ljubalasta je napisao:pa 412 bi se bolje pokazao od 448
Na osnovu čega to tvrdiš ? Na osnovu toga što ti voliš ili ne voliš nešto ? Pa taj 412 se umalo zapalio pre neki dan, ne može da krene iz mesta, i ti porediš taj otpad koji se kotrlja sa #448 koja je lađa broj 1 u ovom pogonu ? Lepo je voleti antikvitete,i meni je 412 drag na neki način, ali kao prvo ne možeš porediti vozila starosne razlike 16 godina, kao drugo ova serija niskopodnih se pokazala mnogo bolje od svih ikarbusovih proizvoda unazad par godina, doduše već ima par razdrndanih primeraka, ali sve to ide na dušu onih koji su ih vozili. Kako #448 nije rastresen, jer ima redovnu posadu i ljude koji brinu o njemu, kao recimo #445 i #446.
ljubalasta je napisao:pa moze,dokazano je u zemunu da mogu stariji busevi da isteraju sve smene,a novi ni pola
A tek o ovoj konstataciji nebih imao šta da kažem, dovoljno si sam rekao koliko si upoznat u ovaj pogon, i sam sebe precrtao kao poznavaoca ovog pogona. Navedi mi konto tog matorog busa koji može da izgura 1 smenu ili šihtu bez kvarova ? Samo jedan konto, pa vozila iole mlađa u Zemunu ne mogu smenu da izguraju ?
Sve rabe u celom gsp-u su za otpad ili remont, počev od #01 do #1093, možda #341 ili #1082 nešto više valjaju ali i to je pitanje koliko...