Logo

Stanje voznog parka - Kontrole

Diskusije

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Uto Maj 20, 2014 11:31 pm

branik je napisao:Na stariijim vozilima (Ik 110, S115, MaN) bila je to ručica sa pečurkom na vrhu. prema sebi, radila je kao parkirna ispuštajuđi vazduh, a od sebe kao stanična, dižući pritisak u kolu vučne osovine do nekih 5-6 bar.



E bravo!!! Upravo sam na takvu vrstu ručice parkirne i stanične kočnice mislio kad sam rekao da ide komanda preko iste ručice :!: :wink: :)
Samo se nisam setio da to nazovem ručicom sa pečurkom na vrhu.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Sponzor

 

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Sre Maj 21, 2014 11:12 am

Ajmo dalje sa kontrolama... Opet čuvene Kosmajeve Mečke i kontiši: komada 2. Inače, primetili ste, volim da putujem ovim kolima, kad god mogu.


Idemo redom pa tako prvo Mečka, A-188 (Mercedes Benz O345 Conecto; 2005. godište) i to sam se njime dva puta u skorije vreme vozio, konkretno poslednji put na 7/47 (trosmenac) i to u podne (u toku II smene).


Odlična makina, po svakom mogućem kriterijumu. Bukvalno čovek nema šta da mu zameri, sve i da hoće. Prav šasija samo tako, nije ni malo ukošen ni na jednu stranu, niti visi zadnji prepust. Oplata i više nego odlična, jer većih, mada ni manjih, oštećenja po oplati nema, a ni korozije. Bukvalno savršeno. Visina je u redu, ne pada visina ni malo, niti se naginje u bilo koju stranu. Udoban samo tako, jastuci ne gube pritisak.

Ide odlično startan, povozit, jak, odlična Mečkina makina. Šalta samo tako, gotovo i besprekorno, a menjač je "Voith-ov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice dobre, dosta jake i efikasne, a ima ispravan i nožni, a i ručni retarder. Stanična, parkirna, sve drži, sve je ispravno.

Brzinomer ispravan, kao obrtomer, km sat - sve je ispravno i sve radi.
Merač za gorivo ispravan (kazaljka je na oko preko pola skale). Struja na oko 27 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 do 6 bara. Temperatura na oko 80ak stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu kao i panel kod vozača.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Onda idemo dalje... Od juče kontiš i prvenac sa Miljakovac (1/48; trosmenac) i to negde oko početka smene uveče (III smene), a tu, ko bi drugi bio do redovnjaka, redovne Mečkice, A-194 (Mercedes Benz O345; 2005. godište).


Slično stanje kao i kod gore pomenutog, A-188. Odličan auto, nema problema. Limarijski možda čak i u boljem stanju od A-188. Mislim isto je prav, ne pada visina, ne naginje se karoserija, udoban samo tako. Amortizeri i trapovi se ni malo ne čuju, bukvalno bešuman u vožnji. Stabilan u vožnji, fino se ponaša u vožnji, na putu.

Po Kanarevom Brdu i na Banjici izvlači samo tako. Jači gas i ideeee. Odlično prima gas, startan, povozit, stvarno jaka i prava Mečkina makina. Šalta odlično, i ne primećuje se kada prešaltava, a menjač je "Voith-ov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice jake i efikasne, sa sve ispravnim i nožnim, a i ručnim retarderom. Stanična, parkirna kočnica sve je ispravno, sve radi.

Brzinomer, obrtomer, km sat ispravni.
Merač za gorivo bešđe radi, negde na preko pola skale beše kazaljka. Struju na akumulatorima drži na oko 27 V, stalno. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 do 6 bara. Temperatura na oko 80ak stepeni C, stalnio.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 7 bara, stalno.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Čet Maj 22, 2014 11:10 pm

Ajmo još dve kontrole... obe odrađene u toku jučerašnjeg dana... Ala sam zaređao sa Kosmajevim kolima.. baš, baš...


Pa najpre 48ica i to uveče (u toku III smene), ovoga puta ne prvenac, nego osmi polazak po redu (8/48; trosmenac), a tamo umesto redovne Mečke, A-194, juče beše Mutke sa 54ke, A-80 (IK-103F; 2005. godište).


Beše ovaj auto pre oko godinu i više imao generalni remont šasije, rešetki, karoserije u Centralnom Remontu, na Dorćolu i sada onako sasvim solidno izgleda. Barem spolja, vizuelno. Prav je, nisam primetio da je ukošen, ne visi zadnji prepust. Po tome bi trebalo da je sve oko šasije u redu. Oplata dosta dobra, čak i odlična. Nema nigde nekih većih oštećenja, a ni tragova korozije nema uopšte. E s visinom ima problema i to najverovatnije s ventilima visine. Tako mi deluje. Sa desne strane, komplet pada visina. Kad sam ja išao nije bilo tako puno pala i nije se karoserija mnogo nagnula, ali posle kad sam sišao već je počeo ozbiljnije da se puni. Amortizeri, trapovi se ni malo ne čuju, tu je sve ok.

Vuče dobro, lepo je savladao uspon u Beogradskoj i Starine Novaka. Onako jači gas i izvlači onako solidno. Nije loša makina. Šalta dobro, ne baš besprekorno, desilo se možda jednom da je onako malo jače cimnuo i trznuo prilikom prešaltavanja, a menjač je "ZFov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice dobre, sve je ok, ispravni su i nožni, a i ručni retarder, kao i stanična i parkirna kočnica.

Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer je ispravan, kao i obrtomer (za divno čudo, verovali ili ne). Sat mislim da je zaglavljen ili tamo pokazuje neko levo vreme, dok je km sat, čini mi se, zaglavljen.
Merač za gorivo biće da je ispravan. Kazaljka stoji na oko 3/4 skale. Struja na akumulatorima stalna na oko 25 do 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 do 6 bara. Temperatura negde na oko 90ak stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 6,5 do 7,5 bara, stalno.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Čuje se pumpa volana kada krene da se namotava volan u bilo koju stranu. Posle toga se već ne čuje.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A, onda i Mečkica... isto Kosmajeva... naravno... Ipak ništa bez Mečke.


Ovoga puta redovnjak sa 25ice, i to sa 7/25 (trosmenac)... Mečka, A-164 (Mercedes Benz O345 Conecto; 2003. godište). Isto me je uveče (u toku III smene vozio).

Strava makina u svakom pogledu. Zaista, osim slabog osvetljenja u putničkom salonu, gotovo i da nema šta da se zameri. Puno fluo cevi je pocrkalo, ne radi, možda oko polovina.


Prav ko puška i strela zajedno. Znači vizuelno deluje da je šasija bukvalno u idealnom stanju. Oplata sad ne mogu da kažem kakava je jer je tu reklama i to totalka (beše za EKO Hellenic), i ona je više sva ofucana i nikakva. Bleda, stara... već zrela za zamenu.
Izuzetno je udoban u toku vožnje, amortizeri i trapovi se ni malo ne čuju, lepo špiluje po asfaltu. Visina je stalna, ne pada ni malo, jastuci jaki, nivelaicija visine bukvalno idealna.

Vuče dosta dobro, prava jaka Mečkina makina. Uz Maksima Gorkog, onako osrednje opterećen, je dosta dobro izvukao. Bez nekih izraženih problema i poteškoća. Šalta mirno, tiho, gotovo savršeno ujednačeno, dok je menjač "Voithov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice dobre, veoma jake, efikasne i što je najvažnije pouzdane sa sve ispravnim nožnim retarderom, kao i staničnom i parkirnom kočnicom.

E sad od instrumenata koliko sam video, jer je sve u mraku (mislim na kompet komandnu tablu). Brzinomer jeste ispravan, obrtomer čini mi se isto tako, dok km sat uopšte nisam uspeo da vidim.
Merač za gorivo mi se čini da nije ispravan i kazaljka zakucala na kraj skale. Struja na akumulatorima na oko 27 V, stalno. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 bara na leru do oko 6 bara, posle, pri višim obrtajima. Temperatura negde stalna na oko 80ak stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 7 do 7,5 baar, stalno.

ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Rekoh već da je slabo osvetljenje putničkog salona.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Čet Maj 22, 2014 11:37 pm

Ajde i ovde neku kontrolu da udenem... Od danas u podne (u toku II smene)...


Sada 9/27 (trosmenac), ali danas bez Poljaka, bez Solarisa, već domaća radinost... N serija i to zglob, A-950 (IK-218N; 2008. godište).


Uhu, dosta je propao, od kada me je poslednji put vozio, a tome ima već izvesno vreme. Ni ja se više ne sećam kada je to bilo.
Ali, mnogo, baš mnogo je rastrešen, lupa trese, skače, amortizeri, trapovi i sve živo unutra treska. Baš, baš mnogo je rastrešen, sačuvaj Bože! S visinom ima problema, pada, malo štosuje, pogotovu prikolica (na III; pogonskoj osovini). Dihtunzi na vratima nikakvi, kederi isto.

Ide ok, mislim mene je vozio svega par stanica i to po ravnom, baš terenu ravnom ko tepsija. Ok, mirno prima gas, solidno povuče, ne deluje makina loše u toku vožnje. Onako umereno startan pri polasku iz mesta. Šalta mirno, tiho, ne cima, ne trza, ne kida, a menjač je "Voithov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice dobre, ok jake, ispravni su i nožni, a i ručni retarder. Stanična i parkirna kočnica isto tako.

