urosjajo je napisao:Senke je napisao:Pa nekih 6 meseci i još nisam zadovoljan sasvim.
Moram da ga sredim po nomenklaturi a ona je
2 Istočni Beograd
3 Južni Beograd
4 Banjica
5 Čukarica
6 NBG Jug
7 NBG sever i Bežanija
8 Zemun
9 Severni Beograd
trocifreni brojevi su uredu.
Po mom planu 6 za ceo NBG, sto je malo a za Bežaniju je previše 10 Linija
Bar ja tako mislim.
Teško recimo na poteu 5 ima alo brojeva a previše potrebnih linija.
Recimo 42 mnogi se s petlaka zale na njega, tako da on treba da se vrati da ide do banjice vma, a na relaciji Banjica - Petlovo brdo neka druga linija ali mora biti dvocifrena pošto je u segmentu zato sam stavio privremeno 59A.
Sto se NBG i kose tice - sjedini sve linije zajedno tj. da i 6 i 7 funkcionisu na teritoriji citave OPSTINE Novi Bgd...
A Petlovo brdo mozes sa Banjicom ili cak Kanarevim brdom da povezes vec poznatom ukinutom 542, koja bi svakako bila frekventnija nego ova do sad
Senke je napisao:Pa da ali ako je P.Brdo u segmentu onda je glupo imati trocifreni broj jedino da ono ispadne iz segmenta onda bi mogao 542 ali onda bio i 56 i 59 morali da budu trocifreni, to je problem.
Što se tiče novog Beograda mislim da bi čak mogle da fukcionišu 2 kružne linije recimo 60 i 70.
urosjajo je napisao:Senke je napisao:Pa da ali ako je P.Brdo u segmentu onda je glupo imati trocifreni broj jedino da ono ispadne iz segmenta onda bi mogao 542 ali onda bio i 56 i 59 morali da budu trocifreni, to je problem.
Što se tiče novog Beograda mislim da bi čak mogle da fukcionišu 2 kružne linije recimo 60 i 70.
Ok, slazem se sa tobom, ali ne moze bas podela da bude bas toliko uredjena i prefektna ...ipak je ovo jako cudan BG sa velikim zahevima...Nego, problem 42 i 59 mozes da uradis tako sto ce 42 biti frekventna kao sto je sada 59, ali na potezu do VMA, a onda odatle da krece 59...Ne bi bilo lose
A kad se radi o povezivanju 2 "periferna" dela grada, ne bi bilo lose uciniti to sa nekim linijama koje bi po tipu bile kruzne isto kao one 60, 70, 80... i to tako kruzne da zamislis da je jedan citav krug Beograd, a da taj krug opsluzuju linije koje bi parcijalno zajedno isle od meta do mesta i tako ispunjavale jednu kruznicu... Da pojasnim - recimo 450 ide od zeleznika do belog potoka, pa onda 350 ide od belog potoka do boleca, onda 250 ide od boleca da velikog sela (naravno imaginarnim putevima ), 150 od velikog sela do borce (i opet imaginarnim putevima i sada imaginarnim mostom preko dunava ), pa 750 borca - batajnica, pa 650 batajnica - ugrnovci - dobanovci - surcin, 550 - surcin - zeleznik....malo naporno i na prvi pogled nebulzno, ali sto da ne ...
identicnu stvar u moskvi radi ona njihova kruzna metro linija...
p.s.jos jedna sitnica, pogledajte ovu temu, pa ko moze da pomogne, bio bih m i vise nego zahvalan
http://autobusi-forum.info/forum/viewto ... 2853#12853
Marko je napisao:Senke malo sam pogledao tvoj plan linija . Iznecu moje misljenje sto se tice tramvajskih linija . Linije 1,8 su ukinute pocetkom 90 -tih. I ne bi trebalo da se vracaju . 4 i 11 bi imale skoro istu trasu . 4 bi mogla da ide do Tasmajdana ili do Gl Zel Stanice.
Mnogo linija prolazi pored Zeleznicke stanice pa u slucaju nekog problema tu , eto kolapsa
Terminus u Zarkovu neznam gde bi mogao da se izgradi mozda na Belim vodama ili na Ceraku . Trebalo bi da se tramvajska pruga u Milutina Milankovica produzi i da se ona spoji sa prugom u Jurija Gagarina . Tu se prebaci 11 ili uvede kruzna tramvajska linija po Nbg.
Prvo bi trebalo da se nabavi veci broj tramvaja i obnovi tramvajska infrastruktura .
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost