Logo

Sve o linijama javnog gradskog saobraćaja u BG

Diskusije

Postod Marko » Sub Jun 21, 2008 10:25 am

Ada 1 bi trebalo da se okrece na Studenskom trgu i dajoj pocetna bude na trgu republike gde staju 37 i 44 . Tako bi bar malo olaksala 37 -cu. prosle godine sam cesto putovao sa lin ada- 1 i cesto bio jedini putnik u njoj do banovog brda u spicu . Bilo bi bolje da nosi naziv 37L ili 23L jer ljudi posle ade retko ulaze u autobus jer ne znaju gde ide .
Mozda je resenje da 56L ide svaki dan do 21h posto mnogo putnika dolazi sa Zelenjaka na adu i nazad .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Sponzor

 

Postod danilo » Sub Jun 21, 2008 11:18 am

Sloba je napisao:
urosjajo je napisao:Nije bas da se svadjamo, ali 'ajde...
Poenta je u nefunkcionalnosti linija!

To nema veze! Mi imamo 22 linija pa su sve super funkcionalne a vama ne valjaju ni 100 linija
DraganNish je napisao:A kolko je to Slobo linija u Novom Sadu?U Nisu imamo samo 15 gradskih linija i desetinu prigradskih od toga pola stoje za ukras

22 gradske i 43 prigradske linije vozi GSP Novi Sad i nema privatnika.



Slobo, a koliko je Beograd veći od Novog Sada :?:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod urosjajo » Sub Jun 21, 2008 12:38 pm

danilo je napisao:
Sloba je napisao:
urosjajo je napisao:Nije bas da se svadjamo, ali 'ajde...
Poenta je u nefunkcionalnosti linija!

To nema veze! Mi imamo 22 linija pa su sve super funkcionalne a vama ne valjaju ni 100 linija
DraganNish je napisao:A kolko je to Slobo linija u Novom Sadu?U Nisu imamo samo 15 gradskih linija i desetinu prigradskih od toga pola stoje za ukras

22 gradske i 43 prigradske linije vozi GSP Novi Sad i nema privatnika.



Slobo, a koliko je Beograd veći od Novog Sada :?:


Da Slobo, koja je razlika u povrsini ova dva grada...? Uporedi cak i siri deo Novog sada i centralni deo Beograda, pa ce ti se kasti samo... A sa druge strane - uporedi broj stanovnika u oba grada i njihove dnevne potrebe...
urosjajo
Član
 
Postovi: 121
Pridružio se: Čet Maj 08, 2008 12:31 am
Lokacija: Beograd - NBg

Postod Sloba » Sub Jun 21, 2008 12:43 pm

Oduzmi Novi Beograd i Zemun... to je kao 2x Novi Sad, a da je Novi Sad glavni grad, videli bi mi...
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod avramovicsasa » Sub Jun 21, 2008 12:48 pm

Kada je Sloba spomenuo funkcionalnost Novosadskih linija nije mislio na
razliku u površini dva grada već o samoj njihovoj organizaciji što Beograd
nažalost nema.
Beograd ima linija koje su ne rentabilne,neke kojima treba promeniti trasu
neke produžiti itd,Beogradske linije guše veliki broj stajališta,ne pravilan
rad semafora a da ne pominjem saob.gužve,zakrčene žute trake a i ne odgovarajuća vozila(solo,zglob)a Novi Sad je to sigurno rešio dobrim delom što Sloba može da potvrdi.
Znam neko će upoređivati površinu grada,pogledajte Njujork koji ima nekoliko puta više automobila od Beograda i mnogo veće gužve ali žute
trake su uvek slobodne,samo mala organizacija grada u kultura vozača rešile bi bar 50% problema.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod danilo » Sub Jun 21, 2008 1:36 pm

Sve to stoji, ali je znatno lakše organizovati gradski prevpz i linije u Beogradu nego u Novom Sadu :!:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod avramovicsasa » Sub Jun 21, 2008 2:11 pm

tako je,ali znaš kako kažu organizacija je pola urađenog posla,imao sam
prilike po prvi put da idem u Novi Sad i vozim se gradskim prevozom 1999 godine pre displeja i sl. svaki autobus je bio obeležen,svaki stanični
stub kako treba pa sam se lako snašao a i građani su bili veoma ljubazni
da mi objasne.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod CKD-KT4 » Sub Jun 21, 2008 2:59 pm

DraganNish je napisao:Samim tim sto u Nisu imaju gradske linije koje ne saobracaju nedeljom nema se za sta vise reci ;)


To je sasvim normalno u većim evropskim gradovima, ne kapiram šta je tu problem?
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod avramovicsasa » Sub Jun 21, 2008 3:05 pm

Beogradske linije 36 i 60 koje su nekada bile radničke i saobraćale u šihti
nisu radile vikendom,sada je takva linija 56L.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod DraganNish » Sub Jun 21, 2008 10:49 pm

CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:Samim tim sto u Nisu imaju gradske linije koje ne saobracaju nedeljom nema se za sta vise reci ;)


To je sasvim normalno u većim evropskim gradovima, ne kapiram šta je tu problem?

U gradu gde je autobus glavno prevozno sredstvo,a ta linija ide kroz sve moguce poljane i pitaj boga koje budzake (linija 7 u Nisu),shvatio bi da je malo glupo sto je tako napravljeno.
E da to je normalno u vecim evropskim gradovima,mi mozda jesmo geografski u evropi ali smo ekonomski negde u srednjoj aziji,ne?
Dobrodosli u Kambodzu
DraganNish
Član
 
Postovi: 1058
Pridružio se: Sub Apr 19, 2008 9:53 pm
Lokacija: NRJ-Nis

Postod CKD-KT4 » Sub Jun 21, 2008 10:56 pm

DraganNish je napisao:
CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:Samim tim sto u Nisu imaju gradske linije koje ne saobracaju nedeljom nema se za sta vise reci ;)


To je sasvim normalno u većim evropskim gradovima, ne kapiram šta je tu problem?

U gradu gde je autobus glavno prevozno sredstvo,a ta linija ide kroz sve moguce poljane i pitaj boga koje budzake (linija 7 u Nisu),shvatio bi da je malo glupo sto je tako napravljeno.
E da to je normalno u vecim evropskim gradovima,mi mozda jesmo geografski u evropi ali smo ekonomski negde u srednjoj aziji,ne?


Opet Te ne razumem. Ako neka linija ima dovoljno putnika samo radnim danima (bez obzira da li ide kroz budžake ili pored zgrada od stotinu spratova), ali ne i vikendom, sasvim je normalna stvar da ta linija ne funkcioniše subotom i nedeljom.
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod DraganNish » Sub Jun 21, 2008 11:00 pm

CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:
CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:Samim tim sto u Nisu imaju gradske linije koje ne saobracaju nedeljom nema se za sta vise reci ;)


To je sasvim normalno u većim evropskim gradovima, ne kapiram šta je tu problem?

U gradu gde je autobus glavno prevozno sredstvo,a ta linija ide kroz sve moguce poljane i pitaj boga koje budzake (linija 7 u Nisu),shvatio bi da je malo glupo sto je tako napravljeno.
E da to je normalno u vecim evropskim gradovima,mi mozda jesmo geografski u evropi ali smo ekonomski negde u srednjoj aziji,ne?


Opet Te ne razumem. Ako neka linija ima dovoljno putnika samo radnim danima (bez obzira da li ide kroz budžake ili pored zgrada od stotinu spratova), ali ne i vikendom, sasvim je normalna stvar da ta linija ne funkcioniše subotom i nedeljom.

Onda neka je ukinu ili nek urade preradu te linije,zasto da neprofitabilna linija uopste postoji,u Nisu ih postoje 2,neka ih modifikuju da povezuju vise naselja tj da budu duze,ili da ih ukinu.to je moj predlog
Dobrodosli u Kambodzu
DraganNish
Član
 
Postovi: 1058
Pridružio se: Sub Apr 19, 2008 9:53 pm
Lokacija: NRJ-Nis

Postod CKD-KT4 » Sub Jun 21, 2008 11:06 pm

DraganNish je napisao:
CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:
CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:Samim tim sto u Nisu imaju gradske linije koje ne saobracaju nedeljom nema se za sta vise reci ;)


To je sasvim normalno u većim evropskim gradovima, ne kapiram šta je tu problem?

U gradu gde je autobus glavno prevozno sredstvo,a ta linija ide kroz sve moguce poljane i pitaj boga koje budzake (linija 7 u Nisu),shvatio bi da je malo glupo sto je tako napravljeno.
E da to je normalno u vecim evropskim gradovima,mi mozda jesmo geografski u evropi ali smo ekonomski negde u srednjoj aziji,ne?


Opet Te ne razumem. Ako neka linija ima dovoljno putnika samo radnim danima (bez obzira da li ide kroz budžake ili pored zgrada od stotinu spratova), ali ne i vikendom, sasvim je normalna stvar da ta linija ne funkcioniše subotom i nedeljom.

Onda neka je ukinu ili nek urade preradu te linije,zasto da neprofitabilna linija uopste postoji,u Nisu ih postoje 2,neka ih modifikuju da povezuju vise naselja tj da budu duze,ili da ih ukinu.to je moj predlog


Upravo pokušavam da Ti objasnim da takve linije jesu profitabilne , no samo tokom radnih dana. Recimo, u Zagrebu tramvajska linija 3 ne vozi nedeljom i praznikom, jer su u ZET-u zaključili da nedeljom nema putnika.

Isto, u Pragu pojedine linije voze celom dužinom tokom radnog vremena (znači u toku radnih dana!!!) , no poslepodne voze skraćeno. Opet su tamošnji inženjeri zaključili da im se više tako isplati.
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod DraganNish » Sub Jun 21, 2008 11:17 pm

CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:
CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:
CKD-KT4 je napisao:
DraganNish je napisao:Samim tim sto u Nisu imaju gradske linije koje ne saobracaju nedeljom nema se za sta vise reci ;)


To je sasvim normalno u većim evropskim gradovima, ne kapiram šta je tu problem?

U gradu gde je autobus glavno prevozno sredstvo,a ta linija ide kroz sve moguce poljane i pitaj boga koje budzake (linija 7 u Nisu),shvatio bi da je malo glupo sto je tako napravljeno.
E da to je normalno u vecim evropskim gradovima,mi mozda jesmo geografski u evropi ali smo ekonomski negde u srednjoj aziji,ne?


Opet Te ne razumem. Ako neka linija ima dovoljno putnika samo radnim danima (bez obzira da li ide kroz budžake ili pored zgrada od stotinu spratova), ali ne i vikendom, sasvim je normalna stvar da ta linija ne funkcioniše subotom i nedeljom.

Onda neka je ukinu ili nek urade preradu te linije,zasto da neprofitabilna linija uopste postoji,u Nisu ih postoje 2,neka ih modifikuju da povezuju vise naselja tj da budu duze,ili da ih ukinu.to je moj predlog


Upravo pokušavam da Ti objasnim da takve linije jesu profitabilne , no samo tokom radnih dana. Recimo, u Zagrebu tramvajska linija 3 ne vozi nedeljom i praznikom, jer su u ZET-u zaključili da nedeljom nema putnika.

Isto, u Pragu pojedine linije voze celom dužinom tokom radnog vremena (znači u toku radnih dana!!!) , no poslepodne voze skraćeno. Opet su tamošnji inženjeri zaključili da im se više tako isplati.

To je ok!Ali jedan deo Nisa ostaje odsecen od grada vikendom!Da podsetim ovi paketi linija i duzina su radjeni 80-tih godina sa malim promenama.Tada su bile njive a sada ima kuca i to mnogo kuca.Uostalom mnogi stanovnici tog dela grada se zale upravo na neredovnost linija,pa ako prevoznik kaze da je to neprofitabilna linija,zar u to treba covek da veruje?Upravo ima jedno univerzitetsko naselje koje se izgradilo nekoliko zadnjih godina,a tek od septembra dobijaju liniju zato sto neko ima najverovatnije vezu u GSP Nis.Tesko da poverujemo?Samo se setimo da je ovo Srbija.I da sama redovnost na mnogim linijama pogotovo vikendom nije nimalo dobra.Jer onaj ko radi takve elaborate sigurno se ne klacka u IK 103 ili Sanos S 200 nego ima mecku pa sa njom ide na posao.Uostalom to je samo moje misljenje i zelja da izrazim nezadovoljstvo,jer znam sto ovo kazem da nece imati nikakvog uticaja u daljem radu takvih preduzeca koji se ponasaju kao monopolisti.Toliko
Dobrodosli u Kambodzu
DraganNish
Član
 
Postovi: 1058
Pridružio se: Sub Apr 19, 2008 9:53 pm
Lokacija: NRJ-Nis

Postod markotar » Sub Jun 21, 2008 11:57 pm

Mali OT i dobronamerni savet, nadam se da mi necete zameriti. Kad odgovarate direktno na prethodni post ne morate sve redom da citirate! Samo se bespotrebno povecava "duzina" strane!
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost