Logo

Vozila GSP - pitanje

Stare i zaključane teme

Postod avramovicsasa » Sre Sep 23, 2009 4:17 pm

706 je u poslednje vreme radio na liniji 32L,i korišćen za Obuku vozača.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Sponzor

 

Postod dolenauglu » Sre Sep 23, 2009 6:25 pm

avramovicsasa je napisao:dolenauglu malo sam ti dopunio ovaj spisak nadam se da se ne ljutiš.

Inače gr.br.255 je u postupku za rashod ali još uvek nije isečen.

naravno da se ne ljutim. :)
dolenauglu je napisao:
shah_lazar je napisao:2.Koliko ih je jos ostalo i na kojim linijama saobracaju ikrrbusevi sa kraja 80- ih i pocetka 90- tih.

3.Nekad u gradu vidim mnogo starih ikrbus-a, a nekad ih uopste nema.Od cega to zavisi?

stari ikarbusi (ako pod tom odrednicom podrazumevamo one sa starim prepoznatljivim dizajnom - ik110b, ik111, ik161, ik166 itd.) su u 99% slučajeva šihtaši ili zamene. otud ih i ne viđaš u kontinuitetu.

koliko ih je ostalo? pa možemo probati da nabrojimo (ovako đuture, bez tipizacije):



koliko ih je ostalo? pa možemo probati da nabrojimo (ovako đuture, bez tipizacije):

kosmaj: 01, 013, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 250, 255 (ako je još živ)
zemun: 298,299, 305, 326, 327, 328, 340, 341,344, 412, 4161
karaburma: 706, 1061, 1062, 1066, 1080, 1082, 1093
novi beograd: 1102, 1122, 1126, 1135, 1152, 1153, 1154, 1160, 1170, 1202, 1207, 1222
dolenauglu
Član
 
Postovi: 224
Pridružio se: Sre Feb 25, 2009 8:53 pm

Postod lulijan » Čet Sep 24, 2009 10:50 am

Ma gde bre sljaka.I ja ga nisam video mesecima?Jedino ako radi na 110?
Korisnikov avatar
lulijan
Profesionalni vozač
 
Postovi: 313
Pridružio se: Uto Jul 21, 2009 9:44 pm
Lokacija: Beograd-Srbija

Postod miki222 » Čet Sep 24, 2009 11:25 am

lulijan je napisao:Ma gde bre sljaka.I ja ga nisam video mesecima?Jedino ako radi na 110?


tamo je bio redovan, ne znam dal je i dalje, a trebalo bi :)
miki222
Član
 
Postovi: 2339
Pridružio se: Pon Apr 06, 2009 10:46 pm

Postod avramovicsasa » Ned Dec 13, 2009 2:55 am

Delimično smo načeli jednu interesantnu diskusiju o najgorim vozilima koja su bila u voznim parkovima GSP Beograd.
Napravićemo jedan kratak pregled posle 1960 godine do današnjih dana:

1.Tramvaj ,,GOŠA,,

-Prvi tramvaji domaće izrade,nabavka je počela 1956 godine,odlikovali
su se teškom karoserijom,slabijim motorima,slabim mogućnostima savlađivanja uspona,ne pouzdanim kočionim sistemima što je često dovodilo do isključenja iz saobraćaja,da bi se izvadila šteta predlagano je
da se koriste i kao prikolice za druge tramvaje ali to je odbijeno,ležali su
na otpadu GSP-a do 1968 godine kada su isečeni.

2.IK-4 / IK-4R

-Prvi domaći autobusi na Mađarskim šasijama i komponentama,odlikovali
su se tvrdoćom,teškim upravljanjem,lošim kvačilima bili su izuzetno ne pouzdani,leti su kuvali,zimi se smrzavali predstavljali su ozbiljne probleme
u organizaciji Javnog prevoza u Beogradu,izvršen je pokušaj poboljšanja
serijom IK-4V ali je to u suštini bio promašen model u saobraćaju se nisu
dugo zadržavali dok je serija IK-4R za ne suđeno Rumunsko tržište u Beogradu radila svega 4 godine.

3.IK-160B

-Solo varijanti IK-110 moglo se progledati kroz prste dok mnogi vozači nisu bili zadovoljni zglobnom serijom,tvrda kvačila,velika buka,sporost,
kao i velika količina dima koji je izbacivao na auspuh zbog prirode ugrađenog motora,između ostalog slabo je zadovoljavao potrebe gradskog saobraćaja dok je u Prigradskom saobraćaju pokazao rezultate
neki nedostatci su otklonjeni modernijom serijom IK-161R.

4.IK-202

-Apsolutno promašen model,visok a ne stabilan,visoko prednje vetrobransko staklo koje se zimi lako smrzavalo,dok je leti u njemu velika
vrućina,sav u plastici napred loše zaštićen vozač prilikom težih sudara,
velika vrata,ne preglednost,šoferka prelama svetlost noću što smeta vozačima,serija sa Automatskim menjačima je imala velikih problema mnogi su pocrkali za mesec dana rada.
Posle 2000-te godine prošli su kroz prepravke pa se danas koliko toliko
drže.

5.Ikarus 260 (Grčka Donacija)

-Kompaktan prostoran autobus,izdržljiv jedan od mojih omiljenih iz donacija ali teškog srca moram da ga uvrstim u ovu klasu sobzirom na veliki broj prigovora od stane vozača.
Tvrd,spor,visok ulaz što je loše bilo za decu i stare,menjač,loša sedišta
naročito za niže vozače,slabi motori,nije bilo fabrički ugrađeno grejanje itd

6.IK-218N

-Loša konstrukcija vozila,loše šasije podložne čestim pucanjem zbog jakih
motora,loše odrađena elektronika,loše dihtovanje vrata,loše ogibljenje,
loša preglednost kod vozača itd.

Možete glasati za ove predloge i diskutovati o ovome.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod zeka » Ned Dec 13, 2009 9:22 pm

Шта рећи за Гошин тролејбус гб. 52?
Јесте да се завршило на прототипу али је промашај над промашајима.
zeka
Član
 
Postovi: 593
Pridružio se: Pon Feb 25, 2008 1:40 am
Lokacija: Beograd

Postod miki222 » Ned Dec 13, 2009 9:26 pm

avramovicsasa je napisao:6.IK-218N

-Loša konstrukcija vozila,loše šasije podložne čestim pucanjem zbog jakih
motora,loše odrađena elektronika,loše dihtovanje vrata,loše ogibljenje,
loša preglednost kod vozača itd.


bez razmišljanja glasam za broj 6 ....
nema šta da diskutujem, samo sa punim pravom mogu reći da su to
najlošija vozila koja je GSP ikad kupio-dobio ...
na stranu to, što su stvarno prelepi i skroz modernizovani ....
miki222
Član
 
Postovi: 2339
Pridružio se: Pon Apr 06, 2009 10:46 pm

Postod markotar » Pon Dec 14, 2009 12:42 am

Ja mislim da u ovu listu ne bismo mogli da ubrajamo Gošinu trolu. Napravljen je samo jedan primerak i slabo su viozili pa prosto ne bi bilo fer da je proglasimo najgorom. Trebalo bi ceniti samo vozila koja su vozila u značajnijim serijama, bar da ih je 20.

Ako mene pitate ubedljivo najgori su bili Ik-4! Bez ikakve dileme. Šteta što nije ostao bar jedan da bi mlađi mogli da ga vide. N serija je na dobrom putu da mu se pridruži, ruku pod ruku.

Moram da se složim sa Saletom i oko Ik-160, mada sam ja te buseve nekako voleo iako je bilo izuzetno zagušljivo u njihovim kabinama... Još mi taj "miris" prolazi kroz glavu! :-)

P.S.
Sale N seriji dodaj i loše (previsoko) postavljena sedišta = neudobnost putnicima, ja sam visok 183 cm pa mi na pojedinim mestima vise noge!!

Ako govorimo o najgorim vozilima morali bismo da pogledamo i ocenimo potpuno ravnopravno 3 ugla:

1. Tehnički ugao
2. Ugao vozača
3. Ugao putnika
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod avramovicsasa » Pon Dec 14, 2009 2:17 am

Gošinu trolu gr.br.52 nisam postavio na listu jer je ostala u Fazi Prototipa
imala je ona dosta prednosti ali i mana kako smo već govorili o tome ona
je bila žrtva prepucavanja GOŠE i GSP-a oko nekog eventualnog kvara oko kojeg nisu mogli da se dogovore ko je krivac tako da se desilo to što se desilo ali da je model uspeo imali bi veoma lepe,tihe i moderne trolejbuse.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod Gligi » Pon Dec 14, 2009 2:30 am

markotar je napisao:Ako mene pitate ubedljivo najgori su bili Ik-4! Bez ikakve dileme. Šteta što nije ostao bar jedan da bi mlađi mogli da ga vide. N serija je na dobrom putu da mu se pridruži, ruku pod ruku.


Ako nisam omasio model, jedan takav je vozio kod mene na 306ici kada su se pojavili privatnici, bas mi je bio ruzan :wink:
Gligi
Član
 
Postovi: 1458
Pridružio se: Ned Okt 12, 2008 11:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod zeka » Pon Dec 14, 2009 10:51 pm

Сви смо се сложили да је трола гб. 52 прототип али је била у власништву ГСБ-а (промашен модел+промашена набавка). Баш ме занима какав спор није могао да се реши 20 година.
За ИК 160 могу да кажем да је у Загребу владало мишљење да им је Икарбус намерно слао лоша возила. То су ми рекли неки возачи при првој посети Загреба пре 6-7 година.
Иначе, ни трамвај 101 није баш био прослављен у Београду (тако бар пишу разни чланци из тог времена).
zeka
Član
 
Postovi: 593
Pridružio se: Pon Feb 25, 2008 1:40 am
Lokacija: Beograd

Postod choksi » Uto Dec 15, 2009 9:36 pm

N serija - loši, pa još puta 100.
choksi
Član
 
Postovi: 339
Pridružio se: Ned Sep 14, 2008 6:13 pm

Postod pavle1502 » Pon Sep 12, 2011 8:22 am

jesu li zivi niskopodni manovi
pavle1502
Član
 
Postovi: 184
Pridružio se: Sre Avg 24, 2011 1:38 pm
Lokacija: Beograd,Borča

Postod profa_chb » Pon Sep 12, 2011 9:25 am

od kosmajaca samo 136 i 138, karaburmin nijedan, zemun nijedan (mada ih čini mi se niu ni imali?), novi beograd 611 i 614 :wink:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod MILE » Pon Sep 12, 2011 11:54 am

Nije ih Zemun imao, a Kosmaj ih je dobio od Karaburme i Novog Beograda kao donaciju.
MILE
Član
 
Postovi: 12938
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

PrethodniSledeća

Povratak na Arhiva

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron