Ајде да видимо пре свега предности тренутне 85
1. Везује Баново Брдо са Борчом без преседања
2. Везује део Земуна који није везан за 88 са оним делом Новог Београда којем није потребан Сава Центар
3. Везује много битну ставку Општина Нови Београд
Бувљак и Аду на другачији и бржи начин
4. Путници који су пре ишли на 45 да би се возили 10 до 15 минута дуже од Угриновачке до НовоБеоградских блокова не морају да иду више са 45 около-наоколо, него са 85 да иду кроз Угриновачку, па код Ерпорт Ситија на 73 и далеко брже стигну
5. 85 са оваквом трасом
НИГДЕ НЕ УПАДА У ЗАСТОЈЕ, јесте дугачка, али ајде да ми неко од чланова на форуму документује и аргументује где на оваквој траси може упасти у застоје да га частим гајбом пива по избору
6. У шпицу 85 далеко брже стигне до Бановог Брда, него комбинација 95+23, довољно је видети трасу 85, а касније 95 и 23, па само семафор на углу Цвијићеве и 29.новембар не држи више од 10 секудни
7. За оне који не знају, 85 је уведен као замена за 69, који је задавао много проблема људима на Новом Београду
8. Кроз Омладинских Бригада је много већи промет људи него кроз било који други део Новобеоградских блокова где трамваји не иду
9. Петиција ће проћи, а онда ће морати да повећавају интервале на 88, 95 и 45(колико год се то неком свиђало или не, 45 сада у Угриновачкој не служи ничему)
Признајем, пре сам био у почетку против ове линије, али заиста не видим проблеме на тренутној траси, и опет вам кажем
наведите ми места где се линија може заглавити