avramovicsasa je napisao:dolenauglu malo sam ti dopunio ovaj spisak nadam se da se ne ljutiš.
Inače gr.br.255 je u postupku za rashod ali još uvek nije isečen.
dolenauglu je napisao:shah_lazar je napisao:2.Koliko ih je jos ostalo i na kojim linijama saobracaju ikrrbusevi sa kraja 80- ih i pocetka 90- tih.
3.Nekad u gradu vidim mnogo starih ikrbus-a, a nekad ih uopste nema.Od cega to zavisi?
stari ikarbusi (ako pod tom odrednicom podrazumevamo one sa starim prepoznatljivim dizajnom - ik110b, ik111, ik161, ik166 itd.) su u 99% slučajeva šihtaši ili zamene. otud ih i ne viđaš u kontinuitetu.
koliko ih je ostalo? pa možemo probati da nabrojimo (ovako đuture, bez tipizacije):
avramovicsasa je napisao:6.IK-218N
-Loša konstrukcija vozila,loše šasije podložne čestim pucanjem zbog jakih
motora,loše odrađena elektronika,loše dihtovanje vrata,loše ogibljenje,
loša preglednost kod vozača itd.
markotar je napisao:Ako mene pitate ubedljivo najgori su bili Ik-4! Bez ikakve dileme. Šteta što nije ostao bar jedan da bi mlađi mogli da ga vide. N serija je na dobrom putu da mu se pridruži, ruku pod ruku.
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost