Logo

Sve o linijama javnog gradskog saobraćaja u BG

Diskusije

Postod profa_chb » Uto Jul 08, 2008 4:25 pm

ali ove tramvajske su suvišne, mislim neke od njih... previše se preklapaju... bolje da se preseda jednom npr 12 ili 13 pa na 7 ili 9 (ili 11 ako je 13) nego da se pravi linija od b.brda do nbg-a. takođe i razlika između bloka 70 i bloka 45 je 2-3 stanice tako da opušteno mogu svi da idu u blok 45, to je samo 2km više :wink:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Sponzor

 

Postod WeljaBG » Uto Jul 08, 2008 4:40 pm

profo, ne radi se uopste o tome, vecina ludi nece ni ici sa b.brda u blok 45 i obrnuto jer vec postoji 89, ali ono sto je krajnje zamorno je ici 12 ili 13, pa onda cekati 7 ili 9 da bi se presao most, a tako bi se rasteretile 52, 53, 56, kao i sve linije ka nbg, pa samim tim i zeleni venac na kojem sad vlada haos jer nije terminal jer sa to nema ni mesta, dok bi se dole, kod g.z.s dodatno smanjila guzva. naravno, za to treba merenje tokova ljudi, ako se za to javi potreba, vozila postoje, trase postoje, stanice postoje, skretnice postoje i eto nama jos jedne linije ;) mada, ipak mislim da svaka linija koja ima iole putnika je ispomoc citavom sistemu, jer i ako taj tramvaj ima 215 mesta, a unutra je samo 5 ljudi pored vozaca, to ce znaciti da 7ica koja je dosla krcata ce moci da primi drugih 5 ludi vise, tako da ljudi nece ostati "na cedilu" na stanici da cekaju sledeci tramvaj, a neretko se desava da iskacu u nemanjinoj i td da ne nabrajam, sta sad, ti ljudi mogu da izgube i sat-2 u prevozu, znaci meni se to upravo desavalo, a dok ne osetis na svojoj kozi, ne pridajes tome nikakve vaznosti, kad te udare kola posle kukas, a neces sebi da priznas da nisi o posledicama razmisljao pre nego sto si presao ulicu, upravo tako ovde kod nas vecina ljudi razmislja, a to je porazavajuce... :roll:
WeljaBG
 

Postod profa_chb » Uto Jul 08, 2008 4:43 pm

jednostavno mislim da nam je tramvajska mreža i linije sasvim ok, i da n e treba menjati. jedino možda 20tak vozila više :)
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod igibgd » Ned Jul 13, 2008 3:14 pm

Što se mene tiče neke linije bih spojio.Kao npr:34-ku,46-icu i 49-ku(ovu novu).
Linija bi se zvala 34,a vozila bi putnike sledećom trasom:
Pere Velimirovića-Dedinjem-Bolnica Dragiše mišovića-Teodora Drajzera-Bul.Vojvode putnika-ul.Topčiderski venac-Humska-Prokupačka-Savska-
Gl.žel.st.-Nemanjina-Kneza Miloša(u povratku bul.Oslobođenja-JNA)-Autoputem-..i dalje redovnom trasom 46-ice.
Nije ovo sve,imam još ideja...,ali otom potom!!!
Korisnikov avatar
igibgd
Član
 
Postovi: 1454
Pridružio se: Pet Jul 11, 2008 9:06 pm
Lokacija: Beograd

Postod Sloba » Ned Jul 13, 2008 9:08 pm

Senke je napisao:17 Kneževac – Novi Beograd (Blok 45)

Ajd priznaj da si ovo ukrao od mene. :lol:
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod igibgd » Ned Jul 13, 2008 10:17 pm

Ne bi bilo loše da se uvede neka linija koja bi spajala Kneževac,Rakovicu,B.Brdo sa Bežanijom.
Dobro bi došlo i spajanje linija 30 i 43-ne bi bila predugačka(bila bi duga,ali umereno) i spajala bi Kotežljane (ili Kotežce-nek mi ne zamere) sa Slavijom.Ne znam koliko im je to potrebno,ali znam da svi vole ponekad da odu do Slavije.
A evo i ideje za one 2 male linije,mislim na 57-icu i 87-icu:da se uvede kružna linija koja bi spajala naselje Golf i Čuk.padinu sledećom trasom:
Zrmanjska,Kirovljeva,Požeška(okretnica)-Kneza Višeslava-Petra Martinovića-Beogradskog Bataljona-Trebevička-Požeška-Valjevska-Lazarevački drum-Čuk.padina.
Šta mislite o ovome?
Korisnikov avatar
igibgd
Član
 
Postovi: 1454
Pridružio se: Pet Jul 11, 2008 9:06 pm
Lokacija: Beograd

Postod profa_chb » Ned Jul 13, 2008 11:14 pm

bolje neka oni povećaju broj vozila na linijama, a ako će da šire mrežu, neka šire trolejbusku jer je jeftinija
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod WeljaBG » Ned Jul 13, 2008 11:17 pm

odgovorio sam na njegov post, dakle vezano je za tramvaje...

no u pravu si, beogradu fali bar 10 TROLEJBUSKIH a ne tramvaskih linija, ova brda su strasna, autobusi rikavaju svaki cas gde ne stave conecto ;)
WeljaBG
 

Postod profa_chb » Ned Jul 13, 2008 11:26 pm

troli niko ne može da stane na šine pa da ne može da prođe :D a i skupo je postavljati i održavati šine...
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod markotar » Ned Jul 13, 2008 11:49 pm

APSOLUTNO se slazem kad je o trolama rec! Nikako ne mogu da razumem one ljude koji mrze trolejbuse, mislim da su njihovi razlozi uglavnom iracionalni! Nema boljeg i ekonomicnijeg resenja za nasa brda od trole!!

Uostalom, evo i zvanicnog plana za sirenje trolej mreze:

Image

Vezano za tramvaje, mislim da nema smisla znacajnije siriti sadasnju mrezu. Zagreb i Sofija su druga prica, konfiguracija terena je potpuno drugacija, urbanisticki su drugaciji, njihove potrebe su potpuno drugacije. Licno mi se dopada predlog koji je neko izneo na temi o okretnicama da tramvaji sidju na Dorcol (umesto okrenice kod Beka), mozda bi u dogledno vreme to bilo pametno uraditi. Sto se drugih stvari tice, ne vidim realnu potrebu za sirenjem tramvajske mreze u sledecih najmanje 10 godina. Trebalo bi samo ulagati u postojecu infrastrukturu kao i poboljsanje i povecanje voznog parka.
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod Marko » Ned Jul 13, 2008 11:56 pm

u nekom od mojih postova ranije sam pisao o produzavanju tramvajske mreze niz treci bulevar i njeno spajanje sa okretnicom u bloku 45 . Mozda bi trebalo da se napravi neka okretnica pre starog savskog mosta .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Postod WeljaBG » Pon Jul 14, 2008 12:12 am

@ markotar

jel citas uopste?
vec drugi put kazem da sam odgovorio na senketov post i to potvrdno, jer nisam rekao da bi sirio mrezu (mrezu infrastrukture, ako me razumes na sta mislim) nego samo dodati linije koje fale, jer postojeca mreza nije potpuna, pravci su tu, ali te 4 linije fale da bi svi potezi na postojecoj mrezi bili iskorisceni ;) dakle, tramvaji nek ostanu sa ovom MREZOM SINA (mreza infrastrukture, osnova za linije) ali da popune rupu u mogucnosti primanja linija, dakle ove 4 sto je senke napisao, a samim tim bi bilo isplativo kupiti veci broj novih vozila, prosiriti stanice i prilagoditi trase i okretnice vozilima i stvarnim potrebama, inace, posto tramvajski depo leti odande uskoro, treba samo napraviti jednu okretnicu u belvilu, mada ono sto sam rekao moze da se produzi do bloka 70A, ali sa druge strane bloka (ka toplani) jer tu ne ide ni 1 linija, posto ce se tu graditi komercijalni i stambeni objekti (blok je prazan i ceka na gradnju) a tako ce nbg imati jos 1 izlaz na savu uspomoc tramvaja, posto ce imati veci kapacitet, linije 76, 81 itd bi bile preusmerene, to bi umnogome olaksalo i sadasnje linije i ceo potez jurija gagarina a pogotovo 95icu, a dodatno ojacalo potez 3ceg bulevara koji se uveliko gradi i siri a i te sine ne bi zvrjale prazne i imale bi efekta, a vec su tu, postaviti stanice je najmanji problem ;) pogon bi mogao biti sa druge strane toplane nbg (tehnicka zona nbg) i mogo bi i 1 deo pogona nbg za autobuse da se skocka tu, i depo sava i pogon sava bi bili na istom mestu, dok bi drugi deo pogona nbg bi presao na bezaniju, sve bi funkcionisalo lakse i stvarali bi se znatno manji gubici, samo bi trebalo dodati malo sina tj produziti pravo od raskrsnice, i kad se to odradi u fazama, eto nama 6 linija tramvaja jos i upravo ta postojeca mreza sto ti kazem markotare, bi sa malim izmenama i dopunama imala cak 5 linija vise, mogla bi cak da se produzi do kraja 3ceg bulevara, ali otom potom tu bi najjeftiniji izbor bio autobus, ali mozda za linije celom duzinom 3ceg bulevara nema jos potrebe, bez obzira koji podsistem je nosio ;)

ali neverovatno je to koliko drugih projekata koce to da je to strasno, treba da se pomere pogoni, mada za pocetak i ne mora, dok one linije upravo sto je senke spomenuo mogu da se otvore bez i jednog dinara datog! samo pustiti tramvaje koji "came" u pogonu i to je sve... sto kazes da su trole jeftinije, jesu jeftinije, ali da li sam ja uopste spomenuo pravljenje kompletne tra? NE! samo linija na postojecoj infrastrukturi, I TO LINIJA KOJE SU PRETHODNO ZAMISLJENE ALI NISU URADJENE TO JEST FALE!
WeljaBG
 

Postod markotar » Pon Jul 14, 2008 12:26 am

WeljaBG je napisao:@ markotar

jel citas uopste?


Veljo, pisali smo poruke odprilike u isto vreme, otuda nisam ni video tvoju, pa se nisam direktno tebi ni obracao (niti bilo kome drugom poimence) vec govorio uopsteno. :-) Razumemo se naravno. :-)

P.S. Nase "mamlaze" verovatno boli uvo i za Ruse i za klime, jedino ih zanima % provizije! ;)
Poslednji put menjao markotar dana Pon Jul 14, 2008 12:32 am, izmenjena samo jedanput
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod Senke » Pon Jul 14, 2008 1:55 am

Sloba je napisao:
Senke je napisao:17 Kneževac – Novi Beograd (Blok 45)

Ajd priznaj da si ovo ukrao od mene. :lol:

Moguće.
Senke
Član
 
Postovi: 672
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 12:17 pm
Lokacija: Beograd

Postod Senke » Pon Jul 14, 2008 2:05 am

markotar je napisao:APSOLUTNO se slazem kad je o trolama rec! Nikako ne mogu da razumem one ljude koji mrze trolejbuse, mislim da su njihovi razlozi uglavnom iracionalni! Nema boljeg i ekonomicnijeg resenja za nasa brda od trole!!

Uostalom, evo i zvanicnog plana za sirenje trolej mreze:

Image

Vezano za tramvaje, mislim da nema smisla znacajnije siriti sadasnju mrezu. Zagreb i Sofija su druga prica, konfiguracija terena je potpuno drugacija, urbanisticki su drugaciji, njihove potrebe su potpuno drugacije. Licno mi se dopada predlog koji je neko izneo na temi o okretnicama da tramvaji sidju na Dorcol (umesto okrenice kod Beka), mozda bi u dogledno vreme to bilo pametno uraditi. Sto se drugih stvari tice, ne vidim realnu potrebu za sirenjem tramvajske mreze u sledecih najmanje 10 godina. Trebalo bi samo ulagati u postojecu infrastrukturu kao i poboljsanje i povecanje voznog parka.

To je plan iz GSP Monografije "60 godina trolejbusa u Beogradu".
Nije baš najasnije ovo rešenje za 27 i 27A
33 i 44 bolje da idu do okretinice na Senjaku. tačnije samo 44, 33 je ne potreban
Senke
Član
 
Postovi: 672
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 12:17 pm
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju