Logo

Sve o linijama javnog gradskog saobraćaja u BG

Diskusije

Postod Marko » Čet Avg 27, 2009 3:03 pm

Ma kakvi preko resavske to je najobičnija glupost brže bi se stiglo peške sa slavije . 14 bi usporavala 7 -cu na tom delu trase .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Sponzor

 

Postod Smiley » Čet Avg 27, 2009 3:17 pm

Varijanta 1 je mnogo bolja. :)
Smiley
Član
 
Postovi: 683
Pridružio se: Ned Avg 16, 2009 12:34 pm

Postod markotar » Čet Avg 27, 2009 3:20 pm

Ne samo da bi Varijanta 2 usporavala 7 već bi pravila gužvu i u Nemanjinoj i usporavala 2, 9 i 12. No, to ne bi toliko bilo značajno pošto sada ide na 17 minuta, a kada bi se skratila išla bi npr. na 13-14 min i nema nikakve potrebe da se to dalje smanjuje. Prosto, glavni razlog je taj što bi bila nepraktična putnicima kada bi toliko kružila. A kome se ide do Beograđanke i dalje on će lako preći na 31 kod Hrama.
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod miki222 » Pet Avg 28, 2009 12:51 am

Smiley je napisao:E,moram i ja nešto da pitam...na kojim sve linijama rade Švajcarci (pored pomenute 9-ke) po zimskom redu vožnje?


na 3, 7 i 12ici :wink:
miki222
Član
 
Postovi: 2339
Pridružio se: Pon Apr 06, 2009 10:46 pm

Postod miki222 » Pet Avg 28, 2009 1:59 am

nefali njoj ništa ovako (mislim na 14), ne znam da li ste znali ali ona
uopšte nije redovna linija (netreba se uzdati u nju), iz prostog razloga
čim zafali jedno vozilo npr na 5ici ili 7ici, odma se popunjava rupa, upravo
skidanjem vozila sa 14, tako se nekad desi da na 14ici rade samo 3 vozila
umesto 6, čak je i 6ica više zaštićenija, sa nje nesmeju da se skidaju vozila
za popunjavanje drugih linija u nedostatku :!:
miki222
Član
 
Postovi: 2339
Pridružio se: Pon Apr 06, 2009 10:46 pm

Postod markotar » Pet Avg 28, 2009 2:07 am

Pa 6 je jako važna, kao lokal 7-ice!! Šteta je što na Ustaničkoj nema još jedan kolosek kako ne bi imali problem sa njom! Mislim da je investicija gradnje dodatnog koloseka minimalna u odnosu na prednost koju bismo imali!
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod miki222 » Pet Avg 28, 2009 2:08 am

markotar je napisao:Pa 6 je jako važna, kao lokal 7-ice!! Šteta je što na Ustaničkoj nema još jedan kolosek kako ne bi imali problem sa njom! Mislim da je investicija gradnje dodatnog koloseka minimalna u odnosu na prednost koju bismo imali!


pa jeste, baš tako, ipak je 6ica ta linija koju bi trebalo skratiti do stare
okretnice (radio industrija) :wink:
miki222
Član
 
Postovi: 2339
Pridružio se: Pon Apr 06, 2009 10:46 pm

Postod markotar » Pet Avg 28, 2009 2:11 am

Ja ne mislim tako, pošto ionako većina putnika ide upravo do kraja kako bi preseli na seljobuse (da izvinete na izrazu) i naravno u obrnutom smeru, ne bi bilo dobro kratiti je... Jedino pravo rešenje za 6 je poseban kolosek. Sve ostalo je po meni jako loše... Ako se u skorije vreme neko seti da temeljno sredi prugu i okretnicu (a ne ova nedavna krpljenja) dodavanje novog koloseka je SUŠTINSKI NEOPHODNO!!!
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod miki222 » Pet Avg 28, 2009 2:15 am

markotar je napisao:Ja ne mislim tako, pošto ionako većina putnika ide upravo do kraja kako bi preseli na seljobuse (da izvinete na izrazu) i naravno u obrnutom smeru... Jedino pravo rešenje za 6 je poseban kolosek. Sve ostalo je po meni jako loše...


znaš kolko bi bila bolja linija po mom principu, prvo na 6ici je jako
zbijena turaža, imaju 25 min za pravac, realno je ne moguće stići u 3
po podne (ja bi mogao 8) ), još dođeš na Ustaničku, a gore naređani
svi živi (pa nebi ti pomogao ni dodatni kolosek, jer treba doći do njega, peko njih svih)
tu već pola njih ispadne iz vremena, da do toga nebi dolazilo, najbolje
skratiti je stanicu ranije do stare, imala bi bolju protočnost, a i vozačima
bi bilo mnooooogo lakše :!:
miki222
Član
 
Postovi: 2339
Pridružio se: Pon Apr 06, 2009 10:46 pm

Postod Senke » Pet Avg 28, 2009 9:26 am

miki222 je napisao:nefali njoj ništa ovako (mislim na 14), ne znam da li ste znali ali ona
uopšte nije redovna linija (netreba se uzdati u nju), iz prostog razloga
čim zafali jedno vozilo npr na 5ici ili 7ici, odma se popunjava rupa, upravo
skidanjem vozila sa 14, tako se nekad desi da na 14ici rade samo 3 vozila
umesto 6, čak je i 6ica više zaštićenija, sa nje nesmeju da se skidaju vozila
za popunjavanje drugih linija u nedostatku :!:

Nisam imao pojma, a to što sa 6 nesmeju da skidaju vozila je dobro jeste da je ona kao lokal, ali mnogo znači ljudima sa bulevara.
Senke
Član
 
Postovi: 672
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 12:17 pm
Lokacija: Beograd

Postod Senke » Pet Avg 28, 2009 9:29 am

miki222 je napisao:
markotar je napisao:Pa 6 je jako važna, kao lokal 7-ice!! Šteta je što na Ustaničkoj nema još jedan kolosek kako ne bi imali problem sa njom! Mislim da je investicija gradnje dodatnog koloseka minimalna u odnosu na prednost koju bismo imali!


pa jeste, baš tako, ipak je 6ica ta linija koju bi trebalo skratiti do stare
okretnice (radio industrija) :wink:

To sam i ja mislio, malo iz istorijskih razloga + tim putnici seljobus je ne bi koristi i služilabi isključivo ljudim sa bulvara i okoline.
Senke
Član
 
Postovi: 672
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 12:17 pm
Lokacija: Beograd

Postod filip » Pet Avg 28, 2009 9:32 am

Pa i mogli bi da skrate 6 do stare okretnice a da isprazne onu okretnicu za autobuse tako što bi ih produžli do Cvetka.
filip
Član
 
Postovi: 1351
Pridružio se: Ned Nov 30, 2008 8:32 pm
Lokacija: Konjarnik - Beograd :)

Postod c » Sub Avg 29, 2009 4:08 pm

Ma nema sanse da se produze svi 300 autobusi do Cvetka. Jednostavno napravio bi se potuni kolaps. Moj predlog bi bio da se 307 i 306 pomere do tamo, 309 produzi do Vuka, a ovi ostali ostanu dole na Ustanickoj i taman bi se guzva malo rasteretila. Takodje, odlican je predlog (ako se ispune ovi gore navedeni uslovi) da se 6 skrati do Kluza, i sve bi malo prodisalo... S tim sto se tramvaji ukidaju u potpunosti kroz Bulevar za nesto vise od mesec dana, ako se ne varam, a ne varam se :)

Inace, taj ceo haos od Cvetka do kraja MML-a treba da ode u tri lepe, po sledecim koracima:

Minirati, detonirati, i izgraditi sve ponovo da bude kako treba. :) Ili obezbediti helikopterske linije :)
c
Član
 
Postovi: 6
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 6:02 pm

Postod avramovicsasa » Ned Avg 30, 2009 2:18 am

Ne nikako ne dirati potez 300 dobro im je na Ustaničkoj jer okretnica Zvezdara ne može da odgovori tom zadatku,mi Otpravnici smo tražili da se linija 55 premesti tamo sobzirom da su linije 79 i 93 napustile okretnicu
koliko sam čuo od kolega koji tamo rade probno je 55 prebačen tamo ali
turaža nije povećana pa su autobusi gubili 10-15 minuta u krug da bi ušli u
Gospodara Vučića pa se odustalo od ovog projekta.
Ja bih vratio liniju 93(Zvezdara-Panč.Most)sa nešto izmenjenom trasom kao podrška tramvajima kroz Bulevar.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod miki222 » Ned Avg 30, 2009 2:25 am

avramovicsasa je napisao:kao podrška tramvajima kroz Bulevar.


netreba nama podrška, pokazalo se dovoljno puta kako busevi menjaju tramvaje u bulevaru :evil:
miki222
Član
 
Postovi: 2339
Pridružio se: Pon Apr 06, 2009 10:46 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost