Logo

Pogon "Novi Beograd" (06.04.2008-29.04.2012)

Stare i zaključane teme

Pogon "Novi Beograd" (06.04.2008-29.04.2012)

Postod Stefan Bgd » Ned Apr 06, 2008 12:35 pm

Ovde mozete pisati i stavljati slike o autobusima ovog pogona i njegovim linijama.
Poslednji put menjao Stefan Bgd dana Uto Okt 28, 2008 11:45 am, izmenjena samo jedanput
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13000
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Pogon "Novi Beograd" (06.04.2008-29.04.2012)

Sponzor

 

Postod Stefan Bgd » Ned Apr 06, 2008 3:46 pm

Inace najveci pogon u celom GSP-u.Imaju solo i zglobne autobuse.Solo autobusi imaju garazne brojeve od 451-620,a zglobni od 1100-1344.
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13000
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Darko » Pon Apr 07, 2008 6:41 pm

..... i ubedljivo su najgori kad je odrzavanje autobusa u pitanju, cistoca istih i slicno.

Jel 1100 ikada postojao? Mislim da nije ali za slucaj da gresim... Mada mislim da je 1102 prvi koji je ziv trenutno.
Darko
Član
 
Postovi: 570
Pridružio se: Pet Apr 04, 2008 8:06 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Pon Apr 07, 2008 7:49 pm

Darko,1100 je radio do 1993.To je bio prvi i jedini Ikarbus ik-160P sa troje vrata u celom GSP Beogradu ikada.Imao je plavo belu boju,a u pogonu mog caleta je stajao raskodovan do 2000. :D
A 1102 jeste sada prvi u garazi,1101 je riknuo 2006.
Sto se tice cistoce pogon nije los,veruj mi.Jedini problem je u tome sto je vozni park veoma star(imaju najvise ik-161 u celom GSP-u)te stoga i autobusi ovaj pogon teraju nazad.Takodje preko 60% autobusa u ovom pogonu nema tahograf(poseduju ga samo "Japanci",i noviji Ikarbusi koje mogu na prste da nabrojim.Zasto je Karaburma bolja,te svi novi autobusi idu njima,stvarnio ne znam,ali ako ovako nastave,ovaj pogon ce biti kao pogon "Kosmaj" devedesetih :!: :evil:
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13000
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Darko » Pon Apr 07, 2008 8:18 pm

Ja svojim ocima gledao kako se popravljaju autobusi, kako se cekicem lomi migavac jer nekog mrzi da skida plastiku da bi zameni sijalicu i slicno :)

Navodim primere za koje licno znam. Na 483 je 2 meseca pisano da se oseca ulje dok radi i naravno nisto nije radjeno dok autobus nije vrisnuo. Sva sreca pa je popravljen jako brzo.

Da ne spominjemo kako su se odrzavali ovi noviji iz 01/02 godine, 1284 im je mesecima stajao kao nov u garazi zbog nekog problema ne secam se vise ni sta je tacno a isterivali su kante na ulicu jer niko ne zna "tu modernu eletroniku" da radi...

Ako bi stavili tahograf gde bi se onda drzao mobilni i cigare :D

Svojevremeno je NBG prvi dobijao nove autobuse, prve IK202 su dobili oni dok je Karaburma uredno vozila IK161 sve do pre koju god pa ni tada nije bilo bolje.

I dalje tvrdim da je odrzavanje na Karaburmi za klasu iznad onog na NBG, a naravno u celoj toj prici vozaci su najmanje krivi.
Darko
Član
 
Postovi: 570
Pridružio se: Pet Apr 04, 2008 8:06 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Pon Apr 07, 2008 8:22 pm

Ja te podrzavam,ali evo jednog podatka koji me strasno nervira:prica se da ce svih 100 Ikarbusa otici u pogon "Karaburma",dok ce oni "Novom Beogradu" dati svoje "Japance" koji su presli preko 500.000 i svaki je zreo za generalnu.Ma sijo mi ga Djuro.Eto to je ono sto me najvise nervira. :evil: :x
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13000
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Darko » Pon Apr 07, 2008 8:28 pm

Hmmm ne znam kako ce to da ide tj koliko su obavezni da postuju dogovor koji je sklopljen kad su dobijeni na poklon. Odrzavanje, pranje, odredjen broj autobusa na odredjenoj liniji i slicno... Ako imaju prostora za tako nesto mozda se to i desi ali sudeci po onome kako je sad sumnjam. Ipak se oni redovno peru, poprilicno bolje odrzavaju od ostalih, uvek su na istim linijama(ne po garaznom broju vec po broju autobusa za tu i tu liniju). Ja sam za ovih 5god samo jednom video izuzetak a to je da je SG313 vozio na 96 jednom umesto na 95 ali verovatno je neko kracenje bilo...

Npr ako ne smeju nista da menjaju sami to bi znacilo da ce NBG da uzme od Karaburme 16, 23 i 95 sto nema sanse da se desi...
Darko
Član
 
Postovi: 570
Pridružio se: Pet Apr 04, 2008 8:06 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Pon Apr 07, 2008 8:39 pm

Darko,"Japanci" su sada u vlasnistvu GSP-a.A inace stvarno bi bilo glupo i nebi bilo fer za pogon "Novi Beograd" uraditi tako nesto.
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13000
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Darko » Pon Apr 07, 2008 8:46 pm

Ma jasno to ali ocigledno postoje neki uslovi koji i dalje moraju da se postuju. Mislim odavno bi oni bili razbacani po linijama ostalim da imaju toliku slobodu da rade sa njima sta hoce...
Darko
Član
 
Postovi: 570
Pridružio se: Pet Apr 04, 2008 8:06 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Pon Apr 07, 2008 8:47 pm

To si u pravu. :)
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13000
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod volvos » Pon Apr 07, 2008 9:06 pm

Darko je napisao:Ja svojim ocima gledao kako se popravljaju autobusi, kako se cekicem lomi migavac jer nekog mrzi da skida plastiku da bi zameni sijalicu i slicno :)

Navodim primere za koje licno znam. Na 483 je 2 meseca pisano da se oseca ulje dok radi i naravno nisto nije radjeno dok autobus nije vrisnuo. Sva sreca pa je popravljen jako brzo.

Da ne spominjemo kako su se odrzavali ovi noviji iz 01/02 godine, 1284 im je mesecima stajao kao nov u garazi zbog nekog problema ne secam se vise ni sta je tacno a isterivali su kante na ulicu jer niko ne zna "tu modernu eletroniku" da radi...

Ako bi stavili tahograf gde bi se onda drzao mobilni i cigare :D

Svojevremeno je NBG prvi dobijao nove autobuse, prve IK202 su dobili oni dok je Karaburma uredno vozila IK161 sve do pre koju god pa ni tada nije bilo bolje.

I dalje tvrdim da je odrzavanje na Karaburmi za klasu iznad onog na NBG, a naravno u celoj toj prici vozaci su najmanje krivi.


Kod nas kad bi neko tako slomio zmigavac dobio bi momentalno otkaz puj,puj,puj
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod danilo » Pon Apr 07, 2008 9:40 pm

Pogon Novi Beograd ima najveći ovzni park u celom GSP-u :!: :D 8) Posle Karaburme je najbolji pogon,mada danas je teško reći koji je bolji i jači :wink: Ranije je pogon bio mnogo slabiji,međutim vremenom i posle 90-ih je dosta napredovao :!: :D Pogon se nalazi na Novom Beogradu u Ulici Omladinskih brigada,i pogon drži sledeće linije:17,18,52,54,55,56,57,58,59,60,68,69,71,72,74,75,76,82,83,88,89,91,92,94,511,512,521,531,532,533,551 i 552.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Pon Apr 07, 2008 9:43 pm

Danilo ulica je Agustina Neta br.1. :wink:
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13000
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod danilo » Pon Apr 07, 2008 9:51 pm

Stefan Bgd je napisao:Danilo ulica je Agustina Neta br.1. :wink:


Da upavu si Omladinskih brigada je ovamo gde je Rodić,a pogon je malo zavučen :wink:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod markotar » Pon Apr 07, 2008 10:22 pm

Hmm, kad vec neko gore pomenu Japance, pre par meseci sam primetio cinjenicu da Japanci udomljeni u NBGD DRASTICNO pali na kvalitetu odrzavanja i higijene!!! I to se bas primecuje!!! Ne znam da li da to povezem sa time sto su ih konacno preneli u vlasnistvo GSP-a pa sada ne moraju da vode racuna kao kad su ih kontrolisali mali iz ambasade... Kabine su daleko prljavije nego ranije, a fuseraj polako ali sigurno izbija na povrsinu! Sa druge strane, na Japancima sa Karaburme ne primecujem veliki pad kvaliteta sto coveka zaista tera da stavi prst na celo...

Da, i ja se secam vremena kada je NBGD ubedljivo prvi medju pogonima dobijao nove autobuse!! Secam se vremena s kraja 1980-tih i pocetka 1990-tih godina kada sam redovno koristio liniju 17 da su na njoj uvek isli novi autobusi, kad god je dolazio novi tip u GSP uvek je bio prvi na toj liniji, dok danas da nije Laste i Japanaca ne bi moglo da se udje u normalan autobus... :(
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Sledeća

Povratak na Arhiva

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost