od EUKALIPTUS » Ned Feb 14, 2016 10:40 pm
Veliki je problem što je ceo sistem kod građana dobio jako negativnu konotaciju zbog toga što je neko želeo da se nafatira na brzinu, pa umesto da se sistem približi građanima, oni su odmah počeli sa merama represije i zastrašivanja, i načinjena je ogromna šteta. Razvio se otpor.
Slično se desilo i sa aferom vakcina, kada je bio aktuelan grip, pa je neko hteo da se nafatira na brzinu, a onda je napravljena nesaglediva šteta, narod je razvio strah i otpor prema vakcinaciji, kao i nepoverenje praćeno neizostavnim teorijama zavere, i to generalizovao na sve vakcine, pa sam sada svedok sve češće pojave bolesti za koje smo svi mislili da su prošlost, a koje sada dolaze sa strašnim posledicama.
Dakle, busplus je jako dobar sistem, i posle ove optimizacije, spajanja integrisanih sistema u jedan, podela grada na 4 zone, sniženja cena i sl. sistem je sasvim u redu, daleko od toga da je savršeno, ali kada bi se sada građani angažovali tako što bi plaćali karte, bilo bi prostora da se uradi još mnogo toga:
1. dodatno sniženje cena karata
2. uvođenje intervalnog sistema i u predgrađima
3. uvođenje noćnih linija u ITS
4. pojačanje pojedinih linija
Međutim, animozitet se jako teško iskorenjuje. Busplus bi morao da promeni vlasnika, da promeni ime, da promeni logo, da se nešto jako krupno desi da bi narod prihvatio.