DraganNish je napisao:CKD-KT4 je napisao:DraganNish je napisao:CKD-KT4 je napisao:DraganNish je napisao:Samim tim sto u Nisu imaju gradske linije koje ne saobracaju nedeljom nema se za sta vise reci
To je sasvim normalno u većim evropskim gradovima, ne kapiram šta je tu problem?
U gradu gde je autobus glavno prevozno sredstvo,a ta linija ide kroz sve moguce poljane i pitaj boga koje budzake (linija 7 u Nisu),shvatio bi da je malo glupo sto je tako napravljeno.
E da to je normalno u vecim evropskim gradovima,mi mozda jesmo geografski u evropi ali smo ekonomski negde u srednjoj aziji,ne?
Opet Te ne razumem. Ako neka linija ima dovoljno putnika samo radnim danima (bez obzira da li ide kroz budžake ili pored zgrada od stotinu spratova), ali ne i vikendom, sasvim je normalna stvar da ta linija ne funkcioniše subotom i nedeljom.
Onda neka je ukinu ili nek urade preradu te linije,zasto da neprofitabilna linija uopste postoji,u Nisu ih postoje 2,neka ih modifikuju da povezuju vise naselja tj da budu duze,ili da ih ukinu.to je moj predlog
Upravo pokušavam da Ti objasnim da takve linije
jesu profitabilne , no samo tokom radnih dana. Recimo, u Zagrebu tramvajska linija 3 ne vozi nedeljom i praznikom, jer su u ZET-u zaključili da nedeljom nema putnika.
Isto, u Pragu pojedine linije voze celom dužinom tokom radnog vremena (znači u toku radnih dana!!!) , no poslepodne voze skraćeno. Opet su tamošnji inženjeri zaključili da im se više tako isplati.