Tahograf je tu na mestu, u kaseti iznad vozača. Brzinomer ispravan, obrtomer nije (kazaljka je stalno na nuli).
Vidim pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 bara na leru do oko 6,5 bara, posle, pri višim obrtajima. Temperatura je stalna na oko 85 do 90 stepeni C.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Posle vidim da je isključen za garažu, pa je ponovo izašao u saobraćaj. Isto na 9/27.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


E onda i šihta... i to na Kovilovu i Jabučkom Ritu... 4/106 (šihta; II deo šihte).


Ovoga puta tamo opet zglob i to N serija. Posle ko zna koliko vremena se vozih u nekoj Karaburminoj N seriji i to u dva komada u istom danu.
A-956 (IK-218N; 2008. godište). Vodi se kao redovan na 8/35 (šihta + III smena), mada je veoma retko tako u zadnje vreme.


Ujutru isključen sa 5/101 zbog temperatura pa bio ovamo na šihti poslepodne.
Isto, sve sito, jedan krug odradio i u drugom kod groblja "Zbeg", baš na tom stajalištu, u smeru ka Kovilovu i Jabuičkom Ritu, nabio tempeaturu, iako je i pre toga dizao, ali je nekako uspevao da spusti. Digne do oko 95 pa spusti na oko 85 stepeni C. Međutim tak kako smo stali izbaci vodu i ništa, nema dalje.
Posle servis, dolivanje vode i teraj polako za garažu.

Drugo sve slično kao i kod A-950, mada možda je malo bolji ipak. Ne mislim po temperaturi nego mislim da je malo manje rastrešen. Manje lupa, manje trese, ne čuju se baš toliko trapovi i amortizeri. Stabilniji u toku vožnje.
S visinom nije bilo problema. Solidna je nivelacija mada se muči nekad. Ne može lepo da izniveliše levu i desnu stranu. Malo se povremeno naginjao na desnu starnu, ali posle par puta u pokušaju, na kraju ipak uspe da solidno izniveliše obe strane.

Vuče dobro, ok trasa ravna ko tepsija, ali ono solidno prima gas, lepo ide, nije loša makina. Šalta dobro. Nisam primetio da menjač imalo trza i kida, a menjač je inače "Voithov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice su dobre, ok, pouzdane i efikasne. ispravni su isto tako i nožni, a i ručni retarder, kao i stanična i parkirna kočnica.

Tahograf je tu, na svom mestu, u kaseti iznad vozačevog sedišta.
Brzinomer je ispravan, obrtomer nije i kazaljka ne mrda sa nule. Km sat je ispravan i sada kuca oko 434 000 km.
Gorivo negde oko 3/4 rezervoara je bilo puno. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 bara na leru do oko 7 bara, posle, pri višim obrzajima. Temperaturu već opisah sve do tančina.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočinom kolu drži na oko 7 do 7,5 bara, stalno.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača. Sa sve najavom stanica. Čak i kad smo ostali u kvaru nastavio je da priča.
Klima uređaj je neispravan. Nema komandu klime.
Klimavo je sedište vozača.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Ned Maj 25, 2014 11:23 am

I u Novom Beogradu neku kontrolu da ispišem u toku ove nedelje... red je bio...


Danas, ustvari, ako ćemo tačno onda jutros (u toku I smene) naiđe mi prvenac sa 74ke, već sam video pre toga da je tu zamena i ovoga puta tu izađe legenda novobeogradska... A-1287 (IK-201; 2001. godište).


Više puta vaskrskavao do sad, znači ni sam više ne znam koliko puta zaglavi pa ga dignu iz mrtvih, te šasija, te više puta diferencijal i sve tako. Sad je evo, konkretno u redovnom saobraćaju.

Spolja gledano za tu generaciju sasvim ok autić. Rekao bi da je prikolica sasvim lepo i pravilno poravnata sa prednjim delom auta. Ne zanosi u toku vožnje, stabilna, prati lepo prednji deo. Oplata je isto ok, "zdrava" što bi se reklo i to u većoj meri. U vožnji jeste udoban, miran, amortizeri i trapovi se ni malo ne čuju. S visinom problema nema, ne pada, niti se karoserija naginje, niti imalo štosuje.

E kao makina nije nešto. Mislim tromina, teško prima gas, teško polazi iz mesta, treba mu vremena da se zaleti, onako pošteno. Posle normalno ide, bez poteškoća. Šalta dosta dobro, mislim menjač ne trza i ne kida, a inače je menjač "Voithov" automatik, trobrzinac. Kočnice sasvim ok, ispravan je nožni retarder.

Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer ispravan, obrtomer nije i kazaljka sa nule i ne mrda. Sat je ispravan i tačan, dok za km sat nisam siguran da li je ispravan.
Merač za gorivo crko, kazaljka sa nule ne mrda. Struja na oko 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 od 6 bara, u zavisnosti od broja obrtaja. Temperatura stalna negde na nekih oko 80 do 85 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži između 7,5 i 8 bara, stalno.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Ned Maj 25, 2014 11:24 am

Danas malo potez i to Avalci... potez 400... čisto malo nakratko seoski turizam...


Ovoga puta Glumčevo Brdo i to drugi po redu (2/405; trosmenac). Kad tamo bez A-83, koji i inače retko kada je tamo, a danas j tamo konkretno Kamilko, A-42 (IK-103; 2000. godište).


Gledam kakav je, vidim spolja maltene sve u redu. Prav onako, da kaže, relativno dobro. Ne deluje ukošeno. Oplata u dosta dobrom stanju i sređivan je pre neke dve godine i manje otprilike u Remontu. Visina u redu, ne pada uopšte i ne naginje se ni malo. Niveliše visinu na obe stranu (na svim jastucima) dosta dobro. Onako i udoban je u vožnji, miran, stabilan. Čak je i solidan sa higijenom. Nije nešto prljav, pogotovu ne spolja, a ni unutra nije nešto prašnjav.

Ide odlično. Stvarno je jaka makina, nema šta, ali nisam stvarno toliko očekivao od njega. I lepo prima gas i startan je zaista i na usponima gore izvlači samo tako. Na najvećim usponima II brzina, pun gas i ide odlično. Šalta relativno mirno, ako je samo možda par puta ne trznuo, nego samo secnuo i to je sve, a menjačl je inače "Voithov" automatik, trobrzinac. Kočnice dobre, jake i efikasne, sa sve ispravnim i nožnim i ručnim retarderom. Jedino što malo znaju da stružu gurtne prilikom zaustavljanja.

Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer je ispravan, obrtomer nije, sat i km sat takođe ispravni.
Merač za gorivo nije ispravan i kazaljka ne mrda sa nule. Struja stalna na oko 25 do 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 do 6 bara. Temperaturu drži stalno na nekih 85 do 90 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži između 7,5 i 8 bara.

Povremeno zaglavljuje I krilo II vrata.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


I druga kontrola sa poteza... 3/403 (dvosmenac), ujutru (I smena) i redovnjak, A-704...


Paaa solidan autić, ali ništa posebno.
Spolja jeste ok, prav, nije ukošen i tu je stvarno sve u redu, oplata isto tako sa možda nekim manjim oštećenjima, ali bez većih oštećenja i što je najvažnije bez tragova korozije. Visina u redu, ne pada, niti imalo štosuje. Ne čuju se trapovi, a ni amortizeri.

Ok ide, nije loš, fino vuče i to onako i više nego osrednje popunjen. Startan pri polasku iz mesta. Šalta onako, ne nešto najbolje, malo otežano i usporenije, zna da cimne i trzne prilikom prešaltavanja, kao da mu fali ulja u menjaču. Kočnice ok, dobre, sa sve ispravnim nožnim retarderom.

Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer, obrtomer, sat, km sat - sve komplet neispravno.
Merač za gorivo neispravan (kazaljka ne mrda sa nule). Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 do 6 bara, u zavisnosti od broja obrtaja. Temperatura beše tu negde blizu 90ak stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 75 do 8 bara, stalno.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


I jedna pohvala za Mečku i to A-190 (Mercedes Benz O345 Conecto; 2005. godište)... Redovnjak sa 2/25 (trosmenac) i njime sam danas išao, odnosno jutros (u toku I smene).


Prav, naravno ko puška, ni malo nije ukošen. Oplata sad ne znam tačno kakva je zbog folije reklame koju ima. Izuzetno je udoban, mira, stabilan i tih u toku vožnje. Amortizeri i trapovi se ni malo ne čuju, bukvalno bešumno. Visina je stalna, ni malko ne pada i to i po ekstremnim opterećenjem ni malo ne pada, niti imalo štosuje, samo onako lepo špiluje.

Vuče ko mećava. Odličan je, jak, odlično ubrzava, prima gas samo tako. Ma prava makina i po. I uspone odlično savladava, maltene isto kao i po ravnom. Palta krajnje mirno, tiho, bukvalno besprekorno i neosetno, a menjač je "Voithov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice su odlične, veoma jake i efikasne, sa sve ispravnim i nožnim, a i ručnim retarderom .

Brzinomer je ispravan, kao i obrtomer i km sat (samo nisam uspeo lepo da vidim prevaljenu kmtražu).
Merač za gorivo je ispravan i kazaljka je bila na oko preko pola skale. Struja na akumulatorima je stalna na oko 27 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 bara na leru do oko 6 bara, posle, pri višim obrtajima. Temperatura stalna na nekih 80ak stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 7 bara, stalno.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod branik » Ned Maj 25, 2014 12:09 pm

Danilo, Danilo, opet hvališ sumnjivo ispravno vozilo: '' Jedino što malo znaju da stružu gurtne prilikom zaustavljanja. ''
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Uto Maj 27, 2014 9:08 am

I opet malo šihta i to opet na Kovilovu i Jabučkom Ritu...


Da, da... 4/106 (šihta; tačnije II ddeo šihte) i kad sam video koja makina je tu uključena, oduiševio sam se. Prvo sam pomislio da je u pitanju rezerva na terminusu Omladinski Stadion, ali kad sam video da staje i da prima putnike, sve je bilo i više nego jasno. Nekadašnji redovnjak sa ovog polaska, pre toga sa 19/65, a opet pa pre toga dugo godina 5/27. Znači zadnji na 65ici i 27 ici nekada bio.. čuveni tri devetke (A-999; IK-201; 2002. godište).


Dobro nas je poslužio, onako solidno, za šihtu ok.
Ujutru je imao isključenje sa 19/26 jer je gubio gas i padao je pritisak vazduha i desna visina karoserije. Međutim, kod nas tih problema nije imao. Lepo je vukao, jeste trom, pogotovu pri polasku iz mesta. Tu se onako ddobro namuči, jer stvarno je užasno, užasno trom, čak i maltene prazan na ravnom tromo kreće iz mesta. Ali, prima gas dobro, sasvim solidno. Ovo što slabo vuče ne znam do čega je, mogu da naslutim da je možda do spadanja creva sa turbine, ali nisam siguran. Šalta dobro, mirno, tiho, onako brzo i odsečno, a menjač je "Voith-ov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice dobre, sa ispravnim nožnim retarderom, kao i parkirnom i staničnom kočnicom. Lepo hvata, ne nabada.

Isto tako nama je lepo držo pritisak vazduha (7,5 do 8,5 bara). Sad ne znam, moguće da je 26ici bilo problema zbnog ogromnog opterećenja, pa je onda ujedno i desna visina padala, što opet kod nas nije bio slučaj. Dobro, malo putnika je bilo, sad da je bio opterćeniji najverovatnije bi drugačije bilo.
Lepo je nivelisao visinu na svim jastucima, onako podjednako, u inače je udoban u vožnji. Dosta dobro izamortizovan, a amortizeri i trapovi se ni malo ne čuju.
Temperaturu drži na oko 80 do 90 stepeni C. Najviše je išlo do 90ak stepeni C, preko nije.
Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 bara na leru do oko 6 bara, posle, pri višim obrtajima. Merač za gorivo nije ispravan (kazaljka sa nule ne mrda). Struja na akumulatorima je stalna na oko 25 do 26 V.

Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer i obrtomer nisu ispravni, sat jeste, a km sat je zaglavljen.

Ima ogrebotinu sa desne strane prikolice (još od ko zna kad), kao i manje oštećenje desnog ćoška prikolice (isto odavno).
Inače je prikolica lepo poravanta sa prednjim delo, auta, lepo prati, nije ukošena. Oplata, osim ta dva oštećenja, nije loša, onako korozije nema, sija se lepo, a inače je on i imao generalno farbanje karoserije nakon skidanja reklame.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača, sa sve najavom stajališta.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Uto Maj 27, 2014 9:21 am

Onda za početak radne nedelje kontrola i sa jednog Kosmajca... I to baš sa Mečke...


Ovoga puta 8/25P (dvosmenac) i to u toku II smene, a tamo Mečka, A-147 (Mercedes Benz O345 Conecto; 2005. godište), a inače redovan na prvenac sa Kumodraž (1/33).


Spolja, karoserija, oplata u odličnom stanju. Pre do oko godinu dana je imao generalni remont i sređivanje u Centralnom Remontu, na Dorćolu i sad je stvarno i u više nego dobrom stanju. Odlično se drži. Pravko strela i puška zajedno. Oplata odlična, nova, vidi se da je sveže prefarban. Visinu drži stalnom, ne pada, niti karoserija imalo štosuje, baš, baš udoban u vožnji, trapovi se isto tako ne čuju ni malo. Onako samo pliva po asfaltu.

E sad, po ravnom lepo ide, onako nije loše, malo kao da tromije kreće i mesta, ali dobro. Međutim, kako dođe uspon, sve pada u vodu. Pun gas, I brzina i jedva se popenje uz Mije Kovačevića. Mnogo, baš mnogo slabo vuče. Gotovo nikako. Opet ne mogu sa sigurnošću da kažem o čemu se tačno radi, ali mi deluje kao eventualno vrevo sa turbine da je spalo. Jer ne oseća recimo da je produvao na iberlauf ili nešto tome slično. Šalta onako mirno, nekad zna da cimne i secne menjač, a isti je inače "Alisonov" automatik, šestobrzinac. Kočnice dobre, ok hvataju, onako jake, sa sve ispravnim nožniom retarderom, staničnom i parkirnom kočnicom.

Brzinomer nije ispravan, km sat ne vide šta piše na njemu, ali bi trebalo da je ispravan. Obrtomer neispravan, isto kao i kod brzinomera kazaljka ne mrda sa nule.
Merač za gorivo ispravan i kazaljka je na oko preko pola skale. Struja na akumulatorima je stalna na oko 26 do 27 V: Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 do 6 bara. Temperatura stalna na nekih 80ak stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži između 7 i 7,5 bara.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Uto Maj 27, 2014 6:51 pm

Evo i danas u podne (u toku II smene) pade jedna kontrola... i to sa 26ice.


Naime, danas u podne me je vozio dvestakec i to iz moje omiljene serije dvestakečeva... ovoga puta A-1055 (IK-201; 2002. godište) i to na liniji 26, samo ne znam tačno na kojem polasku.


Kratko me je vozio, mada dovoljno da se vidi kakva je to makina.
Limarijski je sasvim ok, dobra limarija, karoserija, prikolica sasvim lepo poravnata sa prednjim delom auta.
S obzirom da je i remontova u onoj turi remonta 10 dvestakeca, mislim realno je i očekivati da ovako izgleda. Oplata isto dosta dobra, nisam primetio neka veća oštećenja, ogrebotine i tome slično. Kao ni tragove korozije. Maltene je sve idealno, sa te strane.
Visinu drži, mada je malo krenula da pada sa desne strane (duž cele desne strane vozila). Rekao bi da je tu problem do ventila visine, tako mi barem deluje. S pritiskom vadzuha nema problema, ni za kočenje s vazduhom nema problema, jer stalno drži na oko 7,5 do 8 bara, okruglo.

Vuče dobro, nije loš uopšte, mada je mene vozio isključivo po baš ravnom terenu. Onako lepo prima gas, ne guši se i ne trokira. Šalta krajnje mirno i tiho bez cimanja, trzanja i trešenja, a menjač je "Voithov" automatik, četvorobrzinac. Kočnice dobre, onako fino, jako hvata, efikasne. Ima ispravan nožni retarder.

Tahpgraf je marke "Actia" (verzija bez ugrađenog obrtomera), brzinomer nije ispravan (kazaljka na nuli samo povremeno skoči i opet padne na nulu), sat ispravan i tačan, dok za km sat nisam siguran da li je ispravan.

Merač za gorivo nije ispravan i kazaljka sa nule ne mrda. Struju na akumulatorima drži na oko 25 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 bara na leru do oko 6 bara, pri višim obrtajima. Temperatura je stalna u rasponu od oko 80 do 85 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu, kao što rekoh, na oko 7,5 do 8 bara, stalno.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod Momcilo (putnik) » Sre Maj 28, 2014 1:19 pm

1055 je redovan na 17/26 (trosmenac).
Momcilo (putnik)
Član
 
Postovi: 2172
Pridružio se: Pon Okt 27, 2008 8:15 pm
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Sre Maj 28, 2014 6:03 pm

Znam, znam da je tamo redovan, samo nisam siguran da li me je baš tamo vozio.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Čet Maj 29, 2014 7:26 pm

Ajmo malo dalje sa kontrolama... opet su Kosmajci na repertoaru...


Najpre 48ica i to opet Mečka, na moju veliku i neizmernu radost. Mečka, A-152 (Mercedes Benz O345 Conecto; 2003. godište), mislim da je ono bio baš 13/48 (trosmenac) i to u podne (u toku II smene).


Nemam šta nešto posebno da se kaže za ovu munju. Stvarno je veoma dobar, ma kakvi, odličan auto. Prav je zaista, maltene ko strela. Zadnji prepust ne visi, nije ni malo ukišen, onako baš kako treba. Ovako vizuelno deluje da je šasija u sasvim ok stanju. Trapovi se ni malo ne čuju, ne trese i ne lupa, niti se amortizeri čuju, baš onako fino špiluje po asfaltu. Visina je u redu, ni malo ne pada, ne naginje se ni u jednu stranu. Jastuci dobri, jaki, onako odlično drže visinu.

Vuče i više nego dobro, ali zaista. Vozio me je baš ovamo na usponima uz Starine Novaka i Beogradsu i sasvim lepo prima gas, odlično izvlači. Jak, startan, povozit... ma munja prava. Menjač je "Alisonov" automatik, šestobrzinac i mogu reći da sasvim lepo šalta, krajnje mirno, tiho i ujednačeno. Ne cima, ne trza, ne kida, dosta dobro. Kočnice su dobre, jake, pre svega toga efikasne, sa ispravnim nožnim retarderom. Stanična i parkirna kočnica isto tako u potpunosti ispravne, drže.

Brzinomer je ispravan, baš kao i obrtomer, km sat vidim da kuca, ali ne znam koliko km.
Merač za gorivo ispravan. Struja na akumulatorima je stalna na oko 27 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 bara na leru do oko 6 bara, kasnije, pri višim obrtajima. Temperatura, mogu reći, poprilično stalna na oko 80 do 85 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži stalno na oko 7 bara.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


E onda i jedan raritet... ali pravi... Jeste da me je samo jednu stanicu vozio, ali ajde...

A-203 (Mercedes Benz O405N) i to u toku I smene, na 2/503 (dvosmenac).


Onako nije loš... u prosečnom je nokom stanju. Šasija prava, nije loša. Koliko sam uspeo da vidim, spolja gledano, onako vizuleno se drži onako sasvim solidno. Oplata ima oštećenja i to najviše u zadnjem delu vozila. I sa bokova nije nešto mnogo bolje stanje. Nije me dugo vozio, a nije nešto puno bio opterećen, manje od proseka nekog, pa ni s visinom nije bilo problema. Mada i posle na putu kad sam ga video, nešto popunjenijeg, visinu je lepo nivelisao. Isto tako i trapovi i amortizeri se ne čuju.

Ide, ono nije loše, prosečna makina. Nije nešto preterano startan pri polasku iz mesta. Vuče solidno, onako nije loša makina. Šalta mirno, tiho, onako odsečno, a menjač je "Voith-ov" automatik, trobrzinac. Kočnice dobre i jake, sa sve ispravnim nožnim retarderom.

Tahograf je marke "Actia", brzinomer je ispravan (obrtomer fabrički nema ugrađen), sat je ispravan i tačan.
Merač za gorivo nije ispravan (kazaljka zalepila na kraj skale). Pritisak ulja u motoru ide od oko 2,5 do 6 bara, u zavisnosti od broja obrtaja. Temperaturu drži na oko 80 do 85 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 80 do 85 stepeni C.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, a i panel kod vozača.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Eeeeeeeee onda idemo nakratko na potez i to sa redovnjakom sa drugog sa Belog Potoka (2/402; smena + dopuna + smena) i to ujutru (u toku I smene) i to sa A-759 (IK-201; 2000. godište).


Rađen je kompletan remont šasije, rešetki i karoserije, kao naravno i kompletno farbanje karoserije pre nekoliko meseci je izašao iz Centralnog Remonta, na Dorćolu. Međutim, već se da primetiti da malo visi zadnji prepust. Ovako ukošen nije, barem se ne primećuje, ali zato eto prepust visi. Oplata je nova, kompletno je prefarbana. Trapovi i amortizeri se ni malo ne čuju, onako miran je u vožnji, lepo ide.
Visina je ok, ne pada, karoserija ni malo ne štosuje.

Onako lepo vuče, sasvim solidno kreće iz mesta, onako startan. Šalta dosta dobro, malo možda zna da cimne i trzne, ali u principu nije loš. Inače je menjač "Voithov" automatik, trobrzinac. Kočnice su ok, ima ispravan nožni retarder, fino hvata, onako jako.

Tahograf je marke "Actia", brzinomer je ispravan, obrtomer nema, mislim fabrički nema ugrađen, sat je ispravan i tačan, a km sat mislim da je zaglavljen.
Merač za gorivo nije ispravan (kazaljka sa nule ne mrda). Struja na akumulatorima je stalna na oko 25 do 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 bara na leru do oko 6 bara, posle, pri višim obrtajima. Temperaturu drži stalno na oko 85 do 90 stepeni C.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 7,5 do 8 bara, stalno.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Prošli put mu je zaglavljivalo II krilo II vrata, međutim sad tih problema nema.
Isto tako ne primetih, kao prošli put, tragove ulje iz reduktora po glavčini desnog pogonskog točka.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


I još jedan Kamilko... Sada redonvnjak sa 4/405 gde me je i inače vozio u podne (u toku II smene)... A-52 (IK-103; 2000. godište).


Prav je, onako nije loš, definitivno je praviji i u boljem mu je stanju šasija nego na, gore pomenutom, A-759.
Ne deluje ukošeno. Zadnji prepust, možda minimalno, ako je nagnut prema zemlji, mada i to je jako malo. Oplata je nova, naravno i kompletno je prefarbana, a inače i visinu fino drži, lepo niveliše, pa čak i pri večem opterećenju ne pada, ne kosi se karoserija, ne naginje se, a isto tako i ne štosuje. Udoban je dosta, zaista,

Namučio se dosta kada je izvlačio od Kolonije u Ripnju do Avale. Tu em je bio malo više opterećen, em jak uspon i sve to zajedno rezultiralo je punim gasom u patos i I brzina, lagano do vrha brda. Posle Časršije je gore već mnogo lakše izvukao. Dosta mirno, tiho i brzo šalta, a menjač je "Voithov", automatik, trobrzinac. Kočnice ok, ispravn je nožni retarder, ali i ručni koliko mi se čini.

Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer je ispravan, obrtomer nije ispravan (kazaljka je stalno na nuli). Sat je ispravan i tu negde i pokazuje tačno vreme.
Merač za gorivo nije ispravan. Struja je stalna na oko 25 do 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 do 6 bara. Temperatura je stalna na oko 85 stepeni C, maltene tu stalno održava.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži na oko 8 bara.

Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Pet Maj 30, 2014 9:31 am

Evo i u Karaburmu jedna kontrola da se upiše... Pravo sa Karaburmine legende, dvestakeca iz 2002. godine...


Ovoga puta šihta sa poteza 100 i to sa Kovilova in Jabučkog Rita, odnosno 4/106 (šihta; tačnije II deo šihte) i to na čelu sa legendarnim, nekada redovnjakom sa 95ice, A-1090 (IK-201; 2002. godište).


Ovako, generalno, loš auto nije...
Prav je, prikolica onako sasvim lepo i pravilno prati prednji deo auta. Rude prikolice se ne čuju, sasvim je stabilna. Malo se čuju trapovi, a i amortizeri, najviše na prednjem trapu, na ostalim imam utisak manje, maltene i da se ne čuju. Udoban je u vožnji sasvim. Visinu drži dosta dobro, što je najbitnije ne pada visina, ne naginje se karoserije, niti imalo štosuje. Čak i pri nekom većem i ozbiljnijem opterećenju nema problema sa visinom.
Tu je i reklama za "Sephoru" (neka kozmeika valjda, šta li je već ono...). Sad reklama je novijeg datuma pa je i sada folija reklame dosta dobra. Ne odlepljuje se i tome slično.

Vuče dobro, barem ovamo u niziji se odlično pokazao. Onako umereno startan, jak, može lepo da povuče. Ne trokira i ne gubi gas. Šalta mirno, tiho, brzo i ujednačenmo, bez nekih uzraženih problema, a i rikverc normalno prihvata, dok je menjač "Voithov", automatik, četvorobrzinac. Kočnice u redu, mirno, jako, efikasno i ujednačeno koči, a poseduje ispravan i nožni, a i ručni retader. Parkirna normalno drži, stanična isto tako.
Sirena, brisači, sve je ispravno.

Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer je ispravan, a pravo iznenađenje i obrotmer. Sat je ispravan i pokazuje tačno vreme, km sat kuca.
Merač za gorivo nije ispravan (kazaljka ne mrda sa nule). Struja na akumulatorima stalna na oko 25 do 26 V. Pritisak ulja u motoru ide od oko 2 bara na leru pa do oko 6 bara, posle, pri višim obrtajima. Temperatura drži između 85 i 90 stepeni C, mada je u par navrata dizao i do oko 95.
Vazduh za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu drži stalno između 7 i 8 bara.

ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.
Hoće da preskaču III i IV vrata kada se otvara preko tastera za sva vrata, pa onda III i IV vrata moraju na zasebne tastere da se otvaraju/zatvaraju.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Re: Stanje voznog parka - Kontrole

Postod danilo » Pet Maj 30, 2014 11:22 pm

Ponovo problemi sa senzorima vrata na A-3143.

Sada problemi postoje samo na IV vratima i to što ista nekada ne reaguju na taster i neće da se otvore, dok se normalno zatvaraju.
Prvobitno kada se javio ovaj problem rešen jee vrlo brzo, pa je onda jedno vreme sve bilo bez problema, e sad evo opet se isti javio. Takođe, mora da se resetuje sklopka kako bi se rešio ovaj problem, nakon čega se obično na izvesno (duže) vreme taj problem reši.

Nadam se da će opet biti rešen ovaj problem, ali sada trajno.
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Diskusije

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju