Logo

Kontrola karata; kontrolori

Diskusije

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod nemanjatomic » Ned Mar 05, 2017 2:23 am

Kontrolori su daleko ljubazniji od kontrolorki, čast izuzecima ali kontrolorke baš vole da se svađaju.
Korisnikov avatar
nemanjatomic
Član
 
Postovi: 774
Pridružio se: Pon Jul 30, 2012 8:25 am
Lokacija: Beograd

Re: Kontrola karata; kontrolori

Sponzor

 

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod Tihomir :) » Ned Mar 05, 2017 9:00 am

Жене. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tihomir :)
Član
 
Postovi: 554
Pridružio se: Čet Jul 05, 2012 4:27 pm
Lokacija: Kursumlija

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod Kesha » Ned Mar 05, 2017 10:34 am

Nije u pitanju nikakvo etiketiranje, ali činjenica je da su, još dok je kontrola pripadala GSP-u, žene imale više incidenata od muškaraca. No, kako sam i sam radio taj posao preko godinu dana, ne mogu ih preterano kriviti zbog toga. Naime, imao sam mnogo nimalo prijatnih situacija, ali su mi ipak najviše smetala stalno ista i ižvakana opravdanja, koja najblaže rečeno vređaju inteligenciju. Nažalost, ne postoji adekvatan sistem koji bi ljude naterao da se konačno odviknu od šverca i da shvate kako je prevoz tek još jedna usluga koja se plaća. Takođe, često sam bio prinuđen da neispravne putnike "pustim", jer su mi ruke prosto rečeno vezane, a to mi je itekako u više navrata napravilo problem kod ispravnih putnika, koji sa punim pravom negoduju, jer zašto bi neko izigravao, kad moram tako da kažem, budalu i plaćao uslugu, a neko se večito pravio pametan i uz korišćene demagogije izbegavao da uslugu plati. Svestan sam da usluga nije uvek na "nivou", ali isto tako nije uvek idealna ni u drugim gradovima u Srbiji, pa opet šverc nigde nije toliko prisutan kao u Beogradu. Svi znamo zašto je to tako, ali bih i dodao da Beograd ipak ima najviši životni standard u Srbiji, mada i najskuplji prevoz, ali to je neminovno, što zbog slabe naplate, što zbog visokih troškova, jer ipak okosnicu javnog prevoza grada Beograda čine autobusi na konvencionalni pogon, kao najneekonomičnije prevozno sredstvo.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod SGB » Ned Mar 05, 2017 12:28 pm

Kontrolori generalno jesu mnogo učtiviji od kontrolorki. Mada se kontrolorke mahom svađaju sa ženama, nekad bude i komično, ako imate nerava da slušate dreku.
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
SGB
Član
 
Postovi: 2075
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod Daree » Ned Mar 05, 2017 2:19 pm

Cenu karte treba smanjiti.Nema narod para.Pa kad cena bude pristupacna neka onda smanjuju broj svercovanja po autobusu.Da imaju para seli bi u auto a ne u autobus.Kontrolori su uglavnom drski i bezobrazni.Pricao mi cale da je cekao bus u Tosinom bunaru naisla prepuna 45-ica.Kontrolori su pokusavali da udju ali nisu uspeli.Kaze jedna kontrolorka drugoj eto namerno su stali na vrata da mi ne mozemo da udjemo.Njihovom bezobrazluku nema kraja.Isti su kao i oni koji bas imaju para a nece namerno da kupe kartu :evil:
Daree
Član
 
Postovi: 2858
Pridružio se: Pon Mar 07, 2011 10:22 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod Kesha » Ned Mar 05, 2017 3:39 pm

Lično nisam imao neprijatnih iskustava sa kontrolorima, a i zašto bih, kad se nisam nikada švercovao. Nije ni njima lako. Kao što sam već i napisao, po ceo dan slušaju jedne te iste izgovore i pametovanje, pa moraš probati da ih razumeš, iako nemaju pravo da budu drski prema putnicima, ti isti putnici nemaju pravo da koriste uslugu, a da istu ne plate i pritom se još prave pametni. Kad te uhvate u krađi, u prodavnici recimo, jer od obezbeđenja treba da očekuješ ljubaznost? Što se cena karata tiče, slažem se da bi trebala da bude niža, ali to opet nije opravdanje za toliki šverc, jer isto tako nisu niske cene ni goriva, ni komunalija, ni struje, pa opet ljudi plaćaju, jer za to postoje adekvatne sankcije. Postoje i drugi načini za iskazivanje nezadovoljstva, a za mene lično, šverc je mnogo više odraz nekulture i javašluka, nego nekog revolta. Takođe, veliki je broj povlašćenih kategorija, pa se to nečim mora nadomestiti. U Beogradu nekih 200.000 penzionera ima pravo da se vozi za 400 dinara godinu dana, iako nema potrebu da javni prevoz koristi svakodnevno, a pritom veliki broj njih ima sasvim solidne prihode. Čak i kad bi smanjili cene što pojedinačnih, što pretplatnih karata, sumnjam da bi to drastično povećalo naplatu, jer bi se odmah našla druga opravdanja za šverc. Prosto onaj koji plaća sada, plaća će uvek, a onaj koji to ne čini sada, neće ni tada početi, dok god mu sistem to dozvoljava. Ili ima da plaćaju svi, jer činjenica je da država nikog ne pita da li ima dovoljno sredstava da preživi mesec i u isto vreme podmiri sve račune za komunalne usluge ili da se prevoz učini besplatnim za sve korisnike, jer zaista nema smisla da nekih 40% plaća, a imaj u vidu da među njima ima i dosta onih sa vrlo skromnim primanjima, dok se ostatak populacije pravi pametan i izmišlja toplu vodu. Nema narod novca ni u drugim gradovima u Srbiji, pa se tako ne ponaša.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod vuckomv » Ned Mar 05, 2017 5:22 pm

Keša,
džaba trošiš reči.
Ponašanje ljudi koji ne plaćaju kartu je stvar elementarne (ne)kulture. Nadam se da će GSP da redukuje ili pojačava linije u skladu sa naplatom karata, tj. da im to bude jedino merilo, kako bi ljude doterali u red.
Korisnikov avatar
vuckomv
Član
 
Postovi: 352
Pridružio se: Pon Feb 02, 2009 10:51 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod Kesha » Ned Mar 05, 2017 5:47 pm

GSP nema nikakve veze ni sa naplatom, a ni sa redovima vožnji, ali Grad slabu naplatu koristi kao izgovor za večiti nedostatak novca koji bi se trebao dati GSP-u, dok privatnike to nimalo ne dotiče. Inače, slažem se sa tobom. Možda bi Direkcija trebala da uređuje redove vožnji prema naplati, pa da vidimo kakav bi prevoz onda bio. Mada, svi znamo da od toga nema ništa.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod blokovi » Ned Mar 05, 2017 6:05 pm

Ako hoces povecanu naplatu, moras prvo da pruzis uslugu za to, da li recimo za riksetine 2000, 2001 i 2002 treba platiti kartu? Koje su pukle na sto mesta, sto procepa i rupetina u podu imaju, ispucali kao da su u Siriji bili? Koje uvlace gasove da se nakon 5 minuta putovanja osamutis od otrova... Neka se GSP malo dovede upamet da ne kupuje vozila lokalnih proizvodjaca krseva, koji jelte prodju na "fer" tenderu, neka se ponove godina kad su japanci dosli, ili jos bolje da nam ERBD da novu sansu, gde nema zezanja sa njima! Krug je zacaran, a vrti se oko toga da ne mozes sa platom od 27500 da placas sve i prevoz. Da mi je markica soma ili soma petsto, placao bi odma.
blokovi
Član
 
Postovi: 3628
Pridružio se: Sre Jan 05, 2011 3:00 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod Daree » Ned Mar 05, 2017 6:26 pm

vuckomv je napisao:Keša,
Nadam se da će GSP da redukuje ili pojačava linije u skladu sa naplatom karata, tj. da im to bude jedino merilo, kako bi ljude doterali u red.

Tada bi se javile 90-te godine.Samo fali da povuku solarise i da nabave par solo polovnih krseva :twisted:

blokovi je napisao: Da mi je markica soma ili soma petsto, placao bi odma.

Da je markica maksimum 1000 za zaposlene i 500 za ne zaposlene eeee to bi bila druga prica to i ja velim.Ima onih verovatno koji i kad bi smanjili cenu ne bi placali kartu ali ti ljudi ili ne ljudi bi bili u manjini

ko nece da plati kartu neka otkaze struju,telefon proda kompjuter TV i para koliko hoces :P :roll:
Poslednji put menjao Sloba dana Ned Mar 05, 2017 10:20 pm, izmenjena 2 puta
Rezlog: Uklonjen sporni deo teksta
Daree
Član
 
Postovi: 2858
Pridružio se: Pon Mar 07, 2011 10:22 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod Kesha » Ned Mar 05, 2017 7:02 pm

blokovi

Druže, ti po starom dobrom običaju pišeš samo da bi pisao. GSP nema mogućnosti da bira koja će vozila kupiti Grad, a i generalno se na Ikarbus mnogo ne žali, sem na N seriju, a to što si ti nešto utripovao odavno, tvoj je problem. Što se Solarisa tiče, već sam dosta toga pisao, ali evo još i da dodam da u proseku uvek stoji 10% zbog nedostatka delova, a bogami i krupnih kvarova, dok gle čuda, to nije bio slučaj sa matorim Ikarbusima i Japancima, mada su tad magacini bili puniji. To što još uvek GSP tera te raspale kante kako kažeš, posledica je politike Grada, što sam više puta napomenuo, a da bi kupili nova vozila, Grad traži bolju naplatu koja opet zavisi od privatne firme, i tako u krug dobismo mi vrzino kolo. Uzgred budi rečeno, kad jedan Solaris bude odradio ono što su "krševi" od Ikarbusa odradili, možemo ih porediti, a do tada se ti drži svoje filozofije, koja apsolutno nema veze sa mozgom.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod SGB » Ned Mar 05, 2017 7:07 pm

Daree je napisao:tako je ko nece da plati kartu neka otkaze struju,telefon proda kompjuter TV i para koliko hoces :P :roll:

Hajde objasni mi zašto to što si nabrojao MORAŠ da platiš, a prevoz ne moraš? Zato što ovde možeš da se provlačiš na "ako prođe, prođe". Bar pošteno tako reci i ne prodaji priče o socijalnoj nepravdi, jer niko od nas ovde, ili većina bar, ne kuca iz Kanade, nego živimo ovde i znamo kako nam je. Ako nećeš da plaćaš, tvoja stvar, ali bar prestani to da pravdaš i da se time hvališ, sramota je.
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
SGB
Član
 
Postovi: 2075
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Re: Kontrola karata; kontrolori

Postod vuckomv » Ned Mar 05, 2017 9:10 pm

Keša,
nisam baš upućen u te odnose, direkcija, privatnici, GSP.
Bitno je da si razumeo šta sam hteo reći.
Poslednji put menjao Sloba dana Ned Mar 05, 2017 10:18 pm, izmenjena samo jedanput
Rezlog: Uklonjen sporni deo teksta
Korisnikov avatar
vuckomv
Član
 
Postovi: 352
Pridružio se: Pon Feb 02, 2009 10:51 pm

Prethodni

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju