od danilo » Čet Maj 29, 2014 7:26 pm
Ajmo malo dalje sa kontrolama... opet su Kosmajci na repertoaru...
Najpre 48ica i to opet Mečka, na moju veliku i neizmernu radost. Mečka, A-152 (Mercedes Benz O345 Conecto; 2003. godište), mislim da je ono bio baš 13/48 (trosmenac) i to u podne (u toku II smene).
Nemam šta nešto posebno da se kaže za ovu munju. Stvarno je veoma dobar, ma kakvi, odličan auto. Prav je zaista, maltene ko strela. Zadnji prepust ne visi, nije ni malo ukišen, onako baš kako treba. Ovako vizuelno deluje da je šasija u sasvim ok stanju. Trapovi se ni malo ne čuju, ne trese i ne lupa, niti se amortizeri čuju, baš onako fino špiluje po asfaltu. Visina je u redu, ni malo ne pada, ne naginje se ni u jednu stranu. Jastuci dobri, jaki, onako odlično drže visinu.
Vuče i više nego dobro, ali zaista. Vozio me je baš ovamo na usponima uz Starine Novaka i Beogradsu i sasvim lepo prima gas, odlično izvlači. Jak, startan, povozit... ma munja prava. Menjač je "Alisonov" automatik, šestobrzinac i mogu reći da sasvim lepo šalta, krajnje mirno, tiho i ujednačeno. Ne cima, ne trza, ne kida, dosta dobro. Kočnice su dobre, jake, pre svega toga efikasne, sa ispravnim nožnim retarderom. Stanična i parkirna kočnica isto tako u potpunosti ispravne, drže.
Brzinomer je ispravan, baš kao i obrtomer, km sat vidim da kuca, ali ne znam koliko km.
Merač za gorivo ispravan. Struja na akumulatorima je stalna na oko 27 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 bara na leru do oko 6 bara, kasnije, pri višim obrtajima. Temperatura, mogu reći, poprilično stalna na oko 80 do 85 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži stalno na oko 7 bara.
Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
E onda i jedan raritet... ali pravi... Jeste da me je samo jednu stanicu vozio, ali ajde...
A-203 (Mercedes Benz O405N) i to u toku I smene, na 2/503 (dvosmenac).
Onako nije loš... u prosečnom je nokom stanju. Šasija prava, nije loša. Koliko sam uspeo da vidim, spolja gledano, onako vizuleno se drži onako sasvim solidno. Oplata ima oštećenja i to najviše u zadnjem delu vozila. I sa bokova nije nešto mnogo bolje stanje. Nije me dugo vozio, a nije nešto puno bio opterećen, manje od proseka nekog, pa ni s visinom nije bilo problema. Mada i posle na putu kad sam ga video, nešto popunjenijeg, visinu je lepo nivelisao. Isto tako i trapovi i amortizeri se ne čuju.
Ide, ono nije loše, prosečna makina. Nije nešto preterano startan pri polasku iz mesta. Vuče solidno, onako nije loša makina. Šalta mirno, tiho, onako odsečno, a menjač je "Voith-ov" automatik, trobrzinac. Kočnice dobre i jake, sa sve ispravnim nožnim retarderom.
Tahograf je marke "Actia", brzinomer je ispravan (obrtomer fabrički nema ugrađen), sat je ispravan i tačan.
Merač za gorivo nije ispravan (kazaljka zalepila na kraj skale). Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 do 6 bara, u zavisnosti od broja obrtaja. Temperaturu drži na oko 80 do 85 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 80 do 85 stepeni C.
Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, a i panel kod vozača.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eeeeeeeee onda idemo nakratko na potez i to sa redovnjakom sa drugog sa Belog Potoka (2/402; smena + dopuna + smena) i to ujutru (u toku I smene) i to sa A-759 (IK-201; 2000. godište).
Rađen je kompletan remont šasije, rešetki i karoserije, kao naravno i kompletno farbanje karoserije pre nekoliko meseci je izašao iz Centralnog Remonta, na Dorćolu. Međutim, već se da primetiti da malo visi zadnji prepust. Ovako ukošen nije, barem se ne primećuje, ali zato eto prepust visi. Oplata je nova, kompletno je prefarbana. Trapovi i amortizeri se ni malo ne čuju, onako miran je u vožnji, lepo ide.
Visina je ok, ne pada, karoserija ni malo ne štosuje.
Onako lepo vuče, sasvim solidno kreće iz mesta, onako startan. Šalta dosta dobro, malo možda zna da cimne i trzne, ali u principu nije loš. Inače je menjač "Voithov" automatik, trobrzinac. Kočnice su ok, ima ispravan nožni retarder, fino hvata, onako jako.
Tahograf je marke "Actia", brzinomer je ispravan, obrtomer nema, mislim fabrički nema ugrađen, sat je ispravan i tačan, a km sat mislim da je zaglavljen.
Merač za gorivo nije ispravan (kazaljka sa nule ne mrda). Struja na akumulatorima je stalna na oko 25 do 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 bara na leru do oko 6 bara, posle, pri višim obrtajima. Temperaturu drži stalno na oko 85 do 90 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 7,5 do 8 bara, stalno.
Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Prošli put mu je zaglavljivalo II krilo II vrata, međutim sad tih problema nema.
Isto tako ne primetih, kao prošli put, tragove ulje iz reduktora po glavčini desnog pogonskog točka.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I još jedan Kamilko... Sada redonvnjak sa 4/405 gde me je i inače vozio u podne (u toku II smene)... A-52 (IK-103; 2000. godište).
Prav je, onako nije loš, definitivno je praviji i u boljem mu je stanju šasija nego na, gore pomenutom, A-759.
Ne deluje ukošeno. Zadnji prepust, možda minimalno, ako je nagnut prema zemlji, mada i to je jako malo. Oplata je nova, naravno i kompletno je prefarbana, a inače i visinu fino drži, lepo niveliše, pa čak i pri večem opterećenju ne pada, ne kosi se karoserija, ne naginje se, a isto tako i ne štosuje. Udoban je dosta, zaista,
Namučio se dosta kada je izvlačio od Kolonije u Ripnju do Avale. Tu em je bio malo više opterećen, em jak uspon i sve to zajedno rezultiralo je punim gasom u patos i I brzina, lagano do vrha brda. Posle Časršije je gore već mnogo lakše izvukao. Dosta mirno, tiho i brzo šalta, a menjač je "Voithov", automatik, trobrzinac. Kočnice ok, ispravn je nožni retarder, ali i ručni koliko mi se čini.
Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer je ispravan, obrtomer nije ispravan (kazaljka je stalno na nuli). Sat je ispravan i tu negde i pokazuje tačno vreme.
Merač za gorivo nije ispravan. Struja je stalna na oko 25 do 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 do 6 bara. Temperatura je stalna na oko 85 stepeni C, maltene tu stalno održava.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 8 bara.
Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Mirko GSP