Darko je napisao:Ja svojim ocima gledao kako se popravljaju autobusi, kako se cekicem lomi migavac jer nekog mrzi da skida plastiku da bi zameni sijalicu i slicno
Navodim primere za koje licno znam. Na 483 je 2 meseca pisano da se oseca ulje dok radi i naravno nisto nije radjeno dok autobus nije vrisnuo. Sva sreca pa je popravljen jako brzo.
Da ne spominjemo kako su se odrzavali ovi noviji iz 01/02 godine, 1284 im je mesecima stajao kao nov u garazi zbog nekog problema ne secam se vise ni sta je tacno a isterivali su kante na ulicu jer niko ne zna "tu modernu eletroniku" da radi...
Ako bi stavili tahograf gde bi se onda drzao mobilni i cigare
Svojevremeno je NBG prvi dobijao nove autobuse, prve IK202 su dobili oni dok je Karaburma uredno vozila IK161 sve do pre koju god pa ni tada nije bilo bolje.
I dalje tvrdim da je odrzavanje na Karaburmi za klasu iznad onog na NBG, a naravno u celoj toj prici vozaci su najmanje krivi.
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost