Firme RSV Reutlingen

Image
Image
Korisnikov avatar
Goran sk
Član
 
Postovi: 23034
Pridružio se: Pet Feb 15, 2008 9:24 pm
Lokacija: Stuttgart-Skopje

PrethodniSledeća

Povratak na Ostali

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost