@ markotar
jel citas uopste?
vec drugi put kazem da sam odgovorio na senketov post i to potvrdno, jer nisam rekao da bi sirio mrezu (mrezu infrastrukture, ako me razumes na sta mislim) nego samo dodati linije koje fale, jer postojeca mreza nije potpuna, pravci su tu, ali te 4 linije fale da bi svi potezi na postojecoj mrezi bili iskorisceni
dakle, tramvaji nek ostanu sa ovom MREZOM SINA (mreza infrastrukture, osnova za linije) ali da popune rupu u mogucnosti primanja linija, dakle ove 4 sto je senke napisao, a samim tim bi bilo isplativo kupiti veci broj novih vozila, prosiriti stanice i prilagoditi trase i okretnice vozilima i stvarnim potrebama, inace, posto tramvajski depo leti odande uskoro, treba samo napraviti jednu okretnicu u belvilu, mada ono sto sam rekao moze da se produzi do bloka 70A, ali sa druge strane bloka (ka toplani) jer tu ne ide ni 1 linija, posto ce se tu graditi komercijalni i stambeni objekti (blok je prazan i ceka na gradnju) a tako ce nbg imati jos 1 izlaz na savu uspomoc tramvaja, posto ce imati veci kapacitet, linije 76, 81 itd bi bile preusmerene, to bi umnogome olaksalo i sadasnje linije i ceo potez jurija gagarina a pogotovo 95icu, a dodatno ojacalo potez 3ceg bulevara koji se uveliko gradi i siri a i te sine ne bi zvrjale prazne i imale bi efekta, a vec su tu, postaviti stanice je najmanji problem
pogon bi mogao biti sa druge strane toplane nbg (tehnicka zona nbg) i mogo bi i 1 deo pogona nbg za autobuse da se skocka tu, i depo sava i pogon sava bi bili na istom mestu, dok bi drugi deo pogona nbg bi presao na bezaniju, sve bi funkcionisalo lakse i stvarali bi se znatno manji gubici, samo bi trebalo dodati malo sina tj produziti pravo od raskrsnice, i kad se to odradi u fazama, eto nama 6 linija tramvaja jos i upravo ta postojeca mreza sto ti kazem markotare, bi sa malim izmenama i dopunama imala cak 5 linija vise, mogla bi cak da se produzi do kraja 3ceg bulevara, ali otom potom tu bi najjeftiniji izbor bio autobus, ali mozda za linije celom duzinom 3ceg bulevara nema jos potrebe, bez obzira koji podsistem je nosio
ali neverovatno je to koliko drugih projekata koce to da je to strasno, treba da se pomere pogoni, mada za pocetak i ne mora, dok one linije upravo sto je senke spomenuo mogu da se otvore bez i jednog dinara datog! samo pustiti tramvaje koji "came" u pogonu i to je sve... sto kazes da su trole jeftinije, jesu jeftinije, ali da li sam ja uopste spomenuo pravljenje kompletne tra? NE! samo linija na postojecoj infrastrukturi, I TO LINIJA KOJE SU PRETHODNO ZAMISLJENE ALI NISU URADJENE TO JEST FALE!