Logo

Sve o linijama javnog gradskog saobraćaja u BG

Diskusije

Sve o linijama javnog gradskog saobraćaja u BG

Postod markotar » Uto Apr 15, 2008 5:32 pm

Otvaram novu temu kako bi ovde mogli da raspravljamo iskljucivo o linijama gradskog prevoza u Beogradu (autobusi, trolejbusi, tramvaji, minibusi) bez obzira na prevoznika. Predlazem da se diskusija tice kako stanja sadasnjih linija, tako i promenu trasa, uvodjenja novih, planova i predloga za isto i td.


Mislim da je ova izmena linija 67 i 71 odlicna! Jedino mislim da bi mozda bilo bolje da 71 ne ide Pupinovim vec Djindjicevim (AVNOJa) bulevarom kako bi se izbegle guzve.

Sa druge strane iskreno se pitam da li linija 87 kao takva ima nekakvog smisla i da li je uopste potrebna.
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Sve o linijama javnog gradskog saobraćaja u BG

Sponzor

 

Postod danilo » Uto Apr 15, 2008 8:53 pm

Odlično što si sve ove informacije podelio sa nama,inače da dodam u skorije vreme treba da se koriguje inija 79,zatim linija 65 treba da se od Bloka 37 produži do Bežanijskog groblja,a da li će se ili se neće uvesti linija 408 koja bi saobraćala na relaciji Voždovac-Trešnja ja ne znam,ali bilo je reči da hoće :!: :wink: Inače skoro su izvršene promene i na linijama:91 koji je saobraćao do Karaule u Ostružnici sada saobraća do Novog naselja,inače obe linije saobraćaju Starim Obrenovačkim putem.Zatim linija 89 je od Banovog brda produžena do Vidikovca preko Žarkova i preko Skojevskog naselja,GSP Beograd je tada dobio i liniju 552 koja saobraća od Gl. železničke stanice do Umke,do tada je ovu liniju država samo Lasta,i linija 57 koja je kružna koliko sam čuo sada saobraća jednim delom kroz Pionirski grad :!: :wink:

Toliko za sada :!: :wink: :D 8)
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Uto Apr 15, 2008 9:44 pm

Jeste Danilo,tacno je za 65-icu da ce biti produzena do Bezanijskog groblja,ali skoro sam isao prema TEMPU,i video da je okretnica u veoma zalosnom stanju.Posto je gradiliste,sva je u baltu i prasini,ima nekog pobacanog siblja i drveca po okretnici,cak je jedan kamion udario i skroz iskrivio banderu...Ma haos.Stoga,ne verujem da ce je produziti pre zavrsetka gradjevinskih radova na objektima(inace krematorijumu). :roll:
Ali,u svakom slucaju ce rasteretiti liniju 75. 8)
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 12985
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod markotar » Uto Apr 15, 2008 9:58 pm

Hmm, oduvek sam se pitao da li je to bas idealno mesto za okretnicu 65 kod groblja. Mozda bi bilo bolje da okrece na staroj okretnici gde okrecu 74 i 75 ali da ide drugom trasom, onom kud ide 82 uz to da da se ona nova siroka ulica (mislim da se zove Grcka) kod glavnog ulaza u groblje konacno otvori za soabracaj pa da tuda stize do stare okretnice. Tek onda bi se na pravi nacin rasteretila 75, mada ja mislim da je glavni problem na 75-ici (a to sam i vec rekao) ipak to sto na istoj voze solo privatni autobusi i da se upravo zbog toga prave velike guzve! Na toj liniji bi morali da voze ISKLJUCIVO zglobni autobusi!

Linija 91 ne saobraca vise Starim obrenovackim putem vec je prebacena na novi i nesto je skracena, a linija 92 je produzena. Inace, jos jedna, po meni, jako dobra stvar! Evo detaljnog obavestenja:


Nedavno je takodje produzena linija 33 do Pancevackog mosta.

Sto se linije 79 tice, kakve promene su na njoj planirane?
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Uto Apr 15, 2008 10:05 pm

Markotare,Grcku ulicu ce otvoriti na sveti NIKAD(posto nema saobracaja,a ona je velika i siroka,mi pikamo fucu),jer bi prvo trebalo da ruse onog kamenorezca,sto naravno nema sanse.Tako da ce se na otvaranje te ulice malo duze cekati. :)
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 12985
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod markotar » Uto Apr 15, 2008 10:16 pm

Eh pa to su ti tipicna srpska posla, das toliko para poreskih obveznika, napravis toliku ulicu a onda zbog jedne sitnice, nekog tamo kamenoresca, ne mozes da je otvoris... Cist idiotizam! Ali nista zato, bar ste joj vi nasli dobru svrhu! :D
Poslednji put menjao markotar dana Uto Apr 15, 2008 10:23 pm, izmenjena samo jedanput
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Uto Apr 15, 2008 10:19 pm

Ma sigurno.Napravili smo teren,zajebalo vek. :D
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 12985
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Milanche » Uto Apr 15, 2008 11:05 pm

Nešto najpamketnije što su skoro uradili je produžetak linije 33 do Pančevačkog Mosta. Ona je, da podsetim, išla na relaciji Kumodraž-Slavija (Birčaninova). Sada 33 ide Kumodraž-Pančevački most. Od Slavije ka "Pančevcu" ide ulicama: Beogradska, Starine Novaka, Zdravka Čelara, 29.Novembra, zatim ide na Dunav stanicu, pa ispod "Pančevca" okreće.
Mislim, da je ovo jako dobar potez GSPa jer se mnogo rasteretila veoma opterećena linija 48, i to baš na koridoru gde se 33 i 48 preklapaju.
Šta Vi mislite!
A uostalom, sada idem direktno, bez presedanja do faxa! :D
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod Stefan Bgd » Uto Apr 15, 2008 11:09 pm

Super,tebi bas odgovara. :D
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 12985
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod markotar » Uto Apr 15, 2008 11:21 pm

Slazem se da je dobra stvar! Mada nisam bas najbolje ubedjen da je okretnica ispod Pancevca najbolje resenje, mozda bi bilo bolje da je isla samo do Bogoslovije ili oko skvera kod Dunav stanice. Time bi se ustedelo znacajno vreme obrta linije na tom malom segmentu gde je sama 48 dovoljna pa bi linija bila frekventnija.
Poslednji put menjao markotar dana Sre Apr 16, 2008 12:34 am, izmenjena samo jedanput
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod Milanche » Sre Apr 16, 2008 12:13 am

Slažem se sa tobom. U pravu si, možda je bolje da su je "pustili" do Dunav Stanice ili Bogoslovije jer na "Pančevcu" pored 33 i 48, okreću još 37 i 58!
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod danilo » Sre Apr 16, 2008 1:55 pm

Za Grčku ulicu je problem to što fali još nekoliko desetina metara da se spoji sa ovim vešim delom koji je do sada urađen :!: :( Za liniju 33 mislim da nisu trebali da produžavaju,jer od Slavije do Pančevačkog mosta može da se ide 48-ico,jes da ima presedanja,ali opet glupo je jer se 33 i 48 u velikom delu trase potpuno poklapaju,i bezveze što onda 33 mora da kroz onu gužvu u Beogradskoj i na uglu Beogradske i Bulevara kralja Aleksandra.Za liniju 79 ne znam šta će s njom to sam samo juče čuo u Beograde dobar dan,gost im je bio generalni GSP-a mr. Slaven Tica :!: :wink: :D 8) Linija 87 po meni čista glupost stvarno ne znam da lita linija toliko koristi ljudima koji žive na Čukaričkoj padini i na Banovom brdu,tamo kruži po onim ulicama i uličicama zavlači...Ne znam ispravite me ako grešim.Linija 503 pojačana još jednim vozilom tako da sada ukupno saobraćaju 2 vozila.Za to je bilo krajnje vreme i to je zaista bilo potrebno uraditi.Jedino nismo spomenuli promenu trase na liniji 602 koja se dogodila pre, čini mi se, 2 nedelje.Znači 602 ne ide više od SRC Surčina do glavne železničke stanice nego do Bloka 45.Sad opet nije baš najpametnije urađeno,bolje bi bilo da su vozila sa linije 602 prebacili na liniju 604, a da 602 ukinu, jer 604 ide od Petrovčića do Bloka 45 i prolazi kroz Surčin :!: :wink:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod milos265 » Sre Apr 16, 2008 2:40 pm

604 je najbolja linija na svetu!!! Odmor za vozaca. 8)
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5247
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod Milanche » Sre Apr 16, 2008 6:33 pm

Mislim da je skoz opravdano to što su 33 produžili do "Pančevca" zato što su mnogo jaki tokovi putnika od Slavije do Poštanske Štedionice tj. Dimitrija Tucovića, a u vršnom času i do "Pančevca! Tako da je izuzetno to što dolazi do preklapanja linija , jer i na liniji 33 i 48 saobraćaju solo vozila (kapaciteta do 110 mesta) koja su uvek prepuna (blago rečeno) i komfor je na jako niskom nivou. Linija 33 je poboljšala stanje... Svakog dana se vozim tom linjiom i primećujem da je došlo do rasterećenja i veće frkfencije, odnosno smanjenja intervala na aktuelnom koridoru. Što se tiče saobraćajnog zagušenja u Beogradskoj i na Bulevaru kralja Aleksandra, mislim da je to zadatak ljudi koji se bave regulisanjem i upravljanjem saobraćaja, koji bi adekvatnom preraspodelom zelenog vremena i optimalnim ciklusom dali na bilo koji i bilo kakav način dali prioritet vozilima javnog masovnog transporta. Ljudi koji se bave javnim gradskim prevozom takođe rade svoj posao, i gledaju da menjaju linije u skladu sa zahtevima korisnika.
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod Darko » Čet Apr 17, 2008 6:05 pm

Nisi svestan koliko je 87 korisna linija, pre svega zbog dece koja MORAJU na banovo brdo u skolu jer na cukarickoj padini iste nema koliko znam. Pretpostavljam da je i stariji ljudi koriste jer ne verujem da svako bas voli da ide pola sata uzbrdo peske za svaku sitnicu na banovo brdo.
Darko
Član
 
Postovi: 570
Pridružio se: Pet Apr 04, 2008 8:06 pm
Lokacija: Beograd

Sledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju

cron