Logo

Vesti

Diskusije

Re: Vesti

Postod Mare66 » Sub Avg 17, 2019 8:52 pm

Po toj matematici taj čovek je svaki dan radio nešto manje od 6 sati svih 31 dan , što nije uopšte loše .i pomalo čudi što ljudi odlaze iz GSP a s obzirom na dobru platu i radno vreme .
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Vesti

Sponzor

 

Re: Vesti

Postod mishko-genija » Ned Avg 18, 2019 10:07 am

Po mojim informacijama, ko radi u podne bez prekovremenog, ima platu koja počinje sa 4
mishko-genija
Član
 
Postovi: 321
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:23 am
Lokacija: Beograd

Re: Vesti

Postod Kesha » Ned Avg 18, 2019 2:04 pm

Ne može nikako ni jedan vozač imati platu ispod 50.000, čak iako ima samo fond časova, odnosno redovan rad sa nultim stažom, pomnoženo sa ugrađenih 10% bonusa, plus učinak. Topli obrok i regres se podrazumevaju. Za prošli mesec je minimum bio oko 51.000, na fond od 184 časova za solo vozilo, odnosno za koeficijent 3.80. Bedna plata, ali treba imati u vidu da onih sa nultim stažom skoro i da nema, a i ta nekolicina obično radi šihtu, plus prekovremeni i noćni sati, pa i oni pređu 60.000 dinara, uglavnom. Osnovna zarada je bedna na nivou cele firme, s tim što vozači sa dobrom smenom, kao i linijom gde se može prodati i nešto karata, ponešto još i mogu da zarade. Prosek i jeste negde oko 65000 za vozače, jer su, ipak, oni koji imaju samo redovan rad u velikoj manjini, a prosek nabijaju, ponaročito, oni vozači koji, zahvaljujući prodaji karata na "posebnim" linijama, sa platom sustignu i direktore pogona. Takođe, prosek znatno skače u mesecima sa državnim praznicima, kad je nemali broj onih koji se primiču cifri od 80.000 dinara, a poneko i nju preskoči sa više noćnih sati. U administraciji su oscilacije minimalne, dok su kod vozača razlike poprilične u zavisnosti od smene i linije, a kod održavanja noćni sati čine najveću razliku. Elem, osnovnu zaradu treba povećati na nivou cele firme, i to isključivo kroz bod, a ne preko koeficijenta, ne bi li svi zaposleni osetili neki boljitak.

Sindikati se služe jeftinim trikovima i propagandom u svojoj borbi za članstvo, pa onda to isto članstvo koriste za lične interese i dobit. Na kraju, puštaju u medije sve i svašta bez rezona i smisla, i sa malom verovatnoćom da to ikome može doneti neku korist. Naravno, ima primera i ozbiljnog sindikalnog rada kod nekih sindikata, ali ih je, opet, toliko da će u svojim međusobnim sukobima neretko naneti i zaposlenima i firmi štetu, što po pitanju finasija, što po pitanju, inače, već dosta loše reputacije GSP-a.

Na kraju bih samo još i dodao da je republički prosek oko 49000 dinara, što će reći da same plate i nisu toliko strahovito niske, koliko su katastrofalni uslovi rada za vozače i radnike u održavanju. Ruku na srce, sem Kosmaja i Dorćola, većina pogona je u lošem stanju i kad su upravne zgrade u pitanju. Mnoge strukture beže iz ove zemlje, ponajviše zbog niskih zarada, ali su, po nekom mom mišljenju, uslovi rada u GSP-u daleko veći problem. Vozači neretko voze na sedištima koja leže na blokovima, a o stanju samog voznog parka ne treba mnogo trošiti reči. Ne ulaže se ni približno onoliko koliko bi trebalo za normalno i zadovoljavajuće funkcionisanje GSP-a. Na sve to, jeftina retorika pojedinih vajnih sindikalaca se hvata jedino za platu i zaposlene u administraciji, a da pritom ni u jednoj sferi ne umeju da odvoje žito od kukolja. GSP je konglomerat sa vrlo složenom infrastrukturom, koji mora imati i nešto veću administraciju, gde svakako viška ima, al ne na hiljade kako trube pojedini sindikalci, a da pritom zanemaruju činjenicu da i oni sami neretko čine taj višak, a sa vrlo solidnim primanjima u odnosu na učinak i obim posla.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Sub Avg 24, 2019 6:40 pm

VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 5315
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Ned Avg 25, 2019 2:18 pm

VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 5315
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Pon Jan 20, 2020 1:12 pm

Tender za najam vozila i šofera: GSP rentira žute kombije
https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74 ... te-kombije
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 5315
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Pet Jan 24, 2020 12:03 pm

Beograd više neće kupiti nijedno dizel-vozilo, već samo vozila na komprimovani prirodni gas (CNG), kao i elektrovozila. Prošle godine smo kupili 244 nova autobusa koji imaju motore euro 6, saglasno najnovijoj regulativi EU. Za ovu godinu planirali smo da kupimo nove dizel autobuse i trolejbuse, ali posle događaja od prošle nedelje odlučili smo da za te pare kupimo najmanje 200 autobusa na gas, od kojih će 150 biti zglobni, i za to smo izdvojili 53 miliona evra. Naredne četiri godine kupovaćemo po 80 novih CNG autobusa, što će da košta 85 miliona evra. Za pet godina imaćemo najmanje 520 CNG autobusa na gas, a za sedam godina Beograd neće imati nijedan dizel-autobus. Takođe, sva gradska preduzeća uložiće više od 34 miliona evra u prelazak na CNG i elektrovozila.
Izvor:Kurir
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 5315
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod cone » Čet Mar 04, 2021 4:05 pm

Vesić: Potpisan ugovor o kupovini 10 elektroautobusa, javna nabavka za 100 autobusa na gas

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić prisustvovao je danas u prostorijama Javnog komunalnog preduzeća „GSP Beograd” potpisivanju ugovora za kupovinu deset autobusa na električni pogon, koji je vredan nešto manje od šest miliona evra. Ugovor su potpisali direktor JKP „GSP Beograd” Radiša Momčilović i Aleksandar Tomašević iz kompanije „DAT holding”. Događaju je prisustvovao i gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević.

Vesić je nakon potpisivanja precizirao da će ova nova vozila putnike prevoziti na drugoj ekološkoj liniji od Beograda na vodi, preko Savskog trga, Slavije, Kralja Milana do Kalemegdana, i to sa četiri kompleta za punjenje kako bi na svakoj početnoj stanici imali po dva. Takođe, dodao je Vesić, danas će biti raspisana i javna nabavka za kupovinu sto zglobnih autobusa na gas.

– Strategija Grada Beograda za smanjenje zagađenja podrazumeva da do 2030. godine u javnom prevozu više ne bude nijedno vozilo koje koristi dizel gorivo. Sva vozila biće na gas, i tramvaji, a očekuje se da do 2028. počne da radi i prva linija metroa, tako da će sva vozila biti u šinskom sistemu, električna ili na gas. Sledeće godine u ovo vreme imaćemo na ulicama te autobuse na gas, što će biti velika promena za Beograd. Narednih pet godina kupovaćemo još po sto autobusa, tako da ćemo do 2027. imati šest stotina vozila na gas – naglasio je Vesić.

Kada nakon toga i prva linija metroa proradi, kazao je Vesić, a do 2030. i druga linija, u Beogradu nećemo imati ni jedan jedini autobus, nijedno vozilo javnog prevoza koje ne koristi ekološki prihvatljivo gorivo, odnosno nema ekološki prihvatljiv pogon.

– Koliko je to velika stvar pokazuje i činjenica da je Pariz sebi dao zadatak da do 2025. godine ima sva vozila javnog prevoza ekološki prihvatljiva, što znači da će Beograd samo pet godina kasnije postići isti cilj – rekao je Vesić.

On je dodao i da će Grad nastaviti da ulaže u trolejbuse i tramvaje, te da je Planom generalne regulacije šinskih sistema, koji treba da bude usvojen u oktobru ili novembru ove godine, predviđeno proširenje tramvajske mreže na više linija. To znači da će biti na desetine novih kilometara tramvajske mreže, a ideja je da tramvaji voze i na levoj obali Dunava, od Bogoslovije prema Adi Huji, zatim od Požeške prema Ceraku, te od Novog Beograda prema Bežanijskoj kosi. Ako se tome doda i širenje BG voza, koje je takođe u planu, kao i metro, „javni prevoz u gradu u narednih 10 godina izgledaće drugačije”, napomenuo je Vesić.

– Posebno sam ponosan na to što smo danas doneli odluku da sredinom marta, odnosno posle usvajanja rebalansa GSP-a sprovedemo nabavku, koja u finansijskom smislu nije velika, ali je značajna za sve koji koriste autobuse. Trenutno u voznom parku imamo 560 autobusa sa blokatorima motora, koji ga zaustavljaju ukoliko vrata nisu pravilno zatvorena. Nažalost, imamo i oko dve stotine autobusa starije generacije koji nemaju blokatore motora. Zbog nesreća koje su se, nažalost, dešavale, doneli smo odluku da se nabave i da se ugrade blokatori i u njih, kako bi svi bili sigurni da autobus neće krenuti ukoliko vrata nisu pravilno zatvorena. To je važna stvar za bezbednost svih koji koriste autobuse. Danas ću posetiti centar za obuku vozača u JKP „GSP Beograd”. Prema novom zakonu, svi profesionalni vozači moraju na svakih pet godina da pohađaju sedam časova u centrima za obuku kako bi posle pet godina i 35 časova dobili sertifikat. Napravili smo sopstveni centar u kojem se obučavaju i vozači drugih gradskih preduzeća. Sugrađanima mogu da poručim da je otvoren konkurs za vozače u GSP-u, u kojem radi oko 3.200 vozača, a nedostaje nam manje od 100. Čak i ljudi koji nemaju D kategoriju mogu da konkurišu, jer ćemo sprovesti dodatnu obuku, a posla ima za sve koji žele da rade. Situacija je pre tri ili četiri godine bila mnogo teža zato što je nedostajalo više stotina vozača. U međuvremenu je obnovljen vozni park, povećane su plate vozača, koje su sada u proseku oko 74.000, za razliku od 2013. godine kada je prosek bio oko 47.000. Radimo na poboljšanju svih drugih uslova kako bismo obezbedili dovoljan broj vozača. Svi koji imaju ambiciju da se zaposle kao vozači u GSP-u, mogu da se jave na konkurs. Ne samo da primamo vozače u radni odnos već ih i besplatno obučavamo za taj posao – rekao je Vesić.

Direktor JKP „GSP Beograd” Radiša Momčilović je rekao da nabavkama gasnih i električnih autobusa preduzeće na čijem je čelu pokazuje da prati svetske trendove kada je u pitanju javni gradski prevoz.

– Autobusi starije generacije, koji kao pogon koriste dizel-gorivo i emituju više štetnih gasova, postepeno se potiskuju iz upotrebe i zamenjuju onima koji koriste alternativne pogone, pre svega gas, električnu energiju ili hibridni pogon. U narednim godinama očekuje nas nabavka značajnog broja autobusa na ekološki prihvatljiv pogon i JKP „GSP Beograd” će na taj način dati maksimalni doprinos zaštiti životne sredine u Beogradu – rekao je Momčilović i podsetio da je u prethodnim godinama ovo preduzeće uradilo puno na obnovi voznog parka, zbog čega je izrazio zahvalnost Gradu Beogradu i zameniku gradonačelnika Goranu Vesiću.

Izvor: Beograd.rs
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod d.p » Uto Jun 29, 2021 10:20 pm

Grad Beograd raspisao je tender za kupovinu 100 novih zglobnih autobusa koji se koristiti pogon na prirodni gas.
Tender bi trebalo da se završi u naredna tri meseca, kada bi trebalo izabrati kompaniju od koje će Grad kupiti vozila. To će biti jedna od najvećih nabavki novih autobusa za GSP u jednoj godini.
Tokom tekuće godine potpisan je i ugovor o nabavci 10 elektroautobusa, a plan je da se u narednih pet godina nabavi još 500 autobusa na prirodni gas, kako zglobnih, tako i solo autobusa.
izvor: bgportal
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 5315
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod Ivca.Ni » Sub Jul 16, 2022 5:34 pm

d.p je napisao:Grad Beograd raspisao je tender za kupovinu 100 novih zglobnih autobusa koji se koristiti pogon na prirodni gas.
Tender bi trebalo da se završi u naredna tri meseca, kada bi trebalo izabrati kompaniju od koje će Grad kupiti vozila. To će biti jedna od najvećih nabavki novih autobusa za GSP u jednoj godini.

I eto zglobnih BMC-a..
Tokom tekuće godine potpisan je i ugovor o nabavci 10 elektroautobusa, a plan je da se u narednih pet godina nabavi još 500 autobusa na prirodni gas, kako zglobnih, tako i solo autobusa.
izvor: bgportal
Ivca.Ni
Član
 
Postovi: 118
Pridružio se: Pet Dec 13, 2019 11:25 am
Lokacija: Niš

Prethodni

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